Skrevet av Emne: Nammo - Nye bilder side 11  (Lest 36782 ganger)

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Ruben F - Nye bilder side 11
« #165 : 07. februar 2008, 15:58 »
Kjempebra med skikkelige før-bilder! Gleder meg til du kommer lengre inn i deffen, håper du pøser på med protein og skikkelig mat som du har gjort nå i det siste Wink Can't wait untill next update Cheesy
Jo takk, gleder meg mildt jeg også. Protein skal det bli nok av! Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: Ruben F - Nye bilder side 11
« #166 : 28. februar 2008, 15:25 »
Bra du tar skikkelige før bilder, Ruben! Da har du virkelig noe å se tilbake på når du har vaskebrett og er proppet med vains all over the place Grin Keep it up! Ikke noe godterier nå da Wink

Hvordan liker du TCD dietten forresten?

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Ruben F - Nye bilder side 11
« #167 : 02. mars 2008, 20:31 »
Bra du tar skikkelige før bilder, Ruben! Da har du virkelig noe å se tilbake på når du har vaskebrett og er proppet med vains all over the place Grin Keep it up! Ikke noe godterier nå da Wink

Hvordan liker du TCD dietten forresten?

Tenkte at det var et lite sjakktrekk å se hva jeg startet med ja Smiley Godteri? Hva er det?
Liker godt TCD dietten. Har ikke denne sultfølelsen. Jeg er forbi første uka, og skal inn i andre. Men jeg fikk ikke målt vekta før på onsdagen. Så jeg skal måle den no kommende onsdag. Så er litt spent. Litt redd for at jeg må ned noen ekstra kalorier. Ligger på 2300 - 2500 kcal no. Der fett utgjør en +/- 40% av det totale kostholdet. I følge en kalkulator, skal jeg ha i meg 3000 kcal for å vedlikeholde, noe jeg er litt skeptisk på. Men jeg får bare vente å se på mandag. Håpe på det beste!

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: Ruben F - Nye bilder side 11
« #168 : 02. mars 2008, 23:32 »
Tenkte at det var et lite sjakktrekk å se hva jeg startet med ja Smiley Godteri? Hva er det?
Liker godt TCD dietten. Har ikke denne sultfølelsen. Jeg er forbi første uka, og skal inn i andre. Men jeg fikk ikke målt vekta før på onsdagen. Så jeg skal måle den no kommende onsdag. Så er litt spent. Litt redd for at jeg må ned noen ekstra kalorier. Ligger på 2300 - 2500 kcal no. Der fett utgjør en +/- 40% av det totale kostholdet. I følge en kalkulator, skal jeg ha i meg 3000 kcal for å vedlikeholde, noe jeg er litt skeptisk på. Men jeg får bare vente å se på mandag. Håpe på det beste!

Du kommer ikke til å angre for å si det slik Tongue
Det høres veldig bra ut! Det er det som er så bra med den, slipper sultfølelsen + at du får spise litt av hvert som inneholder fett. Hmm, 3000 for å vedlikeholde? Da bør du gå ned med 2300-2500 ihvertfall. Du få se an når du sjekker kroppsmålene neste gang, så ser du om du er på rett vei eller om du er helt på jordet, noe jeg ikke tror du er Wink Lykke til videre! Vi snakkes i morgen for full rapport Cheesy

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nammo - Tilbake med et bedre utgangspunkt
« #169 : 26. januar 2013, 19:21 »
Blåser støvet av en tråd jeg startet for noen år siden!
Lang tid har gått siden TCD dietten og den tiden jeg hadde fast medlemskap på treningssenteret, men nå er jeg sakte men sikkert kommet meg tilbake til et bedre utgangspunkt enn noen sinne. Forma reiste rett vest etter skoleslutt og dette i kombinasjon med dame som ikke var interessert i fysisk aktivitet, så ble det mindre av alt. Dette er noe jeg angrer på den dag i dag, og tid jeg ikke får tilbake, men man kan ikke annet enn snu på det nå Smiley

Bildet til venstre er meg midt inne i lavaktivitetsforhold. Noe jeg ser tilbake på nå og ikke tror min egne øyner på hvor stor jeg faktisk lot meg selv bli. Bildet til høyre er meg forrige sommer.

117 kg --> 89 kg


Alt er endret - kosthold, aktivitetsnivå og generell livsstil. Jeg er nå en 5-6 kg lettere enn hva jeg var da jeg først opprettet kontoen her på TF, for 4-5 år siden. Dette er stort for meg  2thumbsup

Frem til nå har det vært hovedsaklig kardiobasert trening, men fra denne uken av så er jeg tilbake på senteret for litt kjært savnet løfting Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!