Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964540 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #840 : 29. august 2007, 09:17 »
Kondisjonstrening er tydeligvis vel hardt for denna kroppen - syk i går og syk i dag. Heldigvis de dagene med minst viktige treningsøkter. Forøvrig har jeg endelig klart å bli syk en gang hvor det er friidretts-vm på dagtid og champions league fotball på kveldstid - meget god timing.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #841 : 29. august 2007, 09:40 »
Jeg jobba i Nordsjøen under OL på Lillehammer, og fikk feilaktig sparken like før Johan Olav Koss skulle gå 1500 meter. Fantastisk timing, jeg protestererte ikke Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #842 : 29. august 2007, 17:11 »
Kondisjonstrening er tydeligvis vel hardt for denna kroppen - syk i går og syk i dag. Heldigvis de dagene med minst viktige treningsøkter. Forøvrig har jeg endelig klart å bli syk en gang hvor det er friidretts-vm på dagtid og champions league fotball på kveldstid - meget god timing.
Dette har jeg aldri klart. Sad
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #843 : 31. august 2007, 15:39 »
Syk hele uka - så blir treningsfri for å bli frisk igjen - starter mengdeprogramet på mandag istedetfor - så ble det en sykeuke nå.

Skal forøvrig starte med 2 intervalløkter i uka fremover - fordi o2-opptaket mitt er så lavt at jeg er nærme det folk med skumle diagnoser har. Til alle tunge styrkeløftere der ute - jeg vedder ræva mi på at de fleste av dere er i dårligere form enn meg, ergo - 02-opptaket deres er som hjertepasienter og poliopasienter osv...start å tren kondisjon - hvis ikke går det nedenom og hjem snart Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Miss Q.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #844 : 31. august 2007, 15:44 »
Du er blitt overraskende fornuftig i det siste!!  Grin

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #845 : 31. august 2007, 16:09 »
Syk hele uka - så blir treningsfri for å bli frisk igjen - starter mengdeprogramet på mandag istedetfor - så ble det en sykeuke nå.

Skal forøvrig starte med 2 intervalløkter i uka fremover - fordi o2-opptaket mitt er så lavt at jeg er nærme det folk med skumle diagnoser har. Til alle tunge styrkeløftere der ute - jeg vedder ræva mi på at de fleste av dere er i dårligere form enn meg, ergo - 02-opptaket deres er som hjertepasienter og poliopasienter osv...start å tren kondisjon - hvis ikke går det nedenom og hjem snart Smiley

Den tradisjonelle O2-formelen gir ikke en fullgod beskrivelse av formen da den er særdeles diskriminerende for kroppsvekt(hvis det var den du brukte). Faktisk yteevne vil være en bedre indikator.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #846 : 31. august 2007, 16:16 »
Syk hele uka - så blir treningsfri for å bli frisk igjen - starter mengdeprogramet på mandag istedetfor - så ble det en sykeuke nå.

Skal forøvrig starte med 2 intervalløkter i uka fremover - fordi o2-opptaket mitt er så lavt at jeg er nærme det folk med skumle diagnoser har. Til alle tunge styrkeløftere der ute - jeg vedder ræva mi på at de fleste av dere er i dårligere form enn meg, ergo - 02-opptaket deres er som hjertepasienter og poliopasienter osv...start å tren kondisjon - hvis ikke går det nedenom og hjem snart Smiley
Post denne i Fasiten også. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #847 : 31. august 2007, 16:19 »
Lest og forstått ... Starting today ...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #848 : 31. august 2007, 17:28 »
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #849 : 31. august 2007, 18:53 »
Den tradisjonelle O2-formelen gir ikke en fullgod beskrivelse av formen da den er særdeles diskriminerende for kroppsvekt(hvis det var den du brukte). Faktisk yteevne vil være en bedre indikator.

Joda - men jeg har fått en av norges mest annerkjente idrettsfysiologer (Jan Hoff) til å regne ut o2-indexen (som regulerer i forhold til kroppsvekt) min utifra resultatene mine (faxet alt til han). Kroppsvekten tatt i betraktning er alikevel resulatene katastrofale,  jeg trodde faktisk ikke at det stod så dårlig til. Han mente dog at 2x40 minutter med intervalltrening i uka med drag som gjøres ved gange/jogg i oppoverbakke eller stående sykling (ikke sittende) ville få meg inn i "trygg" sone i løpet av 4-6 måneder noe som i treningssammenheng og livsløpssamenheng ikke er lang tid.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #850 : 31. august 2007, 18:56 »

Kunne sikker vært greit det, problemet er at jeg allerede har 45timers arbeidsuke, så med mindre de betaler meg eksepsjonelt godt så blir jeg nok ikke å finne på nautilus.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #851 : 31. august 2007, 20:13 »
Joda - men jeg har fått en av norges mest annerkjente idrettsfysiologer (Jan Hoff) til å regne ut o2-indexen (som regulerer i forhold til kroppsvekt) min utifra resultatene mine (faxet alt til han). Kroppsvekten tatt i betraktning er alikevel resulatene katastrofale,  jeg trodde faktisk ikke at det stod så dårlig til. Han mente dog at 2x40 minutter med intervalltrening i uka med drag som gjøres ved gange/jogg i oppoverbakke eller stående sykling (ikke sittende) ville få meg inn i "trygg" sone i løpet av 4-6 måneder noe som i treningssammenheng og livsløpssamenheng ikke er lang tid.

Ok, justert for kroppsvekt så gir det jo mening. Hoff, Helgerud og Wisløff er jo "4x4 gutta" som viser at intervalltrening kan gi stor effekt på kort tid.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #852 : 31. august 2007, 20:46 »
Ok, justert for kroppsvekt så gir det jo mening. Hoff, Helgerud og Wisløff er jo "4x4 gutta" som viser at intervalltrening kan gi stor effekt på kort tid.

Jepp, de er vel ganske omstridte - men det alle er enige om er vel at oppleggene deres virker veldig bra på utrente med dårlig tid og behov for rask formforbedring. Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #853 : 31. august 2007, 21:03 »
Kunne sikker vært greit det, problemet er at jeg allerede har 45timers arbeidsuke, så med mindre de betaler meg eksepsjonelt godt så blir jeg nok ikke å finne på nautilus.

om det er noe for MEG, ikke for deg. Du får ikke plass mellom apparatene engang, så du måtte ha instruert fra det ene hjørnet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco mosjonerer på sats.
« #854 : 31. august 2007, 21:16 »

Hah
om det er noe for MEG, ikke for deg. Du får ikke plass mellom apparatene engang, så du måtte ha instruert fra det ene hjørnet.


Hehe - er så selvopptatt at jeg leste meg som at det gjaldt meg og ikke deg.

Jeg tror du kunne gjort det strålende i en slik jobb, men vil du jobbe litt som treningsveileder så får du selvfølgelig lov til å gjøre det på sats stovner om du vil - skaffer deg jobb der i løpet av en uke.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!