Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964543 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Overtrent er noe man blir på langt større doser enn det jeg opererer med.

Dagens økt ble veldig kort pga jobbing i dag, blir nødt til å kjøre markløften i morgen.

Knebøy med stopp på boks:
120x6
150x5
170x4
180x3
170x4
180x3

Sittende bicepscurl med hantler:
8x22kg hantler
4x8x30kg hantler

Stående bicepscurl med rett stang:
2x12x50kg

løpe til jobb.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Jeg kom ikke på Sats i dag, da jeg ønsket å markere mitt vennestøttemedlemskap. Men det er mulig jeg driter i det i morra og kommer da? Eller noe i den duren. Wolla.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Jeg kom ikke på Sats i dag, da jeg ønsket å markere mitt vennestøttemedlemskap. Men det er mulig jeg driter i det i morra og kommer da? Eller noe i den duren. Wolla.

Wolla!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
nå skal du snart over på oppkjøring, det blir avslappende.
kk67

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

nå skal du snart over på oppkjøring, det blir avslappende.

Takk takk.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Status for søndagen - cupfinale - knall med seier til Lillestrøm! Grin
Klarte å skli på eneste isflaket utenfor Ullevaal og har fått lett kjenning med noe som kan minne om en lyskestrekk - noe som er dritt, fordi det er vanskelig å bli kvitt.

Status for mandagen:
Startet dagen med o2-test klokka 08.00 på sunnaas sykehus. Jeg kan herved meddele at jeg på 25 dager har gått ned 14,5 kilo - og veier nå 125,5kg. Jeg har økt mitt reelle o2-opptak med 24% mens jeg har økt o2-opptak pr kg kroppsvekt med ca 40% - noe som er logisk pga massiv vektnedgang sammen med god reell økning. Jeg er fortsatt i dårlig form, men er nå innenfor "normalverdiene" og det er litt deilig og bedre skal det bli. Det er faktisk ganske syke økninger det er snakk om på så kort tid - dette er resultatet av 4 uker med knallhardt arbeid, og det var deilig å høre resultatene fra fysiologen. Arbeidspulsen min på lave belastninger lå jevnt over ca 10 slag lavere enn sist.

Forøvrig sliter jeg litt med at høyre skulder synker litt i pressøvelser
Høyre lyske lugger litt i bånn i knebøy
Jeg er kronisk sliten i beina
Jeg har minska midjen med 15 cm på 4 uker.
Jeg er fortsatt plaga med muskulære smerter i brystet.

Dagens økt:
Benkpress:
8x60kg
10x100kg
8x140kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
10x120kg
10x120kg

utrolig lite sprut - kan ha noe med at jeg hadde tatt meg maksimalt ut tidligere på dagen og at jeg kjører meget pent pga lette smerter - men helt greit.

Knebøy:
Oppvarming +
8x160kg
6x170kg
5x190kg
5x190kg
5x190kg
5x190kg

ble litt improvisert her og utenom programet pga lysken - programet skulle egentlig høyere, men jeg holdt meg ihvertfall til antall sett.

Strakmark:
5x6x135kg

Push-down - 4 sett
Kickback i kabel 3 sett.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
fortsatt utrolig bra styrke da. :)hvorfor denne iveren over og løpe 10000m?du har jo særdeles gode løft innen de 3 store

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

fortsatt utrolig bra styrke da. :)hvorfor denne iveren over og løpe 10000m?du har jo særdeles gode løft innen de 3 store

Det gjelder å sette seg mål - før var målet å bli stor og sterk - jeg tok 270 i bøy m/belte, 210 i benk m/wristwraps og 305 eller noe i mark m/belte - men den fysiske formen var latterlig dårlig - nå skal jeg bli sprek - løpe 10.000 meter samtidig som jeg løfter habilt mye - og jeg skal ha en midje på max 100 cm - nå jobber jeg mot dette, og jobber knallhardt og ofrer det som må ofres - gleden min ved trening ligger i å prestere - men det er ikke så himla viktig hva jeg presterer bare prestasjonen jeg søker er langt unna det jeg er nå. Nå har jeg klart å gå opp 70kg, da prøver vi ekstremvariant nummer 2 - har ikke noe bedre svar enn detta gitt.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

må si jeg beundrer deg litt apaco. å velge å gå den veien, etter at du har løfta så mye å sikkert kunne ha løftet mye mer. det tror jeg ikke at jeg hadde greid...

mye kardio trening nå? eller er det først og fremst kostholdet du har forandret?


uansett; du får ha masse lykke til  Smiley
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

4 kondisjonsøkter i uka etter intervallprinsipper som det er dokumentert at funker - kosten er forandret i vesentlig grad - i tillegg har jeg fortsatt 6 styrkeøkter.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Jeg vet ikke hvorfor, men denne boka gjør meg glad Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Nå ser jeg hvorfor du sliter. Du har jo formelig rast ned vekt.

Jeg kan si for min del, jeg gikk ned 14 kg på 6 uker for 2 år siden pga. helsemessige årsaker (ikke diabetisk faste hyperglykemi, som er forstadiet til diabetes 2 eller aldersdiabetes som noen kaller det). Jeg ønsket egentlig å ta dette over et halvtårsperiode for å forhindre det store styrketapet, men jeg klarte ikke å holde igjen vekta pga. den drastiske omleggingen av kostholdet. Denne vektreduksjonen resulterte også i sterk nedgang i styrke noe som jeg har slitt med i 2 år for å komme tilbake til der jeg var på nåværende kroppsvekt (91-93 kg).
I noen øvelser er jeg nok sterkere nå enn det jeg var, men spesielt knebøyen henger fremdeles etter en del. Benkpressen er på nivå med 05" sesongen. Markløften er jeg blitt en del sterkere.

Jeg håper du ikke vil havne i den samme grøften jeg havnet oppi, da den er helt forferdelig å komme utav.. Sad
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Jeg vet ikke hvorfor, men denne boka gjør meg glad Grin

Galskap gleder vel alltid?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

japp. Har hatt min ultimate dag i så måte. men det får bli en annen dag

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Jeg skjønner nesten ikke at så store vekttap er mulig, med mindre mye av det er minket innhold i mage/tarm, og vesentlig lavere væskenivå i kroppen pga lavere karboinntak og dermed mindre glykogen.

Hvis man regner vekttap i fett så tilsvarer 14 kg på 6 uker for Bob et kaloriunderskudd på 2300 kcal pr dag. For Apaco tilsvarer 14,5 kg på 25 dager 4060 kalorier i underskudd pr dag.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!