Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964497 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Men, trodde det var såpass tøfft på Grorud jeg? Jeg var jo oppom der her om dagen og besøkte en kompis. Var ikke noe skummelt der, men jeg regner med at det er stille før/etter stormen? Hadde sikkert vært masseslagsmål eller gjengkrig/massedrap der i timene før jeg kom. Er vel kanskje ofte slik at barnefamiliene og meteromennene med barnevogn sniker seg ut mellom alle krigene?

En liten gåte:

Hva er dette?   Pushups

En ubola pakistaner som trener. Lol.

Du er som vanlig velkommen til Stovner anytime. Bare send meg en pm med tidspunkt så skal jeg stille med noen pakistanere som du kan få slenge dritt til, så ser vi hvordan det går....er jo like greit å finne det ut selv siden du spør så mye.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Du er som vanlig velkommen til Stovner anytime. Bare send meg en pm med tidspunkt så skal jeg stille med noen pakistanere som du kan få slenge dritt til, så ser vi hvordan det går....er jo like greit å finne det ut selv siden du spør så mye.

Jeg tør ikke det. Holder meg til å kødde med bole-iranerne her på Grønland. De har i hvert fall litt selvironi, i motsetning til Grorudtøffingene!

God påske a kompiz Smiley
Sa brura

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Jeg tør ikke det. Holder meg til å kødde med bole-iranerne her på Grønland. De har i hvert fall litt selvironi, i motsetning til Grorudtøffingene!

God påske a kompiz Smiley

1. Typisk potet å trekke seg i siste liten.
2. Tror du ikke skjønner så mye av selvironi, er det noen som ikke viser selvironi er det jo deg. Er få som har så mye selvironi som pakistanere, det er bare det at de misliker å bli fortalt det av folk som er langt under seg på rangstigen.
3. Vi er ikke kompiser, ikke en gang som slang når man hilser.
4. God påske.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Må si at jeg støtter Apaco her, blir for dumt å være tøffing og disse pakistanere over TF..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Grønland vs Grorud her nå

Avstanden er i lysår, ikke meter. Grin

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Verden er nok ikke sånn at alle rullestolbrukere er uskyldige ofre - dette var en gammel kjenning som henger i relativt røffe miljøer i Oslo - mange som havner i rullestol etter et langt og hardt liv.

Godt å høre, begynte alvorlig å lure på om en ufør stakkar skulle bankes opp for å tilfeldig å ha kjørt på en med litt vel mye selvhøytidelighet...

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Godt å høre, begynte alvorlig å lure på om en ufør stakkar skulle bankes opp for å tilfeldig å ha kjørt på en med litt vel mye selvhøytidelighet...

Nei nei, vi har da ære.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Grønland vs Grorud her nå

Avstanden er i lysår, ikke meter. Grin

Mine brødre bor både på Grønland og Grorud (selv om de fleste faktisk bor på Stovner og Tøyen). Ingen kamp der. At noen prøver å leke deilige på vår bekostning er vi vant med, de løper som regel med halen mellom beina når det kommer til stykket uansett, men innimellom er det greit å knærte en flue - bare fordi de er irriterende - men fluene flyr som regel sin vei og plager noen andre istedetfor så fort de merker at noen slår etter de...så som regel ignoreres de bare slik at vi kan konsentrere oss om de store slagene (som foregår utenfor offentligehetens lys) Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Hvorfor disse store slagene? Bedre å innrette seg etter almenne lover og regler vel, istedenfor å praktisere selvjustis..? Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hvorfor disse store slagene? Bedre å innrette seg etter almenne lover og regler vel, istedenfor å praktisere selvjustis..? Smiley

Stjeler uttrykket til Bøs - Ikke stupe? Æ stupe læll! Smiley

Noen barn gråter og løper til mamma når de blir plaget, noen barn tar igjen.
Når noe skjer med noe eller noen, går mange til politiet for så å se at saken blir henlagt, andre prøver å gjøre noe med det selv da de ikke godtar at saken blir henlagt. Osv osv - vi er alle forskjellige.

Mitt viktigste prinsipp er å aldri starte noe bråk, eller gjøre noen uskyldige/tilfeldige noe vondt - men jeg verner også om meg selv og mine - kanskje i litt større grad enn mange andre gjør, og det er vel der den store forskjellen er.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Har store problemer med å finne ut om du kødder eller faktisk mener det du skriver?what

Er det bare tull er det jo fantastisk, mener du det så..............ja.........

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Tviler på at siste innlegget er bare tull. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV1 og Knut....

jeg ville trådt varsomt. Apaco og hans like er ikke alltid like toerante når det kommer til moro på deres bekostning... og å så tvil om sannhet er mangel på respekt.

Det beste vil være å innta en umiddelbar submissiv holdning.

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

He he, Egil, store sannsynligheter for at jeg gjør det!!! Grin

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

SV1 og Knut....

jeg ville trådt varsomt. Apaco og hans like er ikke alltid like toerante når det kommer til moro på deres bekostning... og å så tvil om sannhet er mangel på respekt.

Det beste vil være å innta en umiddelbar submissiv holdning.

Wolla!!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!