Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 965858 ganger)

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Det er ikke hva man har behov for til enhver tid som er styrende, det er hva man faktisk kan stille dersom man skulle trenge det. Hvis du ikke ser nytteverdien i 50 mann med våpen har du aldri bodd i Dorulldalen.  Wink


Har aldrig og kommer aldri til å bo der, men nytteverdien i å ha de kan jeg til dels være enig i, men å kalle en person som støtter seg på hvor mangen han har me seg og hvor mye våpen de har for mann e meget missvisende!!! Dette er ingen mann, men en fitte!!!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Har aldrig og kommer aldri til å bo der, men nytteverdien i å ha de kan jeg til dels være enig i, men å kalle en person som støtter seg på hvor mangen han har me seg og hvor mye våpen de har for mann e meget missvisende!!! Dette er ingen mann, men en fitte!!!

Honnør for vettug bruk av ordet...

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:

Knebøy: sakte ned og sakte opp
oppvarming+
120x6
130x6
140x3
145x3
155x3

Floorpress:
120x5
130x5
130x4
135x4
145x4

Plankenx3

Chins med max bredt grep:
4x4

Nedtrekk bredt grep foran:
5x10x80kg

Nedtrekk med curlgrep:
4x10x80kg

Sittende roing bredt grep:
4x12x70kg
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Jeg har også lurt på en ting som ikke er så lett å erfare, selv om man bor i sentrumsslummen. Er skjegg respekt? For man ser jo at veldig mange av disse radikale ekstremistene, jihadgutta ofte har ganske mye skjegg. Og pakkisser og indere osv er jo generelt opptatt av å ha bart skjønner jeg. Bart er visst mannlig. Men er skjegg da liksom helt crazy?

Pakkiser og iranere ser ut til å like meg, jeg er på wolla med flere uten at jeg en gang har giddi prøve wolle med dem. Dessuten er jeg frekk og ber dem stikke hjem til Iran dersom de ikke er fornøyd med norge. Det liker de. Kan det være at jeg har skjegg?

Skjegg kan være respekt hvis det er riktig skjegg. Du må enten ha tett skjegg eller langt skjegg. Midt i mellom skjegg blir bare sett på som rotete. Helt kort hår er også respekt. Sleik eller langt hår er ikke respekt hvis du er potet, men kan gi respekt hvis du ikke er potet. Er ikke helt konsensus her, hvis du er i tvil - send meg et bilde og jeg skal gi deg svaret på om vedkommende får respekt eller ikke respekt pga hårvekst.

Når det gjelder det siste punktet ditt er det vanskelig å gi noe konkret svar - men så lenge du ikke har en nedlatende tone, men mer en direkte tone gir ærlighet respekt. Det gir mye mer respekt å si din mening enn å sleike dem i ræva - bedre å stå for et dårlig standpunkt enn å prøve å forsvare et standpunkt man ikke har.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Skjegg kan være respekt hvis det er riktig skjegg. Du må enten ha tett skjegg eller langt skjegg. Midt i mellom skjegg blir bare sett på som rotete. Helt kort hår er også respekt. Sleik eller langt hår er ikke respekt hvis du er potet, men kan gi respekt hvis du ikke er potet. Er ikke helt konsensus her, hvis du er i tvil - send meg et bilde og jeg skal gi deg svaret på om vedkommende får respekt eller ikke respekt pga hårvekst.

Har bra skjegg nå. Desverre litt for langt hår frem til sommeren, men da blir det skinna for alltid. Regner med mad credz fremover da! Thanks.
Sa brura

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
3xmage
1xrygghev

Benkpress med medium grep og beina opp:
oppvarming+
6x100kg
6x110kg
5x120kg
5x130kg
5x130kg

Smalbenk til kloss:
90x7
95x6
105kgx5
115kgx4
120kgx3

Knebøy med stopp på kloss:
oppvarming+
8x125kg
7x135kg
6x142,5kg
5x152,5kg
5x152,5kg
5x162,5kg
4x172,5kg
4x172,5kg

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
3/4 Knebøy med stopp
Oppvarming+
7x125kg
6x135kg
5x145kg
5x145kg
4x152,5kg
4x152,5kg
4x162,5kg

Smalbenk til kloss:
oppvarming+
7x115kg
6x125kg
5x132,5kg
5x142,5kg
4x150kg
4x150kg

Rygghev med 10sek statisk hold mellom hver rep:
20kg motstand 3 serier - 6 rep.

Sittende hantelpress med strake bein og en og en arm:
3x6x27,5kg hantler

Push-down:
10x8x6x4x4x4 reps

Sittende dobbel hantelcurl i skråbenk:
8x15kg hantler
10x22,5kg hantler
6x32,5kg hantler
6x35kg hantler
5x35kg hantler
5x35kg hantler

Franskpress:
3x10x55kg

Stående bicepscurl med z-stang:
8x50kg
10x50kg
8x60kg
8x70kg
8x75kg
8x80kg

Preachercurl:
5x10x40kg

Tricepsmaskin:
4 sett

Dagens trening: 3 norske gutter på 16 år kom og diskuterte hva de skulle trene. Han ene fortalte at han skulle trene nakke i dag, for å få oksenakke. De andre ble med på dette. Guttene kjørte først shrugs med rulle fremover, så shrugs med rulling bakover, så shrugs uten rulling og tilslutt shrugs hvor de dro opp vekta bak. Tipper det ble omtrent 20 sett shrugs - så gikk de rett i garderoben. Tror det er første gang jeg har sett noen ha egen shrugs-dag i programmet sitt Smiley

Dagens slosskamp: Midt i treningsøkta i dag fikk jeg melding av en pakistaner som var i sentrum og lurte på om jeg kunne nedover - han hadde nemlig blitt påkjørt av en fyr i elektrisk rullestol og skada beinet Grin Beinet trengte tilsyn og fyren i elektrisk rullestol skulle sannsyligvis få smake hevn også....jeg var midt i treninga og illojalt nok fikk jeg han til å dra på legevakta, dårlig av meg, men han tok det med rezpekt i og med at han kunne gå, men hadde fått kutt i leggen.

Dagens slosskamp 2 kom i lunsjen i dag - fikk melding om å være beredt tilfelle mere bråk - var nemlig to av mine brødre som hadde opptredd som barmhjertige samaritaner og banket en fyr som hadde snakka dritt til ei dame. Det var derfor full mobilisering, tilfelle det ble hevnaksjon - så nå er det bare å være tilgjengelig døgnet rundt i noen dager fremover tilfelle noe skjer.

Hardt liv azz.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

fyren i elektrisk rullestol skulle sannsyligvis få smake hevn også....

Dette kan ikke være seriøst, går ut i fra at påkjørselen var et uhell?

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dette kan ikke være seriøst, går ut i fra at påkjørselen var et uhell?

Verden er nok ikke sånn at alle rullestolbrukere er uskyldige ofre - dette var en gammel kjenning som henger i relativt røffe miljøer i Oslo - mange som havner i rullestol etter et langt og hardt liv.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:

Magemaskin:
4x8

Frontbøy:
oppvarming+
6x110kg
6x117,5kg
5x125kg
5x125kg
4x132,5kg
4x132,5kg

Benkpress med strikk i 8-tall:
oppvarming+
6x135kg
6x145kg
6x155kg
5x165kg
5x175kg
4x180kg
3x190kg

Nedtrekk bredt grep foran:
4 sett

Nedtrekk med curl-grep:
4 sett

Sittende roing:
4 sett

Chins:
3 sett x 4 reps.

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Dette kan ikke være seriøst, går ut i fra at påkjørselen var et uhell?

Du må huske på at livet i Groruddalen er ekstremt tøfft. For å få innpass i Groruddalen må du gjengvoldtaes av 10 pakistanere. Dette gjelder også alle de som pendler med Vestli-banen til jobb i sentrum hver dag.
Sa brura

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Du må huske på at livet i Groruddalen er ekstremt tøfft. For å få innpass i Groruddalen må du gjengvoldtaes av 10 pakistanere. Dette gjelder også alle de som pendler med Vestli-banen til jobb i sentrum hver dag.

Ikke rart du er forvirra når du har så svært hode som det du har....
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Ikke rart du er forvirra når du har så svært hode som det du har....

Men, trodde det var såpass tøfft på Grorud jeg? Jeg var jo oppom der her om dagen og besøkte en kompis. Var ikke noe skummelt der, men jeg regner med at det er stille før/etter stormen? Hadde sikkert vært masseslagsmål eller gjengkrig/massedrap der i timene før jeg kom. Er vel kanskje ofte slik at barnefamiliene og meteromennene med barnevogn sniker seg ut mellom alle krigene?


En liten gåte:

Hva er dette?   Pushups



En ubola pakistaner som trener. Lol.
Sa brura

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Du må huske på at livet i Groruddalen er ekstremt tøfft. For å få innpass i Groruddalen må du gjengvoldtaes av 10 pakistanere. Dette gjelder også alle de som pendler med Vestli-banen til jobb i sentrum hver dag.

Shit! Husker siste gang jeg tok t-Banen! Det var i begynnelsen av 90-tallet, og det var første bane opp til vestli søndag morgen for frokost hos en dame... Måtte ha ost av respekt, for det var ikke en mannlig som toucha meg  Wink
I`m a survivor!!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Shit! Husker siste gang jeg tok t-Banen! Det var i begynnelsen av 90-tallet, og det var første bane opp til vestli søndag morgen for frokost hos en dame... Måtte ha ost av respekt, for det var ikke en mannlig som toucha meg  Wink
I`m a survivor!!

Shit! Med frokost mener du vel interracial gangbang regner jeg med!? Og ja, du må ha hatt mad respect. Når jeg tar banen oppover nå om dagen, så drar jeg bare ned buksa, setter klyster på meg selv, og så hopper det på en ti-femte somalier og pakistanere og peiser på. Det er bare sånn det er likzom!! Tror jeg da...  rofl
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!