Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 964512 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Hva var målet på 10 000 m til sommeren?
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hva var målet på 10 000 m til sommeren?

Målet er vel egentlig å gjennomføre Grin Og å få Zuul til Oslo for å løpe den mot meg. Skal jeg tippe på hva som kan være realistitsk...tja 3x3000 meter a 20 minutter bør ihvertfall være realistisk - da har jeg isåfall en kilometer igjen når 1 time passeres.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Hehe. Tror du kan drømme om det Apaco. Ryggen min er ikke i nærheten av å orke å løpe 10 000 meter Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hehe. Tror du kan drømme om det Apaco. Ryggen min er ikke i nærheten av å orke å løpe 10 000 meter Smiley

Du har nå lovet å komme baki boka her ett sted - jeg tror tilogmed at jeg har annonsert kronerulling for å få deg over til den siden av Norge hvor sola skinner. Forøvrig tviler jeg på at jeg klarer å løpe 10.000 meter selv - for tiden er 4km mer enn nok  - og jeg løper ikke stort for tiden - var bedre før.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Målet er vel egentlig å gjennomføre Grin Og å få Zuul til Oslo for å løpe den mot meg. Skal jeg tippe på hva som kan være realistitsk...tja 3x3000 meter a 20 minutter bør ihvertfall være realistisk - da har jeg isåfall en kilometer igjen når 1 time passeres.
Høres ut som en plan dette ja. Men ikke bli overrasket hvis du kommer i en fin stim slik at du løper hele 10 000 m i en smell. Det er morro det når alt går lett liksom. biggrin

Må prøve å avlegge et besøk i Oslo når dette blir en realitet. Cheesy

Edit: Kansje jeg kan være hare hvis det passer slik..?!
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Tror jeg kommer i morra! Sånn i 14 tida!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Dæven, ingen eksplosjon, men en stjerne ekstra, og gikk fra "VIP" til "Ekstremt avhengig".
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

jeg kan alltids komme, men jeg kommer ikke til å klare å løpe 10 000 meter. Det kan jeg love. Full fokus på å få ryggen på ordnung igjen, og kjenner at den ligger helt på grensen av hva den orker av belastning for tiden. Så tung kardio er off limits, priortiterer det jeg kan. Så vidt jeg husker var det noe løfting i den dealen også

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Høres ut som en plan dette ja. Men ikke bli overrasket hvis du kommer i en fin stim slik at du løper hele 10 000 m i en smell. Det er morro det når alt går lett liksom. biggrin

Må prøve å avlegge et besøk i Oslo når dette blir en realitet. Cheesy

Edit: Kansje jeg kan være hare hvis det passer slik..?!


Du er både velkommen og velkommen som hare - men advarer om at jeg ikke kommer til å ta en Gilberg - så blir litt lengre hare-jobb enn sist Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Tror jeg kommer i morra! Sånn i 14 tida!

Da er det skiskytterstafett - men sitter en hyggelig fyr som heter Håvard i resepsjonen - så du får late som om han er meg.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

jeg kan alltids komme, men jeg kommer ikke til å klare å løpe 10 000 meter. Det kan jeg love. Full fokus på å få ryggen på ordnung igjen, og kjenner at den ligger helt på grensen av hva den orker av belastning for tiden. Så tung kardio er off limits, priortiterer det jeg kan. Så vidt jeg husker var det noe løfting i den dealen også

Var med påfølgende styrkeløftsstevne ja - vi får se hva vi klarer å finne på å konkurrere om - kan kanskje ligge en benk-konkurranse i lufta :Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Da er det skiskytterstafett - men sitter en hyggelig fyr som heter Håvard i resepsjonen - så du får late som om han er meg.

Føkk. Skal ikke du dit i morra? Du skal vel trene?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
jeg kan alltids komme, men jeg kommer ikke til å klare å løpe 10 000 meter. Det kan jeg love. Full fokus på å få ryggen på ordnung igjen, og kjenner at den ligger helt på grensen av hva den orker av belastning for tiden. Så tung kardio er off limits, priortiterer det jeg kan. Så vidt jeg husker var det noe løfting i den dealen også

Ut å gå, det er medisin for ryggen. Går du nå annenhver dag frem mot 10 000 meteren vil den gå som en lek. Wink

Du er både velkommen og velkommen som hare - men advarer om at jeg ikke kommer til å ta en Gilberg - så blir litt lengre hare-jobb enn sist Grin

Jeg har vel ingen problemer med det. Da hadde jeg ikke vært så tøff.. hehe Grin

Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Føkk. Skal ikke du dit i morra? Du skal vel trene?

Jeg skal ha kardio-trening i morgen - det blir enten klokka 12 - eller klokka 16 - eller så blir det bare en langtur med hunden - men tror da rimelig sikkert at jeg skal på sats ja.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Ja benk er sikker jævla gøyt mot deg Smiley Du slår meg uansett.  Sad

*Zuul gå og finne et hvilehjem for gamlinger*

jeg både ror i romaskin og går, og tøyer og trener masse øvelser for å styrke rygg/midje tre ganger i uka og legger opp all trening for å ta det med ro og bygge den opp Bob. Så vet ikke om jeg orker/har tid til stort mer enn åtte økter i uka nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!