Skrevet av Emne: Opprette .no domene  (Lest 1410 ganger)

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

Opprette .no domene
« : 05. februar 2007, 23:08 »
Jeg skal opprette et .no domene, men jeg må ha en bedrift eller organisasjon da.

Hvordan oppretter jeg organisasjon? Koster dette?  Grin

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Opprette .no domene
« #1 : 05. februar 2007, 23:19 »
Hvis jeg husker rett så kan du opprette ett enkeltmannsforetak, tror det skal være gratis. Hvis ikke ligger prisen på rundt 1000-2000 hvis jeg husker, men ekke helt sikker. Men du kan opprette ett nu side da, trenger ikke noe da tror jeg. Sjekk ut mer på www.brreg.no
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Opprette .no domene
« #2 : 05. februar 2007, 23:40 »
Bare å registrere seg i foretaksregisteret. Er gratis og gjøre gjennom altinn (se brreg). Så er det bare å registrere det, føre inn org.nr i bestilling og fylle ut erklæringen før du får domenet.

Husk du blir sett på som næringsdrivende, og du kan måtte begynne å fylle ut selvangivelse for næringsdrivende.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Opprette .no domene
« #3 : 06. februar 2007, 03:30 »
Er nok ikke gratis å registrere enkeltmannsforetak, serru.. Var gratis for et par år siden, men nå koster det 2500,- hvis jeg erindrer riktig. Kan jo være det har skjedd forandringer siden sist jeg sjekket da. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Opprette .no domene
« #4 : 06. februar 2007, 12:14 »
Er nok ikke gratis å registrere enkeltmannsforetak, serru.. Var gratis for et par år siden, men nå koster det 2500,- hvis jeg erindrer riktig. Kan jo være det har skjedd forandringer siden sist jeg sjekket da. Smiley

Du må bare være registrert i foretaksregisteret som Enkeltpersonforetak. Dette ER gratis, noe jeg har gjort i åresvis. Før stiftet vi bedrifter pr. no-domene vi skulle ha, men siden dette ikke er vits lengre holder jeg meg til bare ett firma. Uansett, dette er gratis, men skal du ha noen utvidet tjenester koster det fort penger.

Merk du får status som enkeltpersonforetak, men du må bestille oppføring i enhetsregisteret, eller skan det koste penger som warlock sier.

Sist jeg var borti dette var 2 mnd siden, og kosta ikke noe da heller.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!