Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964565 ganger)

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Kan desverre ikke love vidoi - men jeg skal kunne ordne video.

I verste fall så kan sikkert disse kara lage en forklarende kortversjon av evenementet i ettertid...

http://youtube.com/watch?v=GSruw-1TOJ4
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt:

Sittende millitærpress: (sittende fordi jeg har noe greier i venstre bryst - så tok det så kontrollert som mulig)
8x60kg
8x90kg
8x120kg
6x130kg
3x140kg
3x140kg

greit nok egentlig.

Sidehev med strake armer:
4x1+x22kg hantler

Beinpress:
5x8 på fullt magasin

Markløft med litt bredere grep :
180x6
210x6
230x6
230x6
230x6
230x6

marken gikk overraskende bra i dag tatt i betraktning at jeg har trent bein eller løpt hver dag de siste 15 dagene.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Synd du går glipp av meg og Jan som duskedamer Wink
Blenda!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Synd du går glipp av meg og Jan som duskedamer Wink

Hehe - jepp - får ihvertfall 2 tilskuere så får håpe de klarer å kompensere litt.....kjenner sitring i magen allerede...bare 17,5 timer til start!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Tvi tvi, heier på deg! Du MÅ slå Gilberg Wink
Blenda!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Du får ha lykke til.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Takk for lykkeønskninger - 8 timer igjen nå - kroppen føles bra og jeg har litt nøttepålegg på en skive til frokost for å karbe opp til en eksplosiv start. Hvis jeg ikke slår Einar i dag blir det brutale nakenscener på frivektsrommet Tongue
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Ringte Rune nå istad. Han hadde ikke løpt enda ettersom de drev på og ladet opp batteriet på videokameraet. Akkurat nå lå han på sofaen og varmet opp Smiley Jeg får full rapport når løpet er unnagjort om ca. 30 minutter...
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Da har Rune løpt 200-meteren. Han ringte meg og var veldig andpusten i telefonrøret. Han kunne fortelle at han hadde løpt to ganger. Den første gangen løp han på 34 sekunder, mens den andre gangen så stoppet tidtakeren klokka da han som løp sammen Rune kom i mål. De har derfor ikke tiden fra dette løpet. Ettersom de hadde problemer med videokameraet så blir det desverre ikke film av denne happeningen, men neste helg skal de bruke ett annet videokamera og løpe distansen om igjen. Vi har altså mer å glede oss til.

Tiden til Rune ble altså 34 sekunder og han hadde jævlig vondt i skinnleggene der han satt bak i bilen på vei hjem Smiley Han kunne også fortelle, etter at jeg sa at 37 sek med strekk ikke var så ravgæli likevel da, at: "du er ikke dårligst trent einar.  det finnes mye verre tilfeller" Smiley Smiley Smiley

Gratulerer til Rune med god tid og at han klarte å unngå nakenbøying Smiley  Vi får full rapport fra mannen himself senere i kveld Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Zuul

Hmm. Du slo meg heldigvis ikke, men bare for sikkerhets skyld sprang jeg en 3000 meter på mølle i dag for å ha noe å slå i bordet med Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hehe - takk til Einar som referent:)

Det hele starta klokka 15 - kom hjem til degos - som hadde glemt å lade kameraet. Måtte ta en halvtime på sofaen for å vente på batteri. Vi kjører ned på stovnerbanen - været er ca 2 varmegrader - duskregn - men relativt vindstille. En gruppe med voksenopplæringsstudenter fra langt sydeligere strøk går forbi og lurer på hva som skjer og en pakkis i frakk jogger runde på runde i svært langsomt tempo i ytterste bane. Joggebukse og frakk - ingen vanlig kombinasjon på norske friidrettsbaner.

Jeg begynte å varme opp - hadde noen fine drag og følte meg i god form. Til min store fortvilelse så fikk jeg aldri klarsignal til å begynne å løpe....jeg ropte "hva skjera?" Og fikk til svar at kameraet ikke funka....tidenes nedtur Sad Vi bestemte oss derfor for å filme med mobilen til nummer tre som var med...men det batteriet tok kvelden midt i filminga...helt utrolig. Uansett - etter mye om og men og klokka var nå 16.15 så kom den første 200 meteren i gang. Det var kaldt og surt og muskulaturen begynte å kjennes litt krampeaktig ut rundt 100 meter - jeg fullførte bra og kom inn på 33,24 og 34.42 ettersom hvilken tidtaker jeg skulle tro på - vi sier derfor 34 sekunder - noe som omtrent blir middelverdien. Forbanna over at det ikke ble noe filming og over mye surr tok jeg en 200 meter til hvor jeg løp mot en hockeyspiller.
Hockeyspilleren (med flere ulandskamper) parkerte meg første 50 og fikk fort en luke - men den luka holdt jeg...han ble klikka inn på 29 sekunder - men fyren som tok tiden klarte selvfølgelig ikke å registrere min tid....men tipper at den var noe av det samme...jeg var vel 20-30 meter bak, vanskelig å bedømme. Uansett - greit fornøyd med tiden - men veldig skuffa over at det ikke ble noe film. Skinnleggene var ømme i 2 timer etterpå - mange harde slag er den ikke vant til - det er derfor jeg løper i oppoverbakke på den nystartede kondisjonstreninga mi....40 sekunder med sprint gjorde mer skade enn 4 minutter i bakkeløp...det forteller litt om belastningen på leddene ved f.eks hopping - knebøy er helsefremmende - hopping er livsfarlig.

Kvart på 5 var klokka blitt - jeg hadde ikke spist siden 11.30 og var døden nær når jeg kom meg tilbake til stovnersenteret - 4 poteter og 2 kyllingbryst gikk meget raskt ned sammen med en liter vann.

Totalt utkjørt og med krampetendenser i rumpe og hamstring gjennomførte jeg følgende koseøkt:

Benkpress med stopp:
utgikk på grunn av smerter i brystet - pokker ta, dette er frustrerende.

Stangroing med overgrep:
8x60kg
8x100kg
8x130kg
8x150kg
8x150kg
lett og fint - men orka ikke noe høyere.

nedtrekk smalt grep foran:
8x150kg
8x190kg
8x220kg
8x220kg

3 sett allah i supersett med 3 sett technogymapparat.

5 sett jeton curl
3 sett kabelcurl.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Da har Rune løpt 200-meteren. Han ringte meg og var veldig andpusten i telefonrøret.

Dette var 5 minutter etter siste 200 meter.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Er du klar for litt mannesport nå Apaco? En utfordring?

3000 meter, du og en klokke. Klokka må si under 20 minutter. Er du game?

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Er du klar for litt mannesport nå Apaco? En utfordring?

3000 meter, du og en klokke. Klokka må si under 20 minutter. Er du game?

Hehe - pr dags dato tviler jeg på at jeg klarer det - 2 uker kondisjonstrening gjør ikke mirakler med en kropp:) Men gi meg en måned eller to - for å få litt mer mengde i kroppen så er jeg game!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Da sier vi innen januars utgang Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!