Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 965659 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #675 : 09. august 2007, 20:42 »
Fantastisk frontpress...  Shocked Fantastisk....

Hvis du kan greie det samme stående, så begynner Olaf å gråte... rettelse; Olaf gråter aldri.

Jeg har ikke hjerte til å knuse Olaf - så kanskje presser jeg det stående, men gidder ikke fortelle det. Jeg er snill mot de gamle. :Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #676 : 09. august 2007, 21:51 »
opp og stå sier bare jeg Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #677 : 11. august 2007, 01:39 »
Benk med stopp på 6cm kloss:
oppvarming+
6x170kg
3x195kg
3x210kg

Fremoverbøyd roing med overgrep:
4x10x140kg

NEdtrekk smal foran:
8x160kg
8x190kg
10x220kg
8x230kg

div technogymkamerater og 2 chins for å bevise at jeg klarer chins.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #678 : 11. august 2007, 12:00 »
Vi har har selv en på gymet som har pressa 4 eller 5 rep. på 145kg strikt i stående militærpress. Jeg var tilstede under en økt hvor han pressa 4 latterlige lette repetisjoner på 130kg, og tviler ikke i det hele tatt på at han har prestert såpass som det er fortalt.

Bare for å nevne litt til har han blant annet rundt 270kg raw i bøy (her mangler det dog bittelitt på dybde). I markløft har han dratt 290kg raw greit, og i benkpress 250kg, uten utstyr her òg. Han veier til dags dato 133-134kg.

Mannen er en maskin av dimensjoner, synd han bare er såpass useriøs. I våres kom han inn i lokalet etter et opphold på 7-8 måneder, og følte for å løfte litt igjen. Under hans første økt pressa han 200kg i benkpress. Nå har han vel trent regelmessig i 3-4 måneder, noe som sannsynligvis er ny rekord for ham på flere år. Heldigvis for oss andre har han holdt seg her til nå, og vi har det rasende festlig hver gang han kommer og skal røre litt på seg.

Fortsetter han blir det spennende å se hvor det stopper.

Skriver under på den der Wink Om han utnytter potensialet sitt, så må nok fort både Espen og Holte ta av seg hatten ihvertfall. (og det er _ikke_ for å legge noe forventningspress på han, er bare min mening)
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #679 : 11. august 2007, 13:04 »
Skriver under på den der Wink Om han utnytter potensialet sitt, så må nok fort både Espen og Holte ta av seg hatten ihvertfall. (og det er _ikke_ for å legge noe forventningspress på han, er bare min mening)
Da burde denne reseren stille på en konkurranse for å bevise dette. Intill da er han bak både Bøs og Holte.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #680 : 11. august 2007, 13:08 »
Har bøs og Holte stillt opp på en militærpresskonkuranse? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til at ikke treningsløftene de har hatt kan sammenlignes med treningsløftene til kompisen til Keiko og Danny!

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #681 : 11. august 2007, 13:10 »
Da burde denne reseren stille på en konkurranse for å bevise dette. Intill da er han bak både Bøs og Holte.. Wink

Har bøs og Holte stillt opp på en militærpresskonkuranse? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til at ikke treningsløftene de har hatt kan sammenlignes med treningsløftene til kompisen til Keiko og Danny!

Eid Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #682 : 11. august 2007, 13:20 »
Har bøs og Holte stillt opp på en militærpresskonkuranse? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til at ikke treningsløftene de har hatt kan sammenlignes med treningsløftene til kompisen til Keiko og Danny!
Bøs og Holte har begge løftet i og utenfor konkurranse i form av show med publikum tilstede med stokk eller vikingpress for max kg eller reps.
Har hørt om mange spektakulære "gymløft" gjennom tidene og har friskt i minne  noen rykter fra tidligere i sommer som ble bekreftet fra noen som påsto de hadde sett på og når utøveren selv fortalte hva han hadde løftet, ja da ble ikke fasinasjone fullt så stor da det viste seg at de hadde lagt på ca. 50 kg på hvert løft.

Litt pussig at de sterkeste er de som ingen aldri har hørt om før og bare trent i en kjeller for seg selv.
Jeg har tro på at noen kan gjøre det, men ikke kom å si at Bøs og Holte kan ta av seg hatten for denne karen. Bøs er pr. dags dato den sterkeste presseren over hodet i Norge og Holte er den desidert sterkeste benkpresseren i Norge.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #683 : 11. august 2007, 13:25 »
Når det gjelder espen og min sin press så må det sies til presisjon, dette er stående press uten noen form for hjelp av beina dette er ikke det samme som sittende press eller stående pushpress, spesielt pushpress er det mange som blander med press.  Det blir feil da selv en liten "driv" med knærne vil hjelpe 15-20kg.



Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #684 : 11. august 2007, 13:27 »
PS! Jeg presser mer en bøs ikke omvendt hi hi Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Zuul

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #685 : 11. august 2007, 13:33 »
Det er faktisk så enkelt som å legge ut en liten snutt der man presser vektene, så får det langt mer kredibilitet med en gang


Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #686 : 11. august 2007, 13:54 »
Når det gjelder espen og min sin press så må det sies til presisjon, dette er stående press uten noen form for hjelp av beina dette er ikke det samme som sittende press eller stående pushpress, spesielt pushpress er det mange som blander med press.  Det blir feil da selv en liten "driv" med knærne vil hjelpe 15-20kg.

Både jeg og Øyvind er fullstendig klar over hvordan øvelser skal utføres. Og at denne karen er noen ukjent kjeller-løfter er vel også litt å ta i, selv om han ikke har vært med på strongmankonkurranse. Han var konkurrende styrkeløfter i sin ungdom (regner med mange i NSF veit hvem det er) og de fleste som trener i hamar og omegn veit ihvertfall veldig godt hvem han er.

Jeg har ikke sett noe bevis på at Olaf tar det han tar i militær heller, selv om han har kilder på det. Blir vel litt i samme gate, som Ossie er inne på.

Men nok prat om det, er vel tross alt dagboka til Apaco. Beklager hvis jeg spamma den;) Om noen har spørsmål om han er vel kanskje Øyvind (keiko) mannen å spørre, han er veldig god til å huske alt av stats om forskjellige folk ;P

Du er en sterk og tung mann Apaco!
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #687 : 11. august 2007, 13:56 »
Litt pussig at de sterkeste er de som ingen aldri har hørt om før og bare trent i en kjeller for seg selv.
Jeg har tro på at noen kan gjøre det, men ikke kom å si at Bøs og Holte kan ta av seg hatten for denne karen. Bøs er pr. dags dato den sterkeste presseren over hodet i Norge og Holte er den desidert sterkeste benkpresseren i Norge.

Skal si du er skråsikker!

Bøs, OD og Holte er sterke karer, ingen tvil om det. Selv tipper jeg at det finnes flere som slår Holte i Raw gymbenk og flere som er fullt på høyde med Bøs og OD i militærpress. Det er min mening, og noe jeg tipper flere her på forumet er enig i meg i..

Om det er sannheten, det vet jeg ikke, og det får vi heller aldri vite. Mange sterke menn rundt på norske gym har ikke noe behov for å legge ut youtube-snutter eller stile opp i konkuranser for å vise at de er sterke. Men det betyr ikke at de ikke har styrken som mange hevder Smiley

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #688 : 11. august 2007, 14:30 »
Arild Haugen og ikke minst Marius Bjerke er vell også to sterke pressere som bør nevnes i denne sammenhengen. Hvem av alle disse som er sterkest i press blir vell ren gjetting fra samtlige. Smiley
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #689 : 11. august 2007, 15:20 »
div technogymkamerater og 2 chins for å bevise at jeg klarer chins.

Du er vel ikke tung i kroppen? Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!