Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964420 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
Mage: 4x8reps
Rygghev: 3x8 reps

Knebøy:
oppvarming+
6x150kg
6x162,5kg
5x172,5kg
5x172,5kg
4x182,5kg
4x195kg
4x195kg

Frontpress med stopp:
oppvarming+
6x100kg
6x107,5kg
5x112,5kg + 6x25kg hantler i knesittende hantelpress
3x125kg + 6x25kg hantler i knesittende hantelpress
3x130kg + 6x25kg hantler i knesittende hantelpress
2x135kg + 6x25kg hantler i knesittende hantelpress

Markløft:
oppvarming+
3x3x220kg

Verdensmestersidehev:
4x12x12,5kg hantler

Sittende hantelcurl:
2x10x17,5kg hantler

Preachercurl:
6x10x50kg

Legger: 5 sett
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

For å jevne ut noe av det enorme forspranget multikulturelle ungdommer har ovenfor poteter velger jeg igjen å gi 5 gode råd til poteten som er redd for en lokal multikulturell gjeng.

1)
Passer alltid gjengen på høyre side. Da mange grupper ser på keivhendte som avvikere og venstrehåndsbruk som noe rart, har de fleste gjengmedlemmer dårlig koordinasjon og kraft i venstre hånd. Passerer du på venstre side går du lengst fra den beste slag og knuffearmen og det er mindre sjanse for uventet angrep. I tillegg er det populært å være lederen sin høyre hånd (mye av samme grunn), så de vasseste i gjengen går sjelden på gjengens venstre flanke.

2)
Skaff deg en hund. Selv den snilleste og minste hunden kan skremme vannet av store gjenger. Av en eller annen finurlig grunn er hunder noe mange multikulturelle har ekstremt frykt for.

3)
Beveg deg i nærheten av vann utendørs. Hunder er en svakhet, svømmeferdigheter en annen. Dessverre er det ikke alltid man har en elv i nærheten, men går man f.eks i nærheten av Akerselva eller lignende og blir stoppet av en gjeng har du to gode alternativer. Alternativ 1 er å fortelle gjengen at du innser at du er sjangseløs, men at før de får mobilen/penga el dine sverger du på at du tar med deg en av de på en god svømmetur i elva. Til og med multikulturelle gjenger skjønner at dette vil bety den sikre drukningsdød og vil nok nøye seg med å slenge masse dritt til deg, mens de egentlig veit at du kom fra det med æren i behold, mens de er taperne. Alternativ 2 er å hoppe i elva selv. Feigt vil mange tenke – men det du gjør når du er i elva er å rope masse nedsettende kommentarer til gjengen om at de ikke tør komme å ta deg etc – noe som kan gi mange respektpoeng og til og med moralsk seier selv om du rømmer – kanskje eneste gangen flukt kan gi respekt.

4)
Som nevnt i innlegget om det individuelle møtet, er det aldri noe godt alternativ å flykte. Det vil alltid ende opp med grisebank ved neste møte og et evig stempel som feig taper. Trikset med en gjeng er å finne ut hvem som er lederen og måke til denne. Feller du lederen er det 50/50 for at du faktisk kan slippe unna fordi resten av gjengen blir veldig forfjamset. Ender du opp med grisebank av resten går du ned med flagget til topps, og vil sannsynligvis få gå i fred ved senere anledninger. Det er ikke en gang sikkert at du behøver å slå ned lederen for å vinne respekt – står du alene opp mot en gjeng vil du få kjemperezpekt og med litt flaks blir hele overfallet køddet bort da det gir langt mindre respekt å banke en som viser at han har ære, enn å banke en æresløs person.

5)
Hvis du ender opp med en tafatt handling og påfølgende juling eller tap av personlige eiendeler – ta for all del hevn. Er du en loner, oppsøk en og en og ofre det som ofres kan. Overfall i nærheten av hjemmet i mørket er en slager. La de vite hvem du er og at du er villig til å dø for å få hevn. Smør på så tjukt du kan, med litt flaks kan du ende opp med å bli tilbudt penger eller beskyttelse for at gjengen skal få fred. Har du faktisk venner så samle sammen en vennegjeng og oppsøk en og en. Ødelegg biler osv du vet tilhører de som tok deg, og knus gjerne noen vinduer i hjemmet deres/eller til slektninger hvis dette er mulig. Bruk gjerne ordene krig, død, blod og slagmark mye – det gir rezpekt.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

2)
Skaff deg en hund. Selv den snilleste og minste hunden kan skremme vannet av store gjenger. Av en eller annen finurlig grunn er hunder noe mange multikulturelle har ekstremt frykt for.

Hva med en hissig minigris?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hva med en hissig minigris?

Jeg hadde ikke kødda med en fyr med en hissig minigris, så tipper det funker fett ja!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Jeg hadde ikke kødda med en fyr med en hissig minigris, så tipper det funker fett ja!

En gjeng muslimer med vannskrekk hadde vel heller neppe køddet særlig mye med en minigris, uansett hvordan eieren så ut?  what

Anbefaler en pose griseblod på innerlommen, og fire skiver med svinesteik i en pose, samt en morakniv til å slakte grisen med hvis det blir bråk.

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Jeg lurer på hvordan dette hadde sett ut på gata hvis alle forslagene her ble satt i praksis xD
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Jeg lurer på hvordan dette hadde sett ut på gata hvis alle forslagene her ble satt i praksis xD

Kom til Oslo og ta deg en gåtur så ser du resultatet.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

5)
Hvis du ender opp med en tafatt handling og påfølgende juling eller tap av personlige eiendeler – ta for all del hevn. Er du en loner, oppsøk en og en og ofre det som ofres kan. Overfall i nærheten av hjemmet i mørket er en slager. La de vite hvem du er og at du er villig til å dø for å få hevn. Smør på så tjukt du kan, med litt flaks kan du ende opp med å bli tilbudt penger eller beskyttelse for at gjengen skal få fred. Har du faktisk venner så samle sammen en vennegjeng og oppsøk en og en. Ødelegg biler osv du vet tilhører de som tok deg, og knus gjerne noen vinduer i hjemmet deres/eller til slektninger hvis dette er mulig. Bruk gjerne ordene krig, død, blod og slagmark mye – det gir rezpekt.


Hva med en anmeldelse og en væpnet arrestasjon av de som overfalt deg?Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Hva med en anmeldelse og en væpnet arrestasjon av de som overfalt deg?Smiley

Det er lite cred vettu. Smiley
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hva med en anmeldelse og en væpnet arrestasjon av de som overfalt deg?Smiley

Hvis du tror at anmeldelse av juling eller ran av en ipod eller lignende fører til væpnet arrestasjon har du enten lest for mye Donald Duck eller lever på et sted hvor politiet har en smule mer ressurser enn her. Det har vel hendt at noen jeg kjenner har fått korte dommer etter masseslagsmål, men det hører til sjeldenhetene - som regel blir ting henlagt fordi bevisene er få og gjerningspersonene er så mange at man sjelden vet hvem som gjorde hva. Blir man dømt får man kanskje 30 dager eller noe og det er ingen ting for de fleste jeg kjenner. Det er kun mord som fører til dommer som svir, og selv da er det rimelig vanlig at folk nedover i systemet ofrer seg og soner dommen - med mindre det er klinkende klart hvem som utførte det.

Forøvrig hvis man først anmelder noen og får de puttet inn, kan du banne på at du har klart å få alle som kjenner denne personen til å legge deg for hat - og alle får vite at det er du som står bak at vennen deres sitter inne. Ikke nok med at dette hevnes - og som regel ganske brutalt - men du blir også sett på som en rotte - i motsetning til hvis du ordner opp selv - da blir du sett på som en helt - selv om du er fienden Smiley

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå og akseptere - og jeg forsvarer det ikke - jeg prøver bare å fortelle hvordan det er på et av de få punktene hvor du ikke kan få fasiten i fasiten, så gir jeg deg fasiten her - når det gjelder temaer som vel går under "valgfag" på livets skole Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt:
Magemaskin: 2x8 reps

Knebøy - sakte ned - sakte opp:
oppvarming+
6x120kg
5x130kg
5x137,5kg
5x137,5kg
3x155kg
3x155kg
3x155kg
3x155kg

Floorpress:
oppvarming+
7x120kg
6x127,5kg
5x127,5kg
5x135kg
4x145kg (skulle vært 5, men jeg suger max i denne øvelsen)

Push-down:
4x10

Nedtrekk bredt grep:
6x10x80kg

Chins med bredt grep:
4x4 reps

Sittende roing med bredt grep:
4x10x120kg

Allah:
4x10x50kg

Forøvrig fikk jeg endelig svar på hvorfor alle små mennesker kjører en haug med isolasjonsøvelser og ingen baseøvelser. To stk 16 år gamle eritreere tror jeg, trente sammen i dag - og han ene var sjef. De skulle ha 6 øvelser på biceps og 6 på triceps og 3 på underarmer. Da kom en norsk gutt bort til de prøvde å forklare at de ikke behøvde kjøre så mye triceps fordi de trente den også under benk og skulder. Da fastslo sjefseritreeren at det bare var tull med øvelser hvor man trente mange muskler samtidig, for det endte bare med at man ikke fikk trent noen av musklene ordentlig - han mente derfor at det bare var vits i å trene øvelser som kun trente en muskel av gangen hvis man skulle vokse.


IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Får håpe jeg aldri blir angrepet av noen gjeng ettersom jeg 100% sikkert hadde løpt derifra så fort jeg klarte, og om jeg likevel hadde blitt tatt igjen hadde jeg anmeldt i etterkant Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Hva er best, å ordne ting på en sivilisert måte og bli sett på som rotte av en gjeng med tapere, eller være taperen og i tillegg være en fitte som ikke tør å gjøre noe uten at de har støtte av halve Islamabad??? what

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Man kan jo ringe disse gutta?  Grin


Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:

Plankenx4

Knebøy med stopp på lav kloss:
oppvarming+
6x125kg
6x135kg
6x142,5kg
6x152,5kg
5x162,5kg
5x162,5kg
5x162,5kg
5x162,5kg
5x162,5kg

Benkpress medium grep og beina opp:
oppvarming+
6x105kg
6x112,5kg
5x120kg
5x127,5kg
4x135kg
3x145kg
3x145kg

Skråbenk til kloss:
7x90kg
6x95kg
5x100kg
5x110kg
5x110kg

Forøvrig lurer jeg på hvordan gamle brannhelter alltid klarer å rote seg opp i trøbbel - denne gangen med Outlawsfolk....det kan da ikke være så vanskelig å styre lommeboka når man tjener masse penger what

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!