Skrevet av Emne: Gubbe søker råd.  (Lest 558 ganger)

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Gubbe søker råd.
« : 01. februar 2007, 20:53 »
Hei.

Har litt problemer med å finne ut hvor mye kalorier jeg burde få i meg pr dag for å vokse noe uten å legge på meg for mye fett i prossessen.

Er 33 år gammel, 184cm høy og veier ca. 80kg. Begynte å trene høvelig seriøst i mai i fjor, endel prøving siden da uten jeg føler at jeg egentlig har funnet et kosthold som passer meg. Trener vekter 3 ganger i uka, hver økt tar ca 80 mins. Kjører cardio 3 ganger i uka, ca 40mins pr, mest jogging nå da det ikke er sykkelføre. Veide litt over 90kg da jeg begynte så jeg har blitt noe strammere i skrotten pluss at jeg ser vel noe muskelvekst også. Gått ned fra 36" i bukser til 33".

Føler at jeg den siste måneden har omsider fått bedre teket på selve vektløftingen, kjører de fleste reps til failure og går som regel ikke over 12 reps. Bruker akkurat nå Ove Rytters avansert program A med noen få modifikasjoner.

Spiser ca. 6 ganger pr dag, prøver å ha bortimot 30 gram protein til iaff 4 måltid og spiser ganske mye grønt. Måltidene kan være noe begrenset avogtil da vi har to smårollinger Smiley

Så da spør jeg eder, hvor på treet burde jeg legge kalori inntaket og hvor mye burde være protein?

Trenger dere mer info ? Bilde, fullstendig kosthold?


Ken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!