Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964431 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Nå kan jeg spørre igjen; hvordan går treningen? Smiley

Treninga går strålende! Liker programmet meget godt! Kjenner stor overgang fra 531 angående mengden (selvfølgelig) - vektene er lettere men kroppen er tyngre samtidig som jeg kjenner at jeg har bra skyv. Eneste negative er at jeg har et ribbein som jeg har slitt med i lang tid, og det preges av bøy hver dag - men ikke noe værre enn jeg kan hanskes med. Etter 2 uker kan jeg vel foreløpig gi programmet 8 av 10 mulige poeng, så får du be om ny evaluering om 2 nye uker.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Spørs om jeg tør, kan ikke bli bedre tror jeg  Grin
Men skal jeg lære noe om trening bør jeg jo spørre og grave litt, så kanskje jeg skal gjøre det Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Jeg lærer det ikke bort til voksne menn med markeringer og blodårer sånn som deg - men jeg prøver å lære det bort til norske unge usikre gutter og menn under 30 som hver dag blir mentalt rævpult av stolte multietniske gutter og menn. Den norske viking er i forfall og jeg prøver å lære bort noen triks slik at noen stakkarslige sjeler ihvertfall kan få et bedre liv. Selv om jeg er norskpakistansk gangster med flere brødre/livvakter enn det er tynnfeite norske menn (dvs rimelig mange) har jeg også en menneskelig side. Jeg prøver bare å gi de svake en hjelpende hånd - noen viktige studiepoeng på livets skolevei - en slags barmhjertig samaritan om du vil.

Men det blir jo vanskeligere for oss å herse med de om de begynner å stå imot!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Men det blir jo vanskeligere for oss å herse med de om de begynner å stå imot!

Dude - du har mange gode egenskaper, men du er virkelig ikke helt inn i det her.....men jeg innser at verden var anderledes den gang du vokste opp. Selv om jeg lærer folk å gå med hevet gode, lærer jeg de også antivold ved at de aldri skal starte konfrontasjonen selv og derfor vil heller ingen herse med oss. Dog, hvis det skulle skjer - vil det garantert være fra en overdrita vestkantfjott med pannebånd og pengebok om skal prøve å imponere en av sine kvinnelige bekjentskaper.
Den dagen noen prøver seg på en av oss da skal vedkommende selvfølgelig få en sjanse til å betale seg ut av udåden. Er det noe vi er mer glad i enn ære, er det penger - så for en god nok bunke cash kan alt tilgis.

Tar vedkommende ikke til fornuft og betaler, da vil dommens dag komme og jorden skal skjelve. Da skal venners venner få et nytt ansikt. Alle mann i gjengen skal få alt og alle de kjenner til å tre inn i uniformen og stille til krig. Det være seg om man er bodybuilder, snekker, tynnfeit potet med datajobb, en fjern fetter eller en nær venn, mann eller dame, stor eller liten, bosatt i Trondheim eller Oslo, dame eller mann. Har du evnen til å holde en stump gjenstand er du med - og er du ikke med er du mot oss og dommens dag vil ramme alle motstandere. Personlig vil jeg bidra med minst 1000 bevæpna menn fra alt fra Mogadishu til Hønefoss, og jeg forventer det samme fra alle i gjengen. Vår hær skal ramme den/di som ikke vil betale, hoder skal rulle og blod skal flyte! I tusentall skal vi rulle innover boligfelt og de som står i vår vei og tråkker på vår ære skal jevnes med jorden. Sånn fungerer brorskap - brorskap tilgir ikke....med mindre summen er stor nok. Wolla.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt ble preget av intens hodepine, måtte senke vektene i frontpress betraktelig da det var et helvete å presse over hodet - ellers sleit jeg meg gjennom økta uten å syte, men også uten å nyte.

Dagens:
Knebøy:
Oppvarming+
6x150kg
6x162,5kg
6x172,5kg
5x182,5kg
5x182,5kg
4x195kg


Frontpress:
oppvarming+
6x70kg
6x80kg
5x85kg i supersett med 6knesittende reps med 25kg i hantelpress
5x85kg i supersett med 6knesittende reps med 25kg i hantelpress
4x90kg i supersett med 6knesittende reps med 25kg i hantelpress
4x90kg i supersett med 6knesittende reps med 25kg i hantelpress

Markløft:
Oppvarming+
3x3x190kg

Sidehev uten verdensmestervri:
4x10x15kg hantler

Preachercurl:
6x10x45kg

Legger:
5x10
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!

Tar vedkommende ikke til fornuft og betaler, da vil dommens dag komme og jorden skal skjelve. Da skal venners venner få et nytt ansikt. Alle mann i gjengen skal få alt og alle de kjenner til å tre inn i uniformen og stille til krig. Det være seg om man er bodybuilder, snekker, tynnfeit potet med datajobb, en fjern fetter eller en nær venn, mann eller dame, stor eller liten, bosatt i Trondheim eller Oslo, dame eller mann. Har du evnen til å holde en stump gjenstand er du med - og er du ikke med er du mot oss og dommens dag vil ramme alle motstandere. Personlig vil jeg bidra med minst 1000 bevæpna menn fra alt fra Mogadishu til Hønefoss, og jeg forventer det samme fra alle i gjengen. Vår hær skal ramme den/di som ikke vil betale, hoder skal rulle og blod skal flyte! I tusentall skal vi rulle innover boligfelt og de som står i vår vei og tråkker på vår ære skal jevnes med jorden. Sånn fungerer brorskap - brorskap tilgir ikke....med mindre summen er stor nok. Wolla.


Oi.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Dude - du har mange gode egenskaper, men du er virkelig ikke helt inn i det her.....men jeg innser at verden var anderledes den gang du vokste opp. Selv om jeg lærer folk å gå med hevet gode, lærer jeg de også antivold ved at de aldri skal starte konfrontasjonen selv og derfor vil heller ingen herse med oss. Dog, hvis det skulle skjer - vil det garantert være fra en overdrita vestkantfjott med pannebånd og pengebok om skal prøve å imponere en av sine kvinnelige bekjentskaper.
Den dagen noen prøver seg på en av oss da skal vedkommende selvfølgelig få en sjanse til å betale seg ut av udåden. Er det noe vi er mer glad i enn ære, er det penger - så for en god nok bunke cash kan alt tilgis.

Tar vedkommende ikke til fornuft og betaler, da vil dommens dag komme og jorden skal skjelve. Da skal venners venner få et nytt ansikt. Alle mann i gjengen skal få alt og alle de kjenner til å tre inn i uniformen og stille til krig. Det være seg om man er bodybuilder, snekker, tynnfeit potet med datajobb, en fjern fetter eller en nær venn, mann eller dame, stor eller liten, bosatt i Trondheim eller Oslo, dame eller mann. Har du evnen til å holde en stump gjenstand er du med - og er du ikke med er du mot oss og dommens dag vil ramme alle motstandere. Personlig vil jeg bidra med minst 1000 bevæpna menn fra alt fra Mogadishu til Hønefoss, og jeg forventer det samme fra alle i gjengen. Vår hær skal ramme den/di som ikke vil betale, hoder skal rulle og blod skal flyte! I tusentall skal vi rulle innover boligfelt og de som står i vår vei og tråkker på vår ære skal jevnes med jorden. Sånn fungerer brorskap - brorskap tilgir ikke....med mindre summen er stor nok. Wolla.

Du motiver bror! Nå kan alle se hvorfor du er leder!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
En mann som ikke kan stille 50 mann med skytevåpen på en halvtime, evt våpen til 50 mann, han er ingen mann, han er en hammer av saft.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Ein mann som har behov for skytevåpen eller hjelp av 50 mann er så langt fra mann som du kan komme, evt en av våre nye landsmenn!! >Cheesy

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

En mann som ikke kan stille 50 mann med skytevåpen på en halvtime, evt våpen til 50 mann, han er ingen mann, han er en hammer av saft.  Grin

hahaha en hammer av saft. Den skal jeg huske.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Ein mann som har behov for skytevåpen eller hjelp av 50 mann er så langt fra mann som du kan komme, evt en av våre nye landsmenn!! >Cheesy

En mann som ikke har skytevåpen og minst 50 mann til med skytevåpen bak seg er en død mann...  Cool
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Ein mann som har behov for skytevåpen eller hjelp av 50 mann er så langt fra mann som du kan komme, evt en av våre nye landsmenn!! >Cheesy

Det er ikke hva man har behov for til enhver tid som er styrende, det er hva man faktisk kan stille dersom man skulle trenge det. Hvis du ikke ser nytteverdien i 50 mann med våpen har du aldri bodd i Dorulldalen.  Wink

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Dude - du har mange gode egenskaper, men du er virkelig ikke helt inn i det her.....men jeg innser at verden var anderledes den gang du vokste opp. Selv om jeg lærer folk å gå med hevet gode, lærer jeg de også antivold ved at de aldri skal starte konfrontasjonen selv og derfor vil heller ingen herse med oss. Dog, hvis det skulle skjer - vil det garantert være fra en overdrita vestkantfjott med pannebånd og pengebok om skal prøve å imponere en av sine kvinnelige bekjentskaper.
Den dagen noen prøver seg på en av oss da skal vedkommende selvfølgelig få en sjanse til å betale seg ut av udåden. Er det noe vi er mer glad i enn ære, er det penger - så for en god nok bunke cash kan alt tilgis.

Tar vedkommende ikke til fornuft og betaler, da vil dommens dag komme og jorden skal skjelve. Da skal venners venner få et nytt ansikt. Alle mann i gjengen skal få alt og alle de kjenner til å tre inn i uniformen og stille til krig. Det være seg om man er bodybuilder, snekker, tynnfeit potet med datajobb, en fjern fetter eller en nær venn, mann eller dame, stor eller liten, bosatt i Trondheim eller Oslo, dame eller mann. Har du evnen til å holde en stump gjenstand er du med - og er du ikke med er du mot oss og dommens dag vil ramme alle motstandere. Personlig vil jeg bidra med minst 1000 bevæpna menn fra alt fra Mogadishu til Hønefoss, og jeg forventer det samme fra alle i gjengen. Vår hær skal ramme den/di som ikke vil betale, hoder skal rulle og blod skal flyte! I tusentall skal vi rulle innover boligfelt og de som står i vår vei og tråkker på vår ære skal jevnes med jorden. Sånn fungerer brorskap - brorskap tilgir ikke....med mindre summen er stor nok. Wolla.

Nå tror jeg du har spillt for mye Mafia Wars igjen Apako. Men likte innføringen din, selv om det var mye selvsagtheter. Man for også resspekt når man ved spørsmål om å kjøpe hasj sier at man allerede har. Da smiler de og sier koz deg a kompis, vi snakkez. Det er selvsagt alltid lettere å si det hvis man faktisk har litt hasj liggende hjemme. Derfor har jeg det.

Er for øvrig enig i blikkføringen. Siden jeg har dame som ser ganske iraner/pakistaner-aktig ut får jeg ofte litt sure blikk fra pakkissene og andre svartetryner. Da er det viktig å som du sier å se igjennom dem med et følelsesløst blikk. Ser man bort, ser de på dama di, og da mister du ressspekt. Stirrer du for mye kan du provosere dem, særlig hvis de er over 3. Jeg tror de antar at en 95kgs norsk mann kan ta to pakistanere, kanskje tre. Så hvis de er tre stk, kan man vurdere stirringen, er de over tre, så la det ligge. Slå-dem-rett-ned-taktikken har jeg også prøvd, og den fungerer fint. De skal alltid ringe en fetter etterpå da, men da er det viktig å knuse telefonen dems og så bevege seg i rask gang fra åstedet.

Jeg er enig i at nordmenn generelt er alt for kyllinger, noe som vi også ser i den dumsnille politikken som slipper inn alle dissa jævla æresmongoene. Det er på tide at norske menn gror litt baller.

Jeg har også lurt på en ting som ikke er så lett å erfare, selv om man bor i sentrumsslummen. Er skjegg respekt? For man ser jo at veldig mange av disse radikale ekstremistene, jihadgutta ofte har ganske mye skjegg. Og pakkisser og indere osv er jo generelt opptatt av å ha bart skjønner jeg. Bart er visst mannlig. Men er skjegg da liksom helt crazy?

Pakkiser og iranere ser ut til å like meg, jeg er på wolla med flere uten at jeg en gang har giddi prøve wolle med dem. Dessuten er jeg frekk og ber dem stikke hjem til Iran dersom de ikke er fornøyd med norge. Det liker de. Kan det være at jeg har skjegg?
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Kan det være at jeg har skjegg?

Det er vanskelig for meg å si/se, men sjekk hva du ser i speilet om morran, eventuelt kvelden.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Det er vanskelig for meg å si/se, men sjekk hva du ser i speilet om morran, eventuelt kvelden.


Haha. Jeg så at den var servet på sølvfat, men var i pakkismodus, og tenkte at det ble "fake" om jeg liksom skulle skrive så jævlig korrekt. Takk for tips foresten. Skal ta en titt etterpå.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!