Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 966356 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Kanskje jeg tar meg en økt der endag. Holder til i spenst-bransjen selv

Det er kanskje litt lavt under taket der så du må i tilfelle være forsiktig...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

hva er jeton curl?

Du ligger på en benk under et kabel apparat - du ligger med beina  mot kabeltrekket - og har knærne i 90 grader spent opp mot apparatet - samtidig som hodet ligger på benken bort fra kabeltrekket - du trekker så kabelen ned mot panna med skuldrene i ca 45 grader fleksjon.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hvordan er det på stovner? Bra utstyr?
Kanskje jeg tar meg en økt der endag. Holder til i spenst-bransjen selv og har fin pris på trening der.

Cardio-avdelingen er på 7 3dmøller hvorav 4 har tv - 1 romaskin - 9 ergometersykler - 4 elipsemaskiner - 2 trappemaskiner - 8 stepmaskiner.

Frivektsrommet har manualer opp til 50kg - 2 fribenker hvorav den ene er bra og den andre håpløs - knebøystativ - ca 300kg i fargede casallvekter - ca 350kg i hvite technogymvekter og ca 400kg med noen skriver fra en serie jeg ikke husker navnet på. 3 stenger a 20 kg - 2 ez-stenger og noen mindre stenger....forøvrig finner du en helt grei maskinpark med technogym og hammerstrengthapparater - det er et helt greit treningsstudio - hvor ihvertfall jeg får trent det jeg skal....forøvrig er det ganske mye folk der - så å trene mellom 17-19 anbefales ikke med mindre du aksepterer litt trange forhold.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt:

Benkpress utgikk pga murrende smerter - står over brysttrening denne uka for å se om det hjelper.

Dietmar uke 9 økt 1:

Knebøy:
150x8
175x8
175x8
175x8
175x8
175x8

hehe - løping 4 dager i uka og knebøy 3 dager i uka tar på - 175 i bøy skal være latterlig lett - merka på 2 siste setta i dag at jeg faktisk måtte konsentrere meg litt - tydelig at mindre mat og 4 løpeøkter ikke er ideelt for knebøyformen Smiley

Strakmark:
5x8x150kg

5 sett push-down
4 sett mage
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Hello big boy!

Hva er grunnen til at du bytter grep i marken din? Som foriksempel markløft med bredt grep...  Synest du markløft tar veldig forskjellig på ryggen alt etter hvor bredt/smalt man holder?

Ellers må jeg si jeg leser boka di så ofte jeg kan, men det er sjelden jeg har skrevet noe her.. Det er helt rått å se de sinnsyke vektene du leker deg med fra dag til dag... Shocked Stå på!
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hello big boy!

Hva er grunnen til at du bytter grep i marken din? Som foriksempel markløft med bredt grep...  Synest du markløft tar veldig forskjellig på ryggen alt etter hvor bredt/smalt man holder?

Hello! Jeg følger bare programene som Cochise gir meg - hun er sjefen her i gården - og står det bredt grep må jeg bare ta bredt grep - har desverre ingen bedre forklaring.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Da er det klart - avtalen er inngått - fredag 2.november smeller det til med 200 meter for min del - stedet er Stovner stadion og filmer er degos på 145kg ferdigdriti på morgenen!!!

Hvis jeg ikke slår Einar - skal jeg personlig filme meg selv nakenbøye 200kg og legge ut på youtube.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Et godt råd, vist du taper: ikke film bakfra. Eller forfra. Film fra siden. Folket har best av det Grin

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hvis jeg taper er nederlaget så stort at jeg like gjerne kan flime bøyen fra undersiden - ydykelsen kan ikke bli større Grin (beklager Einar - du er en super fyr - men noen løper er du ikke)
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Et godt råd. Varm godt opp. Får du strekk etter femti meter er du i stor fare for å havne på nettet med godsakene ute Grin

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Et godt råd. Varm godt opp. Får du strekk etter femti meter er du i stor fare for å havne på nettet med godsakene ute Grin

Skal sørge for litt oppvarming ja - vil helst unngå å bli nedringt av damer som har sett meg naken på nettet :Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Er ikke så lett å leve med navnet SalamiApaco Grin

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Da er det klart - avtalen er inngått - fredag 2.november smeller det til med 200 meter for min del - stedet er Stovner stadion og filmer er degos på 145kg ferdigdriti på morgenen!!!

Hvis jeg ikke slår Einar - skal jeg personlig filme meg selv nakenbøye 200kg og legge ut på youtube.

Klokken? Skulle likt å sett dette Smiley
Blenda!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

ja, når da? Jeg må på yogaen først på morgenen. Husk det.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Skal legge ut klokkeslett så raskt dette er avtalt - men det blir nok på formiddagen en gang regner jeg med - en eller annen gang mellom 11 og 15 - men skal få fastsatt eksakt tid i løpet av morgendagen.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!