Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 966311 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5655 : 01. august 2011, 14:55 »
Det er i overkant sympatisk spør du meg, mtp hvor glad du/dere kræppsbyggere er i å barbere kroppen og smøre den med olje Shocked Shocked Shocked..........gikk eg over grensen nå?

Vet ikke helt hvem du tror du fornærmer ved å kalle meg kråps-byger, men hadde du møtt meg ville du skjønt at jeg er nærmere Buddha-building enn Buildy-bådding  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5656 : 01. august 2011, 15:14 »
Vet ikke helt hvem du tror du fornærmer ved å kalle meg kråps-byger, men hadde du møtt meg ville du skjønt at jeg er nærmere Buddha-building enn Buildy-bådding  Grin

Da skal eg se etter buddha-statuen neste gang eg e på vektertorget, men når eg tenker meg om så er det kanskje ikkje så dumt å la håret på ryggen vokse, har man god hårvekst så kan jo det muligens brukes til hentesveis, det hadde vært en syn for guder  Grin

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5657 : 01. august 2011, 21:31 »
Gårsdagens sjokk 1: Venstre overarm er ca 3 cm mindre enn høyre overarm. Begynner å lure på om prolapsene jeg har i nakken gjør at signalene til venstrearmen er dårligere eller noe - 3cm i størrelsesforskjell er VELDIG mye synes jeg.

Gårsdagens sjokk 2: Ikke nok med at ene armen har blitt knøttliten - fettprosenten på magen er alt for stor blitt. Jeg har derfor for første gang i mitt liv regnet på hva jeg spiser. Problemet mitt er at lunsjen blir kjøpt på enten en kinarestaurant eller en tyrkisk restaurant hver dag...mao aner jeg ikke hva jeg får i meg av mengde eller hvordan næringssammensetningen...men dette er relativt store måltider.

Forøvrig er en standard hverdag noe sånt som: 2850 kalorier med ca 210 gram proteiner, 360 gram karbo og 65 gram fett. I tillegg kan da altså et relativt stort måltid til legges til.

Tror dog grunnen til mye fett har kommet av en del småspising ved siden av, mye brus som jo også gir kalorier osv. Har en særs aktiv jobb og trener mye så synes egentlig ikke at kaloriinntaket er noe høyt (selv med et ekstra måltid) i forhold til at jeg veier mellom 115 og 120kg og er i mye aktivitet. Alikevel tyder alt på kroppen at det blir for lite muskler og for mye fett. Ser at jeg nok burde fått i meg mer proteiner...og på sikt nok fint kan kutte litt på karben, selv om jeg er veldig avhengig av karbohydrater for å fungere.
Planen er egentlig å få ned fettprosenten til noe som er akseptabelt....langt fra byggerform - men ihvertfall sånn at jeg ser presentabel ut. Da må helt klart noen justeringer gjøres. Første skritt er å kutte ut småspisinga Smiley

Spørs om ikke verdensmesteren og stutt-tjukken må konsulteres for å få en gjennomførbar plan.

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5658 : 01. august 2011, 21:37 »
Dagens:

Landmines: 3x8til hver side
Ett beins rygghev med vekt: 3x10 på hvert bein

Benkpress medium grep med stopp på kloss:
oppvarming+
7x120kg
6x130kg
5x140kg
4x150kg
4x157,5kg

Push-down:
4x12 + 4x8 for venstrearmen i enarmskabelpushdown.

Facepull:
4x12

Diverse småplukk på beina:
Nordichamstrin:
3x7 reps

Leg-ext:
4 sett

Legger:
4 sett

Knebøy:
2x8x65kg - endte med krampe i lysken....noe smerter i kneet - skal til ortoped på onsdag, så tenkte at jeg likesågodt kunne finne ut at lett knebøy skaper trøbbel - noe det gjør Smiley


Gårsdagens pakistaner som hadde perset etter 6 perseforsøk på 7 dager - hadde prøvd å ringe sin argeste rival med en times mellomrom 9 timer i strekk. Rivalen hadde ikke plukket opp telefonen, noe som selvfølgelig blir tolket som et svakhetstegn.

Forøvrig kunne dagens afghaner? melde om at han hadde begynt å trene for eksplosiv balanse...jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hva det er for noe.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5659 : 01. august 2011, 21:38 »
Gårsdagens sjokk 1: Venstre overarm er ca 3 cm mindre enn høyre overarm. Begynner å lure på om prolapsene jeg har i nakken gjør at signalene til venstrearmen er dårligere eller noe - 3cm i størrelsesforskjell er VELDIG mye synes jeg.

Gårsdagens sjokk 2: Ikke nok med at ene armen har blitt knøttliten - fettprosenten på magen er alt for stor blitt. Jeg har derfor for første gang i mitt liv regnet på hva jeg spiser. Problemet mitt er at lunsjen blir kjøpt på enten en kinarestaurant eller en tyrkisk restaurant hver dag...mao aner jeg ikke hva jeg får i meg av mengde eller hvordan næringssammensetningen...men dette er relativt store måltider.

Forøvrig er en standard hverdag noe sånt som: 2850 kalorier med ca 210 gram proteiner, 360 gram karbo og 65 gram fett. I tillegg kan da altså et relativt stort måltid til legges til.

Tror dog grunnen til mye fett har kommet av en del småspising ved siden av, mye brus som jo også gir kalorier osv. Har en særs aktiv jobb og trener mye så synes egentlig ikke at kaloriinntaket er noe høyt (selv med et ekstra måltid) i forhold til at jeg veier mellom 115 og 120kg og er i mye aktivitet. Alikevel tyder alt på kroppen at det blir for lite muskler og for mye fett. Ser at jeg nok burde fått i meg mer proteiner...og på sikt nok fint kan kutte litt på karben, selv om jeg er veldig avhengig av karbohydrater for å fungere.
Planen er egentlig å få ned fettprosenten til noe som er akseptabelt....langt fra byggerform - men ihvertfall sånn at jeg ser presentabel ut. Da må helt klart noen justeringer gjøres. Første skritt er å kutte ut småspisinga Smiley

Spørs om ikke verdensmesteren og stutt-tjukken må konsulteres for å få en gjennomførbar plan.


STUTT-TJUKKEN har begynt på slankeprosjekt selv nå, for mye mage og alt av bukser er blitt mistenkelig trange runde mage og gluteus, ikke bra!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5660 : 01. august 2011, 21:43 »
Trøste deg med at det hadde sett værre ut med 3 cm forskjell på min overarm :O Det hadde sett pussig ut det  Grin

PS : Bilen er 100% friskmeldt  Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5661 : 01. august 2011, 21:46 »
Har du noe merkbar styrkeforskjell i mellom høyre og venstre underarm da? Grepstyrken er kanskje lettest må måle antar jeg.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5662 : 01. august 2011, 21:51 »
Skal du på diett? Syden i høst eller?

 Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5663 : 01. august 2011, 21:53 »
Trøste deg med at det hadde sett værre ut med 3 cm forskjell på min overarm :O Det hadde sett pussig ut det  Grin

PS : Bilen er 100% friskmeldt  Wink

Hehe, det er helt sant - men alikevel en liten trøst gitt...jeg skjønner ikke hva som har skjedd  Sad Forøvrig godt å høre at bilen er friskmeldt!  2thumbsup

STUTT-TJUKKEN har begynt på slankeprosjekt selv nå, for mye mage og alt av bukser er blitt mistenkelig trange runde mage og gluteus, ikke bra!!!

Du er jo gifta bort og har ihvertfall den delen i boks....forøvrig er de trange buksene dine sannsynligvis et resultat av at musklene dine har blitt større Grin Kommer nok en mail til deg/dere etterhvert for tips på hvordan dette kan og bør gjøres.


Har du noe merkbar styrkeforskjell i mellom høyre og venstre underarm da? Grepstyrken er kanskje lettest må måle antar jeg.

Jeg kjører jo stort sett kun tohåndsøvelser - men merker at det er mye vanskeligere å kontrahere alt av muskulatur i både over og underarm på venstre side....men har ikke tenkt noe spesielt over at styrken er veldig forskjellig. Størrelsesforskjellen er det klart mest påfallende.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5664 : 01. august 2011, 21:55 »
Skal du på diett? Syden i høst eller?

 Grin

Diett er vel å ta i....men jeg må på slankern, samtidig som jeg må gjøre noe med venstrearmen min.

Syden er helt klart ikke i planene....jeg går nødig i mindre klær enn bukse og genser uansett temperatur, men må innrømme at jeg drister meg til å vise meg i t-skjorte når det er på det varmeste....ellers er jeg sømmelig tildekket året rundt. Foretrekker Jan Mayen og Svaldbard fremfor sydligere strøk....hvis ikke hadde jeg bosatt meg i Pakistan.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5665 : 01. august 2011, 21:56 »
Altså ... hadde det ikke vært på tide at vi inviterer til en form for sammenkomst i hagen vår snart?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5666 : 01. august 2011, 22:22 »
Altså ... hadde det ikke vært på tide at vi inviterer til en form for sammenkomst i hagen vår snart?

Jooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! Det hadde absolutt vært en veldig god ide og er i aller høyeste grad på tide! Går jo rykter om at Verdensmesteren skal gjøre det samme mot slutten av september, så bare å kjøre på. Sammenkomster er aldri feil!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5667 : 01. august 2011, 22:38 »
Jooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! Det hadde absolutt vært en veldig god ide og er i aller høyeste grad på tide! Går jo rykter om at Verdensmesteren skal gjøre det samme mot slutten av september, så bare å kjøre på. Sammenkomster er aldri feil!

Da skal jeg gå i dialog med o store Proteinboss ... forhandlingene kan bli tøffe, men jeg tror at om jeg frister med en god biff så klarer jeg å smøre ham ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5668 : 02. august 2011, 08:26 »
Da skal jeg gå i dialog med o store Proteinboss ... forhandlingene kan bli tøffe, men jeg tror at om jeg frister med en god biff så klarer jeg å smøre ham ...

Eventuelt at han ikke trenger å gjøre mer enn å steke og spise sin egen biff. Da tenker jeg han er med  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5669 : 02. august 2011, 09:41 »
Jooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! Det hadde absolutt vært en veldig god ide og er i aller høyeste grad på tide! Går jo rykter om at Verdensmesteren skal gjøre det samme mot slutten av september, så bare å kjøre på. Sammenkomster er aldri feil!

Ryktene stemmer de vet du  Wink Du var jo der når jeg satte dem ut  Grin
Overtar huset 1. september, så trenger noen uker på å komme i hus, men var å kjøpte inn hagemøbler i helga, så skal vel få plass til de fleste av gjengen,
og utepeis, kullgrill og gassgrill er jo på plass  Kokk
Invitasjon kommer

" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!