Skrevet av Emne: Kjærlighetssorg + Motivasjon?  (Lest 20711 ganger)

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #15 : 15. februar 2007, 00:24 »
Til de som lurer. er 16. Og hadde sex etter et par dager. og hatt det med en gang vi har hatt tid..! Men her kommer det værste; Hu går i klassen min. Ser henne hver dag. Og det er ikke mye lett når jeg er forelsket, tenner lett enda på henne, og elsker henne enda...Neon andre som visste at livet suger Huh
*^¨Ulrik^¨*

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #16 : 15. februar 2007, 00:27 »
Den første kjærligheten er alltid spesiell.
Alle må igjennom det en gang.
Kjipt å høre, men du må manne deg opp! Pump jern og lev livet.
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #17 : 15. februar 2007, 00:29 »
Takker for svar alle sammen..! Men er ikke lett for det.. Men skal ikke gi opp før jeg har prøvd..
*^¨Ulrik^¨*

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #18 : 15. februar 2007, 00:30 »
Nå har du en innstilling på at ting skal være vanskelig og på at ting suger. Seff blir det å suge da. Du har andre ting å være oppmerksom på.

Fakta 1:

Jenter liker en independent fyr som kan klare seg

Fakta 2:

Jenter liker ikke en suttrete crybaby. Tro meg jeg har vært der, men jeg lever enda ( med en erfaring rikere ).

Se på det som en utfordring, ros deg selv for avhold og sjekk ut andre muligheter. Har du planer om å kaste bort hele livet ditt i en alder av 16, når du har mange flere x16år å leve?

Du blir å angre senere når du husker hvor mye fokus du ga ei jente som ga seg faen i deg. Det er WASTE OF TIME, HUN BRYR SEG IKKE. Og bryr hun seg, ja det erre mulig hun synes synd på deg, eller rett og slett vil ha ego-boost av at du digger henne. Drit i henne, lev livet.

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #19 : 15. februar 2007, 00:46 »
whaat?
gutten er 16 vel og merke!
Det overasker meg fremdeles at det er folk som ikke tar en spøk her inne. Hva slags isolert boble lever dere i?

Du redigerte hva du skrev, og før det kunne du bare annta at fyren var 13 år. Slags tullete forum fyr er du da.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #20 : 15. februar 2007, 00:50 »
so?
du tok ikke "whaat" som en spøk nei?
Herregud. få kontonr ditt, så skal jeg overføre 5 kr så du kan kjøpe deg litt humor!
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #21 : 15. februar 2007, 00:53 »
Skjønner bare ikke poenget med å forandre poster når du har fått informasjon som kommer senere i samtalen for at du selv skal virke "smart". 

Er fattig student jeg, sender deg kontonret mitt på privaten.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #22 : 15. februar 2007, 00:58 »
Skjønner bare ikke poenget med å forandre poster når du har fått informasjon som kommer senere i samtalen for at du selv skal virke "smart". 
Nå er jeg sikkert i fare for å bryte div forumregler. Men er du stokk dum?
Det at jeg la til at han var 16 år, var bare for informasjonens skyld.
Tror de fleste oppegående personene her på forumet skjønte at det var en spøk når jeg sa at han skulle fyre på med "one night stands".

Er fattig student jeg, sender deg kontonret mitt på privaten.

Pengene dine burde være inne på konto til i morgen!
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #23 : 15. februar 2007, 01:04 »
Hadde håpet jeg ikke måtte dette.

Sitat fra: neonX på I dag kl. 00:11
one night stand, nå ser det ut som han her er 13 år da.. om jeg ikke tar feil ifølge nicket til han.
Du: So?

Meg: Han hadde vel neppe sex i det første forholdet om han er 13 år.
Du: Whaaaaat? (før du redigerte og satt inn ting for å få andre til å virke teit Smiley )

Noe som får deg til å virke stokkedum. At han ble 16 kom frem senere i posten, det her blir for barnslig og gidder jeg ikke mer av.

Denne posten ble startet fordi noen ville ha hjelp, du kan jo spare tullet ditt til noe annet.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #24 : 15. februar 2007, 01:07 »
Hadde håpet jeg ikke måtte dette.

Sitat fra: neonX på I dag kl. 00:11
one night stand, nå ser det ut som han her er 13 år da.. om jeg ikke tar feil ifølge nicket til han.
Du: So?

Meg: Han hadde vel neppe sex i det første forholdet om han er 13 år.
Du: Whaaaaat? (før du redigerte og satt inn ting for å få andre til å virke teit Smiley )

Noe som får deg til å virke stokkedum. At han ble 16 kom frem senere i posten, det her blir for barnslig og gidder jeg ikke mer av.

Denne posten ble startet fordi noen ville ha hjelp, du kan jo spare tullet ditt til noe annet.

Tror folk flest tok det som en spøk, vil tro trådstarter også gjorde dette.
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #25 : 15. februar 2007, 01:22 »
Hmmm... hvor skal jeg begynne.
Tja, muligens jeg kan starte med å si at jeg selv har hatt det like forbanna jævlig om ikke værre... Og vet at du kommer til å føle deg bedre av å vite at andre har det like jævlig;) 3 år rett i vasken og fra en tilsynelatende himmel og rett ned i avgrunnen, det er min historie. Må vel si jeg forundrer meg sterkt når jeg hører om folk som går fra hverandre etter 15-30 år. Hadde jeg vært 5-10 ganger så glad i denne jenta så ville jeg mest sannsynelig dødd:D Men slik er det vel ikke, man eldes, sår gror og man finner ut at det man trodde var kjærligheten viste seg å være det verste som egentlig har hendt deg. Kan gi deg tips om en sang du ikke burde høre på, men lese teksten av:

Garth Brooks - Unanswered Prayers

Just the other night at a hometown football game
My wife and i ran into my old high school flame
And as I introduced them the past came back to me
And I couldn't help but think of the way things used to be


She was the one that I'd wanted for all times
And each night I'd spend prayin' that God would make her mine
And if he'd only grant me this wish I wished back then
I'd never ask for anything again

(chorus)
Sometimes I thank God for unanswered prayers
Remember when your talkin to the man upstairs
That just because he may not answer doesn't mean he don't care
Some of God's greatest gifts are unanswered prayers.

She wasn't quite the angel that i remembered in my dreams
And i could tell that time had changed me
In her eyes to it seemed
We tried to talk about the old days
There wasn't much we could recall
I guess the Lord knows what he's doin' after all.

And as she walked away and i looked at my wife
And then and there I thanked the good Lord
For the gifts in my life.

*chorus*
Some of God's greatest gifts are all too often unanswered...
Some of God's greatest gifts are unanswered prayers.


For min del stemmer vel dette perfekt, men her er hvordan jeg fikk ut all aggresjon. I det samme jeg hørte ordene gikk jeg rett til treningstøye, hev det på meg, pakket meg full av kreatin og sukker, sprang 5km til trening, trente i 3 timer, gikk hjem, la meg ved siden av henne i sengen og sovnet på flekken. Neste morgen gikk i samme duren. Og hver dag etter det gikk til spising, soving, trening og venner. Så etter en stund gjorde jeg det beste av alt, jeg fant meg en rebound! Dette er utrolig viktig for da fokuserer man på noe annet enn den tidligere dama og man finner ut at det er andre der ute. Og er hun fin eller en bestevenninne, la for all del xn finne ut at noe har skjedd, ikke av deg men av en kompis av en kompis;) Er hun stygg eller upop så for all del ikke si et ord! Videre.. kjør på for fult med trening, gjerne masse styrketrening i lag med kompis, aldri sitt alene og tenk. IKKE hør på rolig sobbesobbe musikk som minner deg om sukkersøte hyggestunder eller lignende. Det er selvtortur! Believe you fucking me, I KNOW!

Hvordan takle dette med at du ser henne på skolen hele tiden. Vel! Smil og vær glad hele tiden! Ikke gå rundt å leke pastor, men spøk og lek som ingenting skulle hendt. Virk gjerne 10 ganger så blid som vanlig, jeg lover deg at det kommer til å gjøre henne forbannet og forelsket! Ikke se på henne! Når hun ser på deg så bare smil like mye og snu blikket en annen retning ute å bry deg. Aldri ta initiativet til en samtale og snakker hun med deg svar kort og hyggelig og ALDRI si noe som helst om at du har det ille eller føler alt går i unnabakke. Lek her prozac ganger 100:D

Og nå skal du høre det viktigste! Det kommer en dag, om ikke så alt for lenge, hvor du ikke tenker på henne et eneste sekund den dagen;) Den dagen kan du føle deg helt fri og den dagen kan du begynne å tenke klart igjen. Jeg har selv vært på den helst ønsker å ta livet av meg selv turen du er på nå, og det er ikke hyggelig. Føler med deg og skulle tatt deg med på byen/trening(not the gay way;) for å fått deg unna tankene, men det blir jo litt vanskelig. Jeg er for tiden i Lofoten you see. Men uansett, hun er ikke verdt noe slikt og både tankene og følelsene rundt henne kommer til å være borte om 6 måneder. Og da mener jeg HELT borte!
Jaja, håper dette hjalp litt på i alle fall:D Du får ha en nydelig natt, hehe;) Tips! Ta for deg sexysexy tråden til thyve og se på ALLE de dritsexye damene der. Og hun Marzia Pryce(?) hun er jo til å dø for. Så det finnes både finere og sikkert bedre damer enn xn der ute;) Lover deg det:D
Menmen, Jeg tipper du kommer til å få noen helt sinnsyke treningsdager foran deg! Og det kommer sikkert til å vises på kroppen til sommeren;) Da kan du vase rundt på stranden og være mean and lean:D
Jeje, nå hopper jeg til sengs i alle fall. Etter å ha produsert over 12 A4 sider i dag med 12tekst så føler jeg at det er fortjent.

NATTA:D

Utlogget Tommy Drama

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 527
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 369

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #26 : 15. februar 2007, 01:26 »
Det beste du kan gjøre er å forbedre deg selv, så hun vil ha deg igjen. Og da sier du de magiske ordene: Ikke faen.

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #27 : 15. februar 2007, 01:31 »
Dammit... glemte de ordene der ja... Tommy har helt rett... NÅR hun kommer listende tilbake med halen under beina så si forr all del ikke at du skal ta henne tilbake... Tingen er et lett smil og. "Haha.. nei, vet du, jeg er over deg og glad du er ute av livet mitt!"

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #28 : 15. februar 2007, 15:35 »
Takk ! Dere aner ikke hvor mye dette hjalp. Tusen hjertlig takk alle sammen. Men en liten spessiell takk tik kjomork for et kooooooonge innlegg  !!!
*^¨Ulrik^¨*

Utlogget Tommy Drama

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 527
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 369

Sv: Kjærlighetssorg + Motivasjon?
« #29 : 16. februar 2007, 01:40 »
Jeg vil bare føye til en liten ting. Når man er forelsket, blir man relativt irrasjonell. Man fokuserer utelukkende på de positive sidene til personen. Man ser for seg situasjoner hvor den andre personen er helt fantastisk, etc. Fuck det. Det er flott når stemningen er riktig, men det er den ikke nå. Det du gjør, er å bevisst gjøre det motsatte. Det er en teknikk man bruker i NLP (Nevro-Lingvistisk programmering, den kommunikasjonspsykologiske terapiformen bl.a. Paul McKenna benytter seg av på TV) som går ut på å gjøre det motsatte, og den tar det under 2 minutter.

Se for deg en ting som irriterer deg jævlig med eksen. Blås opp bildet. Se det som en film i hodet ditt, og hør tingene hun sier som er flaue/plagsomme/bak mål om og om igjen et par ganger. Kjenn på reaksjonen i kroppen din.

Så finner du en annen situasjon. En som får deg til å tenke på at du er glad dere ikke er sammen lengre. Gjør det samme. Se hva du så, hør hva du hørte, føl hva du følte.

Så finner du en tredje ting. Det kan være hva som helst. Kanskje hun har en holdning som du ikke kunne leve med? Kanskje hun ville at du skulle trene mindre, se mer på the O.C eller like den fantastisk irriterende vennina eller katta hennes? Et eller annet er det. Se for deg situasjonen, hør lydene og kjenn på følelsen. Gjør bildet større. Gjør det til en film. Når du tenker på henne nå, og har disse bildene friskt i minne, er du ikke egentlig ganske glad for at du slapp unna såpass tidlig som du gjorde? Tenk om du smalt hun på tjukka! Herregud mann.

Funker hver gang.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!