Skrevet av Emne: Got cat?  (Lest 42146 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Got cat?
« #45 : 09. mai 2008, 20:30 »
Ja, jeg synes synd på _alle_ som ikke ser humoren i bildet. Er jo positivt for folk å le, om det skal mye til før de gjør nettopp det er det jo faktisk litt synd på dem. Er jo ikke deres feil, men det er jo ikke mindre synd av den grunn.

Hva hvis man, som meg, ikke har noen problemer med bildets innhold, men samtidig synes at denslags bilder per idag er såpass uoriginale og oppbrukte (på 90-tallet synes jeg denslags var dødsmoro, ebaumsworld var liksom stedet å være) at man liksom har problemer med å gjøre annet enn å trekke på skuldrene og bevege seg videre? Er det synd på meg også?

Jeg er helt enig i at mange tar ting alt for seriøst, og det er vanskelig å finne noen form for humor som ikke oppfattes som respektløs av noen. Men at det er synd på alle som ikke deler din humor? Isåfall synes jeg litt synd på deg, som må bruke så mye krefter på å synes synd på det at ikke alle deler din humoristiske sans :p

Sitat
Blir som å be servelatskiva om unnskyldning før du spiser den.

Spikern på hodet  Grin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Got cat?
« #46 : 09. mai 2008, 20:47 »
Hehe nei, da har man jo på et tidspunkt ledd av det, og kanskje gått et steg videre. Jeg er kanskje litt tilbakestående på akkurat dette området, og finner bildet ustyrtelig morsomt... biggrin

Heheh igjen, er ikke synd på dem om de ikke har _samme_ humor som meg, jeg unner bare alle å le like mye som jeg gjør sjøl. Smiley Ler store deler av dagen, jeg, hver dag, og det er sunt. biggrin Legger jo inn bildet så folk skal ha noe å le av, og syns det er litt dumt når de faktisk ikke synes at det er morsomt. Men da ler de vel av andre ting i stedet, sikkert. Please share! Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Got cat?
« #47 : 07. mars 2012, 23:07 »
Ble stille fra korgutten, gitt. Hva skjer, proteingutn? Var det ikke like morsomt når noen tråkker på noe som står deg nært?

Kanskje du skal ha det i bakhodet neste gang du legger ut bilder av døde dyr, din usympatiske faen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!