Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 966334 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

sikker på det... mange selvutnevnte eksperter blant potetene selv på sære gym i osloghettoen.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Du spurte ham ikke hva han tok i bøy engang??

Det er jo ikke hva en tar som er viktig, det er med hvor mye en maxer hver trening som er cluet Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

garantert en potet. En fetter ville bedt ham om å makse hver uke. hallo....

Hehe, dette er forsåvidt sant - men det åpenbare hintet i teksten er jo at personen hadde på seg bermudashorts. Du vil aldri se en pakistaner trene styrke i bermudashorts, så dette var nok en potet ja - faktisk med dialekt - så mulig han er på ferie eller noe - litt overvektig og fra nordnorge et sted. Jeg så han ikke kjøre bøy, men han kjørte 5x5x90kg i benk og 5x5x52,5kg i millitærpress - bra teknikk begge steder, så han har tydeligvis trent før - men det har jo forsåvidt jeg og da.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Det er jo ikke hva en tar som er viktig, det er med hvor mye en maxer hver trening som er cluet Smiley

Eneste unntaket er hvis du trener for markeringer. Da er det eneste som betyr noe hvor mange synlige blodårer du har på biceps og om du har synlige markeringer på magen. Har du en eller begge av disse veier dette opp for at du ikke vet hva du maxer. Har du markeringer og veier over 80kg får du i tillegg hederstittelen "boler" i samme slengen.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Hehe, det er helt utrolig hvordan enkelte totalt klarer å overse hvor mye kg som er på stanga og allikevel mene at de vet det som er verdt å vite om trening. Jeg ville aldri funnet på å gi 'råd' til en som er sterkere enn meg, da spør jeg heller hvordan de har blitt så sterke som de har blitt!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

så han har tydeligvis trent før - men det har jo forsåvidt jeg og da.

 Grin
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget Evjen333

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • I squats deeps ;)
hvor mye må man maxe i benk for å være boler?Tongue eller gjelds det kun når du har markeringer? Tongue

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

hvor mye må man maxe i benk for å være boler?Tongue eller gjelds det kun når du har markeringer? Tongue

Hvis du skal bli kalt boler kun pga benken din må du nok maxe over 150....stort sett blir en benk fra 140 og oppover kun kvalifisert til å være okse. Boler henger som du selv har lært i langt større grad sammen med antall blodårer og vaskebrett.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt:
Knebøy med stopp på boks:
oppvarming+
6x110kg
5x127,5kg
4x145kg
3x152,5kg
3x152,5kg
3x152,5kg

Markløft med reimer - rykkgrep:
oppvarming+
6x112,5kg
5x137,5kg
4x155kg
3x170kg
2x185kg
2x185kg
2x185kg

Sittende dobbel hantelcurl i skråbenk:
8x10kg hantler
8x17,5kg hantler
8x27,5kg hantler
8x27,5kg hantler
8x27,5kg hantler
8x27,5kg hantler

Konsentrasjonscurl:
5x10x17,5kg hantel.

Benkpress med stopp på 10 cm kloss:
oppvarming+
6x110kg
5x127,5kg
4x147,5kg
3x167,5kg
2x177,5kg
2x187,5kg
2x190kg
1x197,5kg
0x202,5kg - bomma totalt på senkinga og var ikke nærme å få den opp engang, 197,5 gikk så greit at jeg ikke gadd prøve en gang til - var kun en skikkelig teknisk bommert.

Franskpress:
4x12x50kg

Dagens pakistaner pratet med en inder om vaskebrett. Inderen flexa magen og klagde over at han ikke fikk fram vaskebrettet nederst. Pakistaneren hadde løsningen - han fant nemlig ut at inderen brukte proteiner. Dagens lærdom er at går man på proteiner og kreatin får man ikke vaskebrett fordi det legger seg på magen...
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Du vil aldri se en pakistaner trene styrke i bermudashorts

Ht-t-t-t-t-t-t. Ikke så kjapp nå.

For ca. 2 år siden, på gym`et under Furuset Senter som jeg aldri husker navnet på, trente en fullblods pakistansk trio i bermudashorts. Ordentlig fargerike. Har aldri sett de siden. Merkelig.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Ht-t-t-t-t-t-t. Ikke så kjapp nå.

For ca. 2 år siden, på gym`et under Furuset Senter som jeg aldri husker navnet på, trente en fullblods pakistansk trio i bermudashorts. Ordentlig fargerike. Har aldri sett de siden. Merkelig.

Sikkert sendt tilbake til landsbygda. Shorts er haram.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Vilje

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

Du har en unik bok. Stereotypene du så detaljert maler et bilde av, tror jeg alle treningssentere har en del av. Jeg er vel kanskje ikke ensom når jeg sier at det ofte svir litt i stoltheten når jeg leser enkelte av historiene, og plutselig får en deja-vu følelse i retning egen "erfaring"... Kanskje derfor jeg synes det er så gøy å lese. Jeg blir iallefall minnet på å dobbeltsjekke, gjerne trippel-sjekke bastante utsagn før det slipper ut...

Etter at jeg begynte å lese "dagens pakistaner" eller "dagens treningsekspert"  som jeg liker å se på det som, har irritasjonsmomentet på trening blitt mye mindre, og ikke minst har fordommer blitt kraftig utvannet når man får se de forskjellige og akk så velmenende personlighetene som man kan finne bak den røffe fasaden. Cheesy

***

Synes du skal ta deg et friår og lage deg en dokumentar om forskjellige hierarkiordninger på treningssentre, slik at lærevillige kan sette seg bedre inn i hvilke gester som følges for best mulig samspill med alle de forskjellige grupperingene. Den ferdige dvd'en selger treningsforum-magasinet på postordre til en skyhøy penge, slik at du får avkastning for strevet og kan leve i sus og dus for fremtiden. Inntekt underveis fikser du kjapt ved å skrape 2-3 flaxlodd og vinne et par millioner kroner, og en ny bil. Idiotsikker plan.

Jeg har funnet et klipp fra BBC på youtube, som har en mal jeg tror kunne funket bra i så tilfelle.
http://www.youtube.com/watch?v=Qr7v-Kf4064#noexternalembed&feature=fvw$

Da regner jeg med at produksjonen blir satt igang før fellesferien er over.  Grin
- Kom treningslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne! Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:

Knebøy:
oppvarming+
6x135kg
5x157,5kg
4x180kg
3x192,5kg
2x205kg
2x205kg
2x205kg
Knebøy med stopp:
6x115kg
5x132,5kg
4x152,5kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg

Benkpress med stopp:
oppvarming+
6x97,5kg
5x112,5kg
4x132,5kg
3x142,5kg
3x150kg
2x160kg
2x160kg
2x160kg
Benkpress med strikk i 8-tall:
6x110kg
5x132,5kg
4x142,5kg
3x152,5kg
3x162,5kg
2x172,5kg
2x172,5kg
2x172,5kg

Strakmark:
5-6 lette sett

Nedtrekk med bredt grep foran:
6x10x80kg

Push-down:
5x10
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens gode gjerning.
Så ei desi-jente i dag i ferd med å smugrøyke bak en byggning...hun var vel rundt 20 år. Jeg var mitt ansvar bevisst. Jeg tok selvfølgelig et smugbilde med mobilkamera og kontaktet mitt enorme nettverk i oslo taxi. Jenta ble etter litt lobbyvirksomhet i miljøet identifisert og far informert. Jeg regner med at hun får et oppfriskningskurs i hvordan man skal oppføre seg sømmelig. Selv fikk jeg en stor takk, lovnader om gratis drosjeturer fremover og ytterligere bekreftelse på at det bare er å ta kontakt med dette enorme nettverket hvis noen møter blikket mitt litt for lenge når jeg vandrer med hevet blikk rundt i oslos gater.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Dagens gode gjerning.
Så ei desi-jente i dag i ferd med å smugrøyke bak en byggning...hun var vel rundt 20 år. Jeg var mitt ansvar bevisst. Jeg tok selvfølgelig et smugbilde med mobilkamera og kontaktet mitt enorme nettverk i oslo taxi. Jenta ble etter litt lobbyvirksomhet i miljøet identifisert og far informert. Jeg regner med at hun får et oppfriskningskurs i hvordan man skal oppføre seg sømmelig. Selv fikk jeg en stor takk, lovnader om gratis drosjeturer fremover og ytterligere bekreftelse på at det bare er å ta kontakt med dette enorme nettverket hvis noen møter blikket mitt litt for lenge når jeg vandrer med hevet blikk rundt i oslos gater.
Men kan ikke jenter på over 18 år bestemme selv om de vil røyke eller ikke? Opplys meg O du kloke, for jeg er uviten i dette kafirland.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!