Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 966428 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
Skrå mage og rygghev

Knebøy 3/4 opp med stopp:
oppvarming+
6x125kg
6x135kg
5x145kg
6x145kg
6x145kg
5x152,5kg
5x152,5kg
5x152,5kg

Smalbenk til kloss:
oppvarming+
6x115kg
6x125kg
5x132,5kg
5x142,5kg
4x150kg
4x150kg
4x150kg
4x150kg

Sittende dobbel hantelcurl i lett skråbenk:
8x12,5kg hantler
8x22,5kg hantler
5x35kg hantler
5x35kg hantler
5x35kg hantler

Franskpress:
3x10x60kg

Stående bicepscurl med z-stang:
3x8x60kg

Tricepsapparat:
3 sett
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Livets skole for poteter - 1.forelesning:

Hvordan passere mennesker av samme kjønn som kan se skremmende ut - for mannlige poteter gjelder dette som regel gutter/menn med fremmedkulturelt utseendet..

Det norske gutter/menn oftest gjør feil er å ha blikket festet for bratt ned i fortauet. Altså for stor vinkling ned i bakken. Jeg anbefaler maks 30 graders senking av synsvidden hvis man tenker seg et utgangspunkt hvor man ser rett frem. Ved en 30 graders helning vil man fortsatt kunne lese fortauets fallgruver (is, vanndammer, tyggis etc) samtidig som man holder en god holdning som ikke viser frykt.

Møtet med enkeltpersonen: Hvis du møter en person er det viktig å huske på å ha blikket opp. Helst skal du se rett fram i kombinasjon med et litt uttrykksløst ansiktsuttrykk. Det er viktig å ikke svelge, flakke med blikket eller ha for bratt synskurve. Alt dette er tydelige tegn på usikkerhet og du taper respektpoeng med en gang. Det er ikke viktig å møte blikk for en hver pris, men for guds skyld - se rett fram og ha et alvorlig eller uttrykksløst ansiktsuttrykk. Da viser du selvrespekt og ærbarhet og vil få gå i fred.

Hvis du føler at du blir stirret på - er den største feilen du kan gjøre å trekke blikket ned eller bort. Da har du allerede tapt og i beste fall vil du gi den du møter en god følelse av økt rezpekt! Som potet er dette noe du ikke vil bidra til, da du ved et senere møte vil bli husket og sett på som en taper og svak. Ved stirring fra motparten er det beste du kan gjøre - å fortsette å se fram - hvis du vil vinne respektpoeng møter du blikket - holder ditt eget blikk stivt, uten å virke aggressiv…og passerer motparten med hevet hode. Bare hold blikket til du mister motparten sitt blikk naturlig, ikke vri hodet – da taper du poeng – med mindre du slår han ned i samme moment, noe som er usympatisk uten annen provokasjon enn stirring. Å være usympatisk bør overlates til oss som kan det – altså gangstere. Du vil merke at også en del fremmedkulturelle viser svakhet når du viser styrke – så selv om du føler deg underlegen i utgangspunktet vil du ofte se at din motpart trekker blikket ned og er det noe du vil vokse på som person, er det slike små seire i hverdagen.

Hvis det fatale skulle skje – at du i en stirrekamp blir møtt med en kommentar som kan være f.eks: ”hva faen ser du på ?” – er det riktigste du kan gjøre å holde hodet hevet – samtidig som du går videre. Du beholder respekt selv om du verken besvarer spørsmålet eller gjør noe fysisk. I beste fall kan mannen bak utspillet føle seg oversett og tape respektpoeng. I værste fall føler han seg vellykket fordi han turte utfordre deg, og tror han har fått respekt – selv om du ikke har gitt han respekt. MEN hvis du etter å ha passert han får et tilrop nummer to – er det fatalt å gå videre. Da taper du BIG TIME! Ved 2.gangs tiltale er det eneste riktige du kan gjøre er å gå i konfrontasjon – enten verbalt eller fysisk. Hvis du er fysisk underlegen – er rådet – kanskje noe overraskende å gå til fysisk angrep direkte. Dette er din eneste sjanse, da overraskelsesmomentet er det som kan redde deg. En fysisk overlegen motstander har sannsynligvis henvendt seg til deg to ganger på grunn av sin tro om at du er redd han. At du da mokker til han i trynet uten forvarsel vil sannsynligvis sette han såpass ut – og gi deg så mange respektpoeng – at du uansett videre utfall vil komme seirende ut av duellen – poengmessig. Selv om du ender opp med å bli grisejult vil gjerningsmannen gå videre med en nederlagsfølelse og smerte etter slaget ditt. Han vil selvfølgelig ikke innrømme dette, men jeg kan trøste deg med at du har satt spor og at han vil legge seg med en sterk bismak. Hvis slaget ditt ikke gir noen respons – har du nesten rundet dette gangsterlevelet. Du har da satt en annen så ettertrykkelig på plass, og du vil opparbeide en selvtillit som vil gi deg en ekstra dimensjon når du går videre på livets skole.

Er motstanderen fysisk underlegen – bør du gå verbalt til motmele å spørre den henvendende motstanderen din om ”hva prater du om??” – muligens får du ikke et svar = seier. Muligens kan du få et svar som ”jeg spør hva faen du ser på!” – Det rette svaret fra deg som potet da er ”det skal du bare drite i – er du homo eller siden du er så interessert i meg??” Dette vil gi mange respektpoeng og nedverdighetsfølelse hos motstanderen = utklassingsseier. Uansett så vent på et eventuelt fysisk utfall fra motstanderen – ikke ta dette selv, da vil du fremstå som en voldelig idiot – men kommer motstanderen fysisk nærmere og du er fysisk overlegen – gå for knockout med en gang og forlat åstedet med hevet hodet og rolige skritt når motstanderen er tilintetgjort.

Tid for mat – men dette bør være nok å tenke på for i dag. I morgen kommer ekstrainformasjon om hvordan takle møtende gruppe.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Du har ihvertfall tenkt på dette.

Men jeg signerer dine betraktninger.

Som erfarent mobbeoffer i småskolen, så bekrefter jeg effekten av å klikke i vater ved første og beste mulighet til å tolke et utsagn som en utfordring! Grin

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Honnør dirr.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

du er en lærer i livets skole for gangsthas, honnør brur Wink

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Bror, jeg skjønner ikke hvorfor du lærer bort dette. Men av megarezpekt for deg og din visdom som leder, forstår jeg at du/vi sikkert får noe ut av dette i det lange løp. Takk!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Så det er altså som å oppdra hunder!

1. Hvis de kommer mot deg- ignorer dem
2. Hvis de viser aggresjon må de korrigeres umiddelbart.
3. Så snart du har etablert deg som flokkleder får du være i fred.

 rofl
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Faen så bra logg Rune, ler så jeg rister av enkelte betraktninger du gjør he he Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Hoho, bra lesning på morrakvisten! Men det er jo slik Stovner-miljøet fungerer...

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
Benkrpress med strikk i 8-tall:
oppvarming+
6x135kg
6x145kg
5x155kg
5x155kg
4x175kg
4x185kg
4x185kg

Frontbøy:
oppvarming+
6x110kg
6x117,5kg
3x5x125kg

4 sett facepull

Var alt jeg rakk i dag - laaang dag på jobb og måtte komme meg hjem pga sult og matbutikk og greier. Må utsette leksjon 2 i kurset til mandag da jeg er så sulten nå at jeg holder på å stryke med. Eneste morsomme som ble overhørt på trening i dag var at musklene ble mindre hvis man trener styrke over en time fordi at da er all energi brukt opp og da bryter man ned musklene istedetfor å bygge dem opp.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Bror, jeg skjønner ikke hvorfor du lærer bort dette.

Jeg lærer det ikke bort til voksne menn med markeringer og blodårer sånn som deg - men jeg prøver å lære det bort til norske unge usikre gutter og menn under 30 som hver dag blir mentalt rævpult av stolte multietniske gutter og menn. Den norske viking er i forfall og jeg prøver å lære bort noen triks slik at noen stakkarslige sjeler ihvertfall kan få et bedre liv. Selv om jeg er norskpakistansk gangster med flere brødre/livvakter enn det er tynnfeite norske menn (dvs rimelig mange) har jeg også en menneskelig side. Jeg prøver bare å gi de svake en hjelpende hånd - noen viktige studiepoeng på livets skolevei - en slags barmhjertig samaritan om du vil.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Ler så griner, men det som jo er det tragiske her er jo at det du skriver medfører 100% riktighet. Majoriteten av etniske nordmenn blir pisset på av ovenpå og høyrøstede pakkiser, og det er trist å bevitne. Håper at mange tar lærdom av dine vise ord. Det vil skape resultater.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Greit og lære litt av en vis mann Wink Mine erfaringer er at alt det du skriver anngående Nye landsmenn, stemmer bra!! Argue  Mon tro hva som ville skjedd, om vi hadde smelt opp en par kirker i Pakistan??!!

Utlogget Akslur

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 252
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 252

Er du klar over at du kan omvende hele gymet ditt med å stå en hel dag og shoute: "hey folkens, sjekk ut treningsforum.no og lær dere og løfte riktig!"?

Vet jo at det finnes mye rart der ute, men alle disse dagens pakistanere tar helt ærlig KAKAx16.
Loggen min

Mine raw perser:
Benkpress: 2x100kg
Markløft: 180kg
Knebøy: 167,5kg
Støt: 90kg
Rykk: 70kg

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Nå kan jeg spørre igjen; hvordan går treningen? Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!