Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964406 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #435 : 20. juni 2007, 07:00 »
Merkelig: Ved leggetid har jeg supersår hals og helt fin ellers. Jeg tar to beckham-piller før leggetid...og våkner med helt fin hals men med nesa full av mørkegul, seig, stuffing Huh
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #436 : 20. juni 2007, 07:04 »
det er fordi beckhampiller ruler. si fra hvis du skal til england, for da må du få med en handleliste av meg.
kk67

Utlogget Miss Q.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #437 : 20. juni 2007, 16:09 »
Mørkegul, seig stuffing er alltid like herlig..
Tenk om vita osv i norge hadde like mye digg som de har rundt omkring i england? *drømme* De kan godt slutte å putte antibiotika i altslags reseptfrie greier, men ellers er det jo genialt. Er vokst opp med night/day nurse i skapet(noe ala "beckham" pillene), glimrende.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #438 : 20. juni 2007, 16:50 »
Hva er disse Beckham pillene? Når dere først beskrev sammenhengen mellom disse pillene og seig guffe i nesa så trodde jeg noen hadde lurt i dere knock out piller på fest og så spruta sæd opp i nesa deres. Siden vi akkurat hadde snakket om fest og jokking mener jeg...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #439 : 20. juni 2007, 16:52 »
Mørkegul, seig stuffing er alltid like herlig..

Greit nok at noen liker å bli spruta i trynet, men opp i nesa? Mulig du kan tjene penger på denne fetishen ved å lage videoer og selge de...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Miss Q.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #440 : 20. juni 2007, 17:21 »
...og bruke pengene til å gi deg et innføringskurs i ironi, sarkasme og andre språklige virkemidler? Smiley

Beckham, eller Beecham, piller er en komplett forkjølelsespille som skal ordne opp i sår hals, rennende nese, hodepine med mere! Cheesy

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #441 : 20. juni 2007, 21:21 »
...og bruke pengene til å gi deg et innføringskurs i ironi, sarkasme og andre språklige virkemidler? Smiley

Beckham, eller Beecham, piller er en komplett forkjølelsespille som skal ordne opp i sår hals, rennende nese, hodepine med mere! Cheesy
Alt i en pille. Det er fali det..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #442 : 20. juni 2007, 21:24 »
Alt i en pille. Det er fali det..

Alt i en pille er genial - jeg elsker beckham-piller. At de ser ut som en blanding av narkotika og sukkertøy gjør det ikke mindre gøy!

Dagens økt:

Benkpress med smalt grep:
20x60kg
15x80kg
6x145kg
6x145kg
6x145kg

Skråbenk med smalt grep:
8x100kg
8x125kg
8x125kg

2 sett kabelcross

4 sett legger

Totalt tid: 27minutt 32sekund.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #443 : 20. juni 2007, 21:28 »
Alt i en pille er genial - jeg elsker beckham-piller. At de ser ut som en blanding av narkotika og sukkertøy gjør det ikke mindre gøy!

Nei da er det fali. Bruker aldri noe som kan sammenlignes som narkotika.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #444 : 20. juni 2007, 21:31 »
Nei da er det fali. Bruker aldri noe som kan sammenlignes som narkotika.

Bakepulver og hvetemel er jo ikke helt ulikt kokain...men du bruker kanskje ingen av delene:)
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #445 : 20. juni 2007, 22:28 »
Bakepulver og hvetemel er jo ikke helt ulikt kokain...men du bruker kanskje ingen av delene:)
Det har jeg ingen viten på å hverken bekrefte eller avkrefte.
Men er faktisk veldig måteholden på det ja.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #446 : 22. juni 2007, 10:05 »
NEI NEI NEI!!!! En ting var at jeg var syk i går - men i dag dro jeg på jobb. Satt med kontorarbeid fra 8-8.30...da første pasient kom, måtte da skifte t-skjorte fordi den var gjennomsvett...pasienten var inne fra 8.30-9,15...da var det nytt t-skjorteskifte pga gjennomsvett t-skjorte...sjefen så dette og sendet meg hjem..tror jeg har feber Sad

Uansett, i går mista jeg en av dietmar-dagene i ukesprogramet mitt..dette var vel den tyngste mark-dagen og en lett bøy-dag. Bør jeg når jeg skal trene i morgen gå rett på dag 3 på programet eller bør jeg forskyve programet slik at jeg får med dag 2 i morgen, den dagen jeg altså skulle trent i går? Huh
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #447 : 22. juni 2007, 14:16 »
Stol på din store indre stabilitet, og ta avgjørelsen selv ut i fra dette.

Vet ikke om du så spm mitt i en annen tråd, men hvordan måler du indre stabilitet?

Har du forresten jobbet med "posture analysis"? Det er ganske spennende. Jeg var på et 50 timers "advanced yoga anatomy" kurs nylig, hvor vi lærte en del om posture analysis, og analyserte hverandre. Hele kurset dreide seg egentlig om observasjon. Hvordan observere mest mulig ved en annen person. Legge merke til alt mulig, alt fra hvordan de går, står, beveger seg, skjevheter, hvilke signaler de sender ut etc etc. Dette er essensielt i forbindelse med å undervise yoga, og egentlig helt essensielt generelt når det gjelder å forholde seg til og kommunisere med andre mennesker...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #448 : 22. juni 2007, 14:35 »
Beklager - overså spm ditt:

Ideelt sett måler man det selvfølgelig vhja elektroder og ultralyd, men sånn jeg ble testa var på følgende måte.

Vi lager en øvelse som utfordrer stabiliteten i mage/korsrygg/bekken. F.eks gode gamle seteløft (en av de jeg ble testet i):

Første steg var at jeg fikk bena i en slynge (ca 20-30cm opp fra bakken) - jeg fikk dermed beskjed om å heve rumpa uten at bekkenet skulle tippe ned på en side - dette klarte jeg - da ga de meg mindre og mindre støtte, før de etterhvert fjernet støtten under ett ben - ga meg beskjed om å føre et ben ut til siden osv...alt uten at min utførelse skulle vike fra normalen. Det man så var at jeg hadde et utrolig lavt mestringsnivå på en slik type øvelser - fremfor andre som var på samme kurs som var både utrente og trente, som mestret dette på et langt høyere nivå - noe som kort fortalt i følge professorene som holdt på med dette tydet på at jeg ikke fikk koblet inn den rette muskulaturen (kort fortalt igjen, grunnet at den utvendige muskulaturen tok over). Jeg var heldig som ble plukket ut som et eksempel og jeg ble påmontert en haug elektroder, og vhja utltralyd så man at transversus-muskulaturen min ikke koblet inn i det hele tatt under disse øvelsene.

Jeg ble dermed trent (med mye støtte - så mindre og mindre), og drev med egentrening, i 2 uker fram til neste kurs-helg. Samme prosedyre gjentok seg, nå hadde jeg langt bedre kontakt med muskulaturen, transversus var med mye lenger enn sist (falt ut på noen av de tyngste variantene fordi ytre muskulatur tok over), og ferdighetsnivået mitt hadde økt drastisk og jeg klarte å stabilisere bekkenet langt bedre - selv om jeg fortsatt hadde en del å hente. Det er verdt å merke seg at øvelser som gikk på styrke ble mestret av ei dame på 45, og jeg var sjanseløs - da gikk det opp for meg at jeg hadde mye å hente på denne type trening.

(dette var kortversjonen)
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #449 : 22. juni 2007, 14:36 »
Har du forresten jobbet med "posture analysis"?  Legge merke til alt mulig, alt fra hvordan de går, står, beveger seg, skjevheter, hvilke signaler de sender ut etc etc. Dette er essensielt i forbindelse med å undervise yoga, og egentlig helt essensielt generelt når det gjelder å forholde seg til og kommunisere med andre mennesker...

I og med at jeg jobber mye med bevegelsesanalyse av barn, så er svaret ja. Mye av spedbarnsjobbinga går i stor grad ut på dette, siden spedbarna ikke er i stand til å kommunisere hvorfor de gjør ting som de gjør:)
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!