Skrevet av Emne: Got cat?  (Lest 42143 ganger)

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Got cat?
« #30 : 07. mai 2008, 01:29 »
 Tongue

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Got cat?
« #31 : 07. mai 2008, 01:38 »
Jeg er glad jeg klarer å se humoristisk på ting og ikke blir sur og gretten for ting som overhode ikke er ment ondskapsfullt, men som en spøk, enten den er god eller dårlig.

Jeg elsker dyr selv og kunne ikke falle meg inn og gjøre de noe vondt, men jeg lo godt når jeg så bilde Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #32 : 07. mai 2008, 01:43 »

Imponerende.
Vil du ha et tips? Bruk bokstaver neste gang. Smiley


Jeg er glad jeg klarer å se humoristisk på ting og ikke blir sur og gretten for ting som overhode ikke er ment ondskapsfullt, men som en spøk, enten den er god eller dårlig.

Jeg elsker dyr selv og kunne ikke falle meg inn og gjøre de noe vondt, men jeg lo godt når jeg så bilde Smiley
Som om jeg skulle ha sagt det sjøl. Smiley Feks elsker jeg å skyte, men kunne aldri falt meg inn å gå på elgjakt. Gidd å skyt den fine æljen da mann.. For ikke å snakke om bambi. Skøyt en liten fugl med luftgevær når jeg var 12-13 år gammel, hadde dårlig samvittighet i flere uker etterpå.. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Got cat?
« #33 : 07. mai 2008, 03:30 »
 Tongue

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Got cat?
« #34 : 07. mai 2008, 04:20 »
Synes det er ganske fantastisk at du klarer å komme til den konklusjonen at man sitter på en dårlig humor bare fordi at man ikke ser humoren i dette bildet. Man har en dårlig humor når man ikke trekker på smilebåndet av et bilde der man ser en døende katt ligge midt i en veibane og et skilt ala det der?

Fascinerende.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #35 : 07. mai 2008, 05:44 »
Katta er ikke døende, den er dau. Det kan du se av den "spesielle" kroppsformen.

Nå skrev jeg jo strengt tatt ikke at ALLE som ikke lo av bildet hadde dårlig humor; er ikke noe problem om man ganske enkelt ikke synes det er morsomt, jeg synes bare det er litt for teit når folk synes det er "respektløst".. Tongue Respekt for ei dau katt...? What...?? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Got cat?
« #36 : 07. mai 2008, 05:52 »
Vel, vel, nå skrev du strengt tatt at du syntes synd på ALLE som ikke så humoren i bildet. Om enn hvor spesielt det er ha respekt for en katt som er død, så er det vel faktisk enda mer spesielt å komme med en slik påstand som du kom med her.



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #37 : 07. mai 2008, 07:03 »
Ja, jeg synes synd på _alle_ som ikke ser humoren i bildet. Er jo positivt for folk å le, om det skal mye til før de gjør nettopp det er det jo faktisk litt synd på dem. Er jo ikke deres feil, men det er jo ikke mindre synd av den grunn.
 
Dessuten; det er forskjell på å ikke synes at dette er morsomt og å mene at det er direkte respektløst. Har full forståelse for at enkelte ganske enkelt ikke har denne typen humor, og de kan jo ha drita bra humor fordi, men å komme med at man skal respektere ei ihjælkjørt katte...? Tongue Trodde vi var over barnehagenivået der de finner en fugl som har daua av ukjente årsaker, synes synd på denne, og har begravelse for den.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kitty_Katt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 94

Sv: Got cat?
« #38 : 07. mai 2008, 15:46 »
Hehehe gidd å bømmpe denne da, er jo over et år siden jeg laga tråden... biggrin

Noen her trenger kanskje å ta seg en reality-pill;Værsågo`, helt gratis.


Det er ting rundt om i verden som er så utrolig mye mer upassende og respektløst enn dette. For the record, jeg synes ikke dette er upassende i det heletatt, og synes helt ærlig litt synd på dem som faktisk ikke klarer å se humoren i bildet.
Dere som er så innmari glad i dyra: dere ler vel ikke av funksjonshemmede folk (les: hemmiser) av og til..? Hva med når andre går på trynet, dere ler vel ikke av det heller? For om noe skal være upassende så er det jo å le av andre menneskers lidelse...? Tongue Og sammenligne mennesker med ei katte? Håper av hele mitt hjerte at det er et forsøk på å være morsom...  biggrin

"Respektløst" å le av av ei dau katte med et ekstremt passende skilt? Nei veitu hva.. En ting er å ganske enkelt ikke synes at det er morsomt. Noe helt annet å mene at det er direkte upassende og respektløst.

Dessuten:
"A person without a sense of humor is like a wagon without springs. It's jolted by every pebble on the road." Mao, jeg er stødig som et fjell, i tillegg til et par andre i denne tråden. Humor lenge leve. Dere andre må jo møte fryktelig mye motstand på deres vei? Alt det fæle og upassende dere må komme over, mener jeg?  :Smiley

Jeg vet at det finnes værre ting en dette, men det må da være lov å reagere fordet? Jeg vil ikke si at jeg har dårlig humor, men døde dyr syns jeg faktisk ikke er noe morsomt! Og det jeg syns det er respektløs er min sak, har du et problem med det? Jeg respekterer dyr og syns dette er helt idiotisk.

Og du kan ikke sammenligne det å le av en person som detter og slår seg med en død katt i veien og et teit skilt. Kanskje dette er din og mange andri sin humor men det er ikke min!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #39 : 07. mai 2008, 16:05 »
Jeg vet at det finnes værre ting en dette, men det må da være lov å reagere fordet? Jeg vil ikke si at jeg har dårlig humor, men døde dyr syns jeg faktisk ikke er noe morsomt! Og det jeg syns det er respektløs er min sak, har du et problem med det? Jeg respekterer dyr og syns dette er helt idiotisk.

Og du kan ikke sammenligne det å le av en person som detter og slår seg med en død katt i veien og et teit skilt. Kanskje dette er din og mange andri sin humor men det er ikke min!
Du fant det nødvendig å bumpe en tråd som er over et år gammel for å fortelle oss at du ikke liker bildet? Og det du til slutt kommer fram til er at daue dyr ikke er morsomt?
Det er ikke den daue katta som ER humoren da, menneske. Det er hele settingen.. Tongue

Akkurat _hvorfor_  kan jeg ikke gjøre den sammenligningen? Hele poenget er jo hvorvidt man ler av noe upassende eller ei; jeg ser det som mye mer upassende å le av en som tryner og slår seg, av en fysisk/psykisk utv. hemmet, eller en person med en eller annen mental lidelse, enn å le av ei dau katte (selv om jeg er tilbøyelig til å le av alle nevnte; man trenger da likevel ikke å le høyt og peke om han som står på sida av deg og venter på bussen plutselig begynner å banne høyt og lenge fordi han har koprolali.. Tongue).

Du skal selvfølgelig få mene noe annet enn meg, men å si at det ganske enkelt ikke kan sammenlignes blir hakket for dumt. Dette fordi hele poenget er om det er passende å le eller ikke.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Got cat?
« #40 : 07. mai 2008, 16:14 »
Jeg vet at det finnes værre ting en dette, men det må da være lov å reagere fordet? Jeg vil ikke si at jeg har dårlig humor, men døde dyr syns jeg faktisk ikke er noe morsomt! Og det jeg syns det er respektløs er min sak, har du et problem med det? Jeg respekterer dyr og syns dette er helt idiotisk.

Og du kan ikke sammenligne det å le av en person som detter og slår seg med en død katt i veien og et teit skilt. Kanskje dette er din og mange andri sin humor men det er ikke min!

Non Plus Ultra

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Got cat?
« #41 : 09. mai 2008, 00:25 »
Jeg vil ikke si at jeg har dårlig humor, men døde dyr syns jeg faktisk ikke er noe morsomt!

Jeg føler at dette er litt som når noen slår en vits som tilfeldigvis involverer en funksjonshemmet person, og en annen utbryter: "OMG! Ikke gjør narr av funksjonshemmede, broren/stekusinen/hamsteren min har cerebral parese!" Selv om vitsen faktisk gjør narr av noe helt annet enn funksjonshemmede.

Når jeg ser "Free Cat"-bildet, ler jeg selvsagt ikke fordi jeg tenker "HAHA! Død katt! Skøy!" - jeg ler av at noen åpenbart har kjedet seg nok og hatt syk nok fantasi til å lage et slikt skilt og sette det opp. Jeg har også ledd av enkelte bilder på www.lolocaust.com - det betyr ikke at jeg synes at døde jøder er festlige, det betyr at jeg kan le av hvor langt noen faktisk våger å gå innen svart humor.

Utlogget Kitty_Katt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 94

Sv: Got cat?
« #42 : 09. mai 2008, 19:51 »
Ble mye styr det her Tongue ER det å gale at jeg ikke syns det er morsomt?!

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Got cat?
« #43 : 09. mai 2008, 20:00 »
Jeg føler at dette er litt som når noen slår en vits som tilfeldigvis involverer en funksjonshemmet person, og en annen utbryter: "OMG! Ikke gjør narr av funksjonshemmede, broren/stekusinen/hamsteren min har cerebral parese!" Selv om vitsen faktisk gjør narr av noe helt annet enn funksjonshemmede.

Når jeg ser "Free Cat"-bildet, ler jeg selvsagt ikke fordi jeg tenker "HAHA! Død katt! Skøy!" - jeg ler av at noen åpenbart har kjedet seg nok og hatt syk nok fantasi til å lage et slikt skilt og sette det opp.

Var faktisk det samme jeg også fant morsomt med dette bilde. Det fleste mennesker er vel utstyrt med galgenhumor/svarthumor (selvom mange tolker humoren forskjellig).  jeg er takknemelig for dette, siden alternativet sannsynligvis ville vert å sitte å gråte over alt det forferdelige som skjer i en til tider så "fæl" verden.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #44 : 09. mai 2008, 20:28 »
Ble mye styr det her Tongue ER det å gale at jeg ikke syns det er morsomt?!
Teskje-varianten:

Nei, kjære, lille frøken, det er _ikke_ galt å mene at det enkelt og greit ikke er morsomt. Det er derimot intet mindre enn idiotisk å mene at man skal respektere ei _stein dau_ katte. Blir som å be servelatskiva om unnskyldning før du spiser den. Tongue No offence, følte bare jeg måtte understreke poenget skikkelig.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!