Sport er da mye morsommere å se på når utdøverne er dopet. Det blir jo ett høyere nivå

Personlig så følger jeg kun med på sporten MMA, og den sporten uten doping ville vært mindre morsomt å se på. De tester i sporten, men utdøverne blir tatt ganske ofte. I den tidligere japanske organisasjonene Pride så oppfordrert sjefene utdøverne i å bruke doping (ingen doping test i Pride Japan). Der kunne du se lettungvektskamper (veier inn på 91 kg dagen før, viere ca. 95-100 på kampdagen) hvor utdøverne sloss nonstop i 10 min i strekk, og så gå til en andre runde på 5 min hvis ingen avslutta kampen i løpet av de første 10 min. Her er det snakk om personer som er rippa på nesten 100 kg og har en kondisjon som fotballspillere. Hvis alt av doping hadde blitt kutta i den sporten så hadde den blitt mye kjipere å se på, nivået hadde falt med en gang. Bare tenk deg mr.olympia uten doping, ville det vært noe å se på, utdøverne hadde kommet til å blitt mindre en noen sinne, ÅååÅåÅ så spennende!!!

Pride FC video, Tenk deg, en første runde på 10, det er umennesklig lenge å slåss, men moro å se på!
http://www.dailymotion.com/relevance/search/pride+fc/video/x1qykf_pride-fcs-deadliest-kos-mma-pride-f_sport