Skrevet av Emne: Gutter+sminke..  (Lest 30302 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Gutter+sminke..
« #150 : 23. mai 2007, 19:30 »
"At du er ekstra glad i ditt utsende og ønsker og fremheve dette ved hjelp av sminke er helt greit."

Hmm. Det du sier er at hvis man er glad i hvordan man ser ut, så kan man fremheve dette ved sminke? Trodde sminke var for å gjøre noe mer attraktivt jeg. Flesteparten av guttene her som aksepterer sminke, bruker skalkeskjulet "for å dekke kviser" som argument. For å DEKKE over noe. Med en gang gutter må bruke sminke for å fremheve noe, har man gått LANGT over streken.

Videre forteller du at sminke er greit, ettersom det finnes visse jenter som liker dette. Nå er problemet med utvaskede kjønnsgrenser all metroseksuell bling-bling som vises på TV og i ukeblader. Jenter er like ødelagt som gutter på dette. Det er derfor noen jenter faktisk faller fom slike boyband-jeg ser ut som jeg er 14-gutter, som er på randen av vaginatendenser på pungen grunnet for mye østrogen i kroppen.

Gutter får ikke stimuli fra menn, og dette fører til heller dårlig dømmekraft. Det er litt slik at hvis en gruppe mennesker lever isolert, uten ekstern stimuli, vil denne gruppen foreta seg en rekke valg som kan virke litt lite gjennomtenkt. Dette er hvorfor du plutselig finner guttene av en hel skole i utkants-Oslo plutselig gående med sminke. Hadde denne skolen tatt en skoletur til f.eks KK67, ville opinionslederne revurdert stilen og trenden ville blitt avbrutt.

Dette med kun feminin stimulans tror jeg har mye av skylda for anti-maskulinitetsdyrkelsen som er å finne blant de falne menns rekker. Ta et eksempel:

Truls Ottar blir født. Hvem har ansvaret for han de første årene? Moren selvfølgelig. Hele familien får en tåre i øyekroken da moren forteller at Truls Ottar er en mamma-gutt. Faren hadde Truls Ottar i 5 uker for pappapermisjon, men Truls Ottar savner mammaen sin. Så sendes Truls Ottar til barnehagen. Hvem jobber der? En hel haug kaklende fjærkre av noen kvinner, som syntes det er veldig viktig at gutter også leker med dukker, samtidig som jenter skal bygge lego. De kaller det likestilling. Truls Ottar har nå blitt 4 år, og dukken Sara er favorittleken hans.
Så begynner Truls Ottar på førskole. Der har han tre førskolelærere. To kvinner og en homo- og metroseksuell mann som også syntes at barn skal velge selv hva de vil leke med. Truls Ottar gir uttrykk for at han savner dukken Sara, noe som er stas for kvinnene på førskoleavdelingen. Truls Ottar begynner på barneskolen. Klasseforstanderen heter Marianne og er en sanglerke på 50 år. Sang og dans er en viktig del av skolehverdagen.
I 5 klasse møter Truls Ottar noe han aldri har sett før. En svær mann med store never. Mannen snakker sakte og veldig dypt. Det er sløydlærer Hansen. Men, dessverre. Det hele er for sent. Truls Ottar vil heller høre på Usher, og rope yeah, yeah, enn å lage fuglekasse. Han skaffer seg bling i øret, slik som Usher har. Han benytter seg hyppig av brunkrem ; som den kinesiske gangsteren i første post forteller, for å se mer eksotisk ut.


Det er for lite mannlige forbilder i en gutts gjennomsnittelige oppvekst. Den feminine siden skal på død og liv dyrkes. Feministene forteller at dette er fordi unger skal ha et valg. Et valg mellom dukken Sara, eller lego. (Akkurat som lego er like maskulint som dukker er feminint. Hva faen skjedde med Transformers.) Men dette valget blir hver dag gitt av kvinner. Derfor blir det feil.

Noe spesielt er at hvis guttebarnet hater dukker og sminke, dans og klesmote så er det noe alvorlig galt. Men hvis jenteungen hater biler, monstre og Arnold så er dette helt normalt.

Nei.. Noe må gjøres. Lengre pappapermisjon er allerede snart på plass, forhåpentligvis. Men dette er bare ett av mange steg. Disse stegene er nødvendig. Ellers kommer alle gutter til å lure på om; "man er homo med sminke", slik trådstarter lurer. Jeg vet ikke om han lurer på om han selv vil virke homo med sminke? Eller om gutter som bruker sminke er homoseksuelle.

Dette er ikke noe lure på.

Man har ikke sex med gutter hvis sminke benyttes. Men det er faen ikke riktig av den grunn.

 :Smiley

Lego for alle! Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Diamo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 30

Sv: Gutter+sminke..
« #151 : 24. mai 2007, 02:13 »
jeg syns det er på tide at gutter tar i kosmetikk bagen, det kan lønne seg å pynte seg litt innimellom...men såklart, gutta skal ikke "legge" make up slik som jentene gjør. men herremake up, litt maskara (eller permanent farge) og concealer er bare fint(;


Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter+sminke..
« #152 : 24. mai 2007, 10:38 »
jeg syns det er på tide at gutter tar i kosmetikk bagen, det kan lønne seg å pynte seg litt innimellom...men såklart, gutta skal ikke "legge" make up slik som jentene gjør. men herremake up, litt maskara (eller permanent farge) og concealer er bare fint(;


Er vel ikke å stikke under en stol at menn med uren hud, store porer og fet hud ( ikke minst) er skikkelig turn off..
Går greit å ordne seguten sminke og da..
Men smak og behag.
En velstelt mann er fint..

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Gutter+sminke..
« #153 : 24. mai 2007, 10:43 »
jeg syns det er på tide at gutter tar i kosmetikk bagen, det kan lønne seg å pynte seg litt innimellom...men såklart, gutta skal ikke "legge" make up slik som jentene gjør. men herremake up, litt maskara (eller permanent farge) og concealer er bare fint(;

Hehe, det er jo ingen tvil om hvem som blir mannen i det forholdet Cheesy

Utlogget Diamo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 30

Sv: Gutter+sminke..
« #154 : 25. mai 2007, 17:47 »
haha ;P  *flirer* Grin

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: Gutter+sminke..
« #155 : 09. juni 2007, 13:07 »
Gutter for all del ikke smink dere. Jeg er jente og hater gutter med sminke. Vi skal liksom like dere som dere er. Sminke er for jenter. Det er greit at gutter bruker litt til å fjerne en kvise eller to da... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
You can always get stronger.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Gutter+sminke..
« #156 : 09. juni 2007, 13:15 »
Gutter for all del ikke smink dere. Jeg er jente og hater gutter med sminke. Vi skal liksom like dere som dere er. Sminke er for jenter. Det er greit at gutter bruker litt til å fjerne en kvise eller to da... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

Ikke at jeg støtter gutter med sminke, men skal man ikke like jenter som de er også?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Gutter+sminke..
« #157 : 09. juni 2007, 13:20 »
Det er bare en ting å gjøre...
Bli jævlig sterk og stor, så bli førskolelærer Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Gutter+sminke..
« #158 : 09. juni 2007, 14:06 »
Det er bare en ting å gjøre...
Bli jævlig sterk og stor, så bli førskolelærer Smiley

Æsj slux.. din gris Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Gutter+sminke..
« #159 : 09. juni 2007, 15:20 »
Slux har et poeng.... vi burde alle sørge for å gi ungene SKIKKELIGE forbilder... ikke bare gamle tanter, kvinner, mødre, venninner av mor osv...

Ungene må vokse opp med mannlige forbilder som IKKE napper bryn, legger på sminke, puler andre menn i rævva, bare spiller fotball og broderer... Smiley

Misforstå meg rett, en far må gjerne lære ungene å spille fotball, men det er kombinasjonen fotball, hårstyling i pausen mellom omgangene og klining etter scoringer som utgår! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!