Skrevet av Emne: IGF-1, IGF-LR3 og MGF  (Lest 11863 ganger)

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #15 : 28. januar 2007, 21:02 »
Tenkte jeg ikke skulle forklare det alt for komplisert med hensyn til at andre skulle forstå det Smiley

Kan du da fortelle meg hvilke fordeler som er ved å kjøre slike doser? Dette er noe jeg ikke forstår... Jeg har heller ikke sett noen steder hvor de annbefaler slike ting siden det vil være både skadelig og skape uønsket vekst i indre musklatur.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #16 : 28. januar 2007, 21:03 »
Jeg har også, som uac, hørt om de som kjører kjempedoser... dette betyr ikke at disse doseringene er riktige, men min påstand er at de KAN ha sin opprinnelse i at noe av IGF-1 ' en på markedet ikke er 100% potent, altså at transporten kan ha ødelagt noe av virkningen... :what:

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #17 : 28. januar 2007, 21:04 »
Poenget er at de er flere som påstår at dette enkelt og greit gir bedre vekst. Det er ikke verre enn det. Men nok en gang, det finnes to leire her, og jeg kjenner flere som mener man skal gjøre TUNGT, mens andre igjen er på din side. De som heller til større doser gjør det fordi at de vokser bedre på det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #18 : 28. januar 2007, 21:05 »
Jeg har også, som uac, hørt om de som kjører kjempedoser... dette betyr ikke at disse doseringene er riktige, men min påstand er at de KAN ha sin opprinnelse i at noe av IGF-1 ' en på markedet ikke er 100% potent, altså at transporten kan ha ødelagt noe av virkningen... :what:

Det er også et stort poeng !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #19 : 28. januar 2007, 21:14 »
Jeg har også, som uac, hørt om de som kjører kjempedoser... dette betyr ikke at disse doseringene er riktige, men min påstand er at de KAN ha sin opprinnelse i at noe av IGF-1 ' en på markedet ikke er 100% potent, altså at transporten kan ha ødelagt noe av virkningen... :what:

Det kan nok stemme! Men det kan jo ikke sies å ha noe med teoretiske doser å gjøre. Når jeg sier 30, så mener jeg 30 rene. Hvis stoffet er 50% potent så vil det bli 60 i dose.

Poenget er at de er flere som påstår at dette enkelt og greit gir bedre vekst. Det er ikke verre enn det. Men nok en gang, det finnes to leire her, og jeg kjenner flere som mener man skal gjøre TUNGT, mens andre igjen er på din side. De som heller til større doser gjør det fordi at de vokser bedre på det.

Joda, skjønner jo dette, men jeg leter etter fakta. Hva han og han har opplevd og føler på seg er ikke hva jeg vil legge til grunn for noe jeg påstår. Teorien, i alle fall slik jeg leser den, sier at når du kjører muskelen full så er den full og alt over dette vil i stor grad føre til uønskede konsekvenser. Om noen vil ha gain selv om det skader dem får være deres problem.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #20 : 28. januar 2007, 21:16 »
Joda, skjønner jo dette, men jeg leter etter fakta. Hva han og han har opplevd og føler på seg er ikke hva jeg vil legge til grunn for noe jeg påstår. Teorien, i alle fall slik jeg leser den, sier at når du kjører muskelen full så er den full og alt over dette vil i stor grad føre til uønskede konsekvenser. Om noen vil ha gain selv om det skader dem får være deres problem.

Poenget, og også problemet, er at forskningen på dette området er mangelfull i seg selv og ikke all verden å stole på. Slik er det med all bygging av kropp, det er svært få som er intr. i å drive nevneverdig forskning på dette. Og det er i grunn ikke så rart.

Bare det å gjenskape IFG-1 fra pulverform er omdiskutert i akademiske miljø. Når det i tillegg finne kliniske påstander for begge sider av saken så tror jeg du skal ta det meste av det du leser om dette med en stor klype salt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #21 : 28. januar 2007, 21:39 »
Poenget, og også problemet, er at forskningen på dette området er mangelfull i seg selv og ikke all verden å stole på. Slik er det med all bygging av kropp, det er svært få som er intr. i å drive nevneverdig forskning på dette. Og det er i grunn ikke så rart.

Nå tar du deg vel litt vann over hode(?) IGF-1 og MGF er noen av de fremste stoffene innen aldringsforskning. Dette gjelder både innen muskelsykdommer, beinsykdommer og hjernesykdommer. Det er også sett på som neste generasjons ungdomskilde og menns kur mot vektløfting. Så at det ikke forskes nevneverdig på er ikke riktig. Nå er heller ikke kliniske tester det viktigste her. I alle fall ikke enkeltstående og ukontrollerte. Hadde det vært massive kvantitative eller kvalitative undersøkelser som hadde vist det du sier, så hadde jeg vært på samme bane som deg. Problemet mitt er at teorien jeg leser tilsier at det jeg hevder er rett. Kroppen er også bare en reaksjon etter en annen og vet man faktorene som spiller inn så vet man også resultatet. Jeg vet at man ikke vet alle faktorene, men man vet mange av dem og kan gjøre en kvalitativ gjetting av resultatet. 

Sitat
Bare det å gjenskape IFG-1 fra pulverform er omdiskutert i akademiske miljø. Når det i tillegg finne kliniske påstander for begge sider av saken så tror jeg du skal ta det meste av det du leser om dette med en stor klype salt.

Jeg legger ingen av disse kliniske påstandene til grunn for noe som helst siden ingen av dem så vidt meg bekjent er utført i kontrollerte miljøer.

Det med gjenskaping av IGF-1 har jeg ikke kommet over... Hva er det diskusjonen går i og hvor kan jeg finne noe om dette?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #22 : 28. januar 2007, 21:53 »
Nå tar du deg vel litt vann over hode(?) IGF-1 og MGF er noen av de fremste stoffene innen aldringsforskning.

Nei det gjør jeg ikke. Du må se på HENSIKTEN med forskingen som gjøres, og det er en viss forskjell på aldersforskning og kroppsbygging. Og ikke minst, tiden studien gjennomføres over, hva slags folk, osv osv osv. Videre må du huske på at bruk av IGF-1 av en kroppsbygger ikke brukes alene, noe som igjen vil påvirke resultatet av enhver forskning. Så forskning på IGF-1 i kroppsbyggingshenseende er mangelfull ja.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #23 : 30. januar 2007, 18:54 »
Sitat
Poenget, og også problemet, er at forskningen på dette området er mangelfull i seg selv og ikke all verden å stole på. Slik er det med all bygging av kropp, det er svært få som er intr. i å drive nevneverdig forskning på dette. Og det er i grunn ikke så rart.

Sitat
IGF-1 og MGF er noen av de fremste stoffene innen aldringsforskning. Dette gjelder både innen muskelsykdommer, beinsykdommer og hjernesykdommer. Det er også sett på som neste generasjons ungdomskilde og menns kur mot vektløfting.

Sitat
Du må se på HENSIKTEN med forskingen som gjøres, og det er en viss forskjell på aldersforskning og kroppsbygging. Og ikke minst, tiden studien gjennomføres over, hva slags folk, osv osv osv. Videre må du huske på at bruk av IGF-1 av en kroppsbygger ikke brukes alene, noe som igjen vil påvirke resultatet av enhver forskning. Så forskning på IGF-1 i kroppsbyggingshenseende er mangelfull ja.

Vet ikke om du hoppet over litt her i det jeg skrev. Men det jeg hovedsakelig peker på er forskning som blir gjort på IGF-1 og MGF. Når det gjelder aldersforskning er jeg fullstendig enig med deg i at dette har lite med kroppsbygging å gjøre. Men punkt to, ”neste generasjons ungdomskilde og mens kur mot vektløfting”, vil jeg si dreier seg om å finne det maksimale potensialet for stoffene uten at bruken fremkaller bivirkninger. Etter våpen og narkotika er det vel hovedsakelig skjønnhetsprodukter og prestasjonsfremmende produkter som regjerer på toppen av kapitalverden. Hvor mange milliarder av dollar tror du ikke det er å tjene for et firma som finner et stoff som har de tilsynelatende potensialene som IGF-1 og MGF har og greier å gjøre det brukelig og får det godkjent(?). Alle sofagriser kan se ut som Pittern i Troy uten å løfte en finger.

Når det gjelder stacking som du snakker om så var ikke dette en del av spørsmålet. Potensialet til IGF-1 vil selvfølgelig bli forandret om du stacker med 10 andre produkter. Og skadevirkningene vil selvfølgelig også kunne forandre seg. Dette er ikke hva jeg er ute etter!

Når jeg sier det jeg sier om maks dose så er det uten noen form for ekstra AS i kroppen. Men uansett vil jeg utfordre deg til å finne en artikkel som sier at det er positivt å ha høye blodverdier av IGF-1 i kroppen, både uten og med AS(PS: uten alvorlig helserisiko og med signifikante gains) Jeg kan ikke forstå hva poenget er, men det er jo selvfølgelig mulig jeg har missforstått noe.

Det jeg opprinnelig spør etter er hvilke skadevirkninger man kan forvente av IGF-1 ved fornuftig bruk? Jeg forventer det er fler enn hva jeg har listet under.


Det jeg finner er dette:
Fornuftig bruk: Mulig kvalme grunnet litt høyere insulinfølsomhet.
                          Sterkt økt matlyst
                          Tretthet grunnet økt insulin(1-2 timer etter innsprøytning)
                          Fortykning av skjelett og økt muskelmasse (hvis hensikten er noe annet)

Overdoser: Kreftfremkallende hvis man har sovende kreftceller i kroppen. (teoretisk og ved ekstreme doser)
                   Muskelknutedannelse (muskelsvulster)
                   Forstørrede Indre organer

Ikke sikkert du la merke til dette på forrige post, så jeg spør igjen.
Det med gjenskaping av IGF-1 har jeg ikke kommet over... Hva er det diskusjonen går i og hvor kan jeg finne noe om dette?

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #24 : 31. januar 2007, 20:40 »

IGF er relativt greit, bortsett fra at jeg finner ikke bivirkningene ved normal bruk? Tenker ikke på kreft eller innvoller som vokser unormalt siden dette er ved uvettig bruk.


Bivirkninger som kan opptre ved normalt bruk er:
En føler seg tappet for energi og en går rundt å er trett hele dagen.
Hodepine
kvalme/oppkast
Lavt blodsukker og hos enkelte hypoglycemia
Stivhet i hender, fingre og knokler


MGF er et heller merkelig stoff.

MGF (Mechano Growth Factor) er en del variant av IGF1. MGF øke antallet muskel stam celler som kan bli en del av de allerede eksisterende musklecellene. Denne prosessen er nødvendig for at voksne muskelceller skal kunne fortsette å vokse.


Ser mange plasser at man kan forvente en økning på 20% i nye celler muskelmasse over en periode på 14 dager uten trening (i mus) og at en injeksjon er nok for 1 år. Kan noen forklare hvordan dette er mulig? I relativt vanlig norsk!

Enkelt å greit
1 De har tatt utganspunkt i et virus.
2 Fjærnet virusets innhold og erstatet det med koden til MGF
3 injesert viruset
4 viruset vil feste seg og be kroppen produsere mer MGF
5 ny størrelse og økning oppstår som følge av mer MGF i kroppen

Det er dette som er sk "gendoping"

Ser også at i mennesker er det en helt annen sak. Man forventer ikke i nærheten av 20% økning og virkningen er rundt 6 timer for MGF med proteinbinding. Hvorfor er det en slik enorm forskjell?

Pga helt forskjellig leverings metoder (se svar over)
IGF i proteinbunden form tilføres kroppen eksternt slik som feks insulin, IGF1 osv. Dette gjør at produktet får en vis halveringstid og dermed også en viss begrensning av effekten. I dyreforsøkene derimot tilføres et virus som inneholder en kode for feks MGF. Noe som gjør at kroppen produsere mer MGF internt, å du får dermed en lengre og bedre virkning.

Hva er bivirkningene ved bruk av MGF?

Tja si det.
Tiden vil vise hvilke bivirkninger og ved evt hvilke doser de oppstår under



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: IGF-1, IGF-LR3 og MGF
« #25 : 01. februar 2007, 02:03 »
Viral injeksjon selvfølgelig.... Leste jo dette for 2-3 år siden. Forøvrig det første jeg hørte om stoffet også Embarrassed

Sitat
MGF (Mechano Growth Factor) er en del variant av IGF1. MGF øke antallet muskel stam celler som kan bli en del av de allerede eksisterende musklecellene. Denne prosessen er nødvendig for at voksne muskelceller skal kunne fortsette å vokse.
Vil gjerne lese litt mer om dette... Du har ikke muligens en link å vise til?


Takk for bra svar

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!