Skrevet av Emne: Champions League!  (Lest 17151 ganger)

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #105 : 10. mai 2007, 09:55 »
Jeg må jo gå utifra at du mener at de er bedre, når du kaller innlegget mitt, som argumenterer MOT det, for årets latterligste innlegg?
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #106 : 10. mai 2007, 09:58 »
Det er ikke noe ære i å vinne CL med mindre man vinner den hjemlige ligaen også? Hvor kommer dere fra? Veit ikke om jeg ska le eller grine....

Og jeg vil gjerne at noen viser meg, fortsatt, hvor jeg har skrevet at LPOOL er bedre lag enn manu og chelsea-det er de ikke, og det mener jeg heller ikke!

Så jeg tror du linex, bør lese hva jeg har skrevet også, før du kaller meg dust for derretter å påstå at du kunne skrevet mye seriøst her......
Det er jo selvfølgelig æresfult å vinne champions league;) du må lese litt mellom linjene..
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #107 : 10. mai 2007, 10:49 »
Hvorfor det, når du ikke klarer/gidder det på mine innlegg?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Champions League!
« #108 : 10. mai 2007, 10:56 »
Tror Milan tar seieren lett i år. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #109 : 10. mai 2007, 10:57 »
Det eneste jeg har sagt er at Liverpool er blant de fem beste i europasammenheng, basert på tre siste sesonger med CL gull og finale. Lagmessig er selvsagt chelsea og manu bedre, dog ikke i europasammenheng.

Skal vi se KUN denne sesongen, vil jeg si manu og milan er de to beste lagene i verden akkurat nå.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #110 : 10. mai 2007, 11:19 »
Skal vi se KUN denne sesongen, vil jeg si manu og milan er de to beste lagene i verden akkurat nå.

Enig! Cheesy

Men at LFC er på topp 5 blir vi aldri enige om, tror jeg Smiley
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #111 : 10. mai 2007, 11:57 »
Jo, etter neste sesong når LFC sine økonomiske betingelser er nærmere scum og chelski sine.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #112 : 10. mai 2007, 12:17 »
Jo, etter neste sesong når LFC sine økonomiske betingelser er nærmere scum og chelski sine.

I'd rather walk alone Wink
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #113 : 10. mai 2007, 12:21 »
Det må du nok uansett.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #114 : 10. mai 2007, 12:24 »
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #115 : 10. mai 2007, 12:54 »
Det eneste jeg har sagt er at Liverpool er blant de fem beste i europasammenheng, basert på tre siste sesonger med CL gull og finale. Lagmessig er selvsagt chelsea og manu bedre, dog ikke i europasammenheng.

Skal vi se KUN denne sesongen, vil jeg si manu og milan er de to beste lagene i verden akkurat nå.
Enig! Cheesy

Men at LFC er på topp 5 blir vi aldri enige om, tror jeg Smiley
haha, da var det lite vits i å kalle innlegget mitt for årets latterligste da:P når det var AKKURAT det jeg ville frem til;)
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #116 : 10. mai 2007, 14:37 »
Er bare å se på tabellen i PRemier League, så er det ikke lenger noe poeng i å påstå at Liverpool er bedre en united og chelsea... I en turnering som champions league går det mye mer på tilfeldigheter, og hvem som "har dagen"...

For det første; her tillegner du meg en mening som jeg ikke har, nemlig at jeg plutselig påstar at Liverpool er bedre enn mancs og chelski. Du hopper på en konklusjon, mest fordi du ikke liker liverpool.

Derretter indikerer du at det er tilfeldigheter og hvem som har dagen som avgjør i CL, selvsagt til en viss grad i enkeltkamper, men du når ikke finalen to ganger på tre år på tilfeldigheter og "dagen".

Nå handler fotballen om å "ha dagen" når det gjelder.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #117 : 10. mai 2007, 19:27 »
Please ikke si at du mener Liverpool er Europas beste lag om de vinner CL.. Det er etter min mening ikke noe 'ære' i å vinne CL om man ikke vinner den hjemlige ligaen

Nei jeg mener ikke det, men i teorien så er de det. Å bare tenke på at de har komt til finalen enda et år er jo fantastisk viss du tenker på hvem så har mest penger å kan kjøpe hvem de vil.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Champions League!
« #118 : 11. mai 2007, 16:11 »

Å må bare si at Serie A er en vanvittig mye dårligere divisjon en Premier League, å si at Inter, Milan osv er bedre en Liverpool og Man Utd pga de er gode i den hjemlige ligaen er bare vås.



Jeg har ikke sagt at Milan er et av europas beste lag pga. hjemlige resultater, men pga av at de faktisk er i sin 3. CL finale på 5 år, og har spilt 4 semifinaler på 5 år. En gangske overlegen prestasjon spør du meg. Ingen lag i Europa, uansett hjemlige resultater kan vise til den samme stabiliteten av prestasjoner på europeisk toppnivå. Milan har forøvrig ikke vunnet Serie A siden 2004, de fikk 2. plass i 2005 og 2006, og i år ligger de an til 4.

Nå skal jeg ærlig innrømme at Premier League er en bedre liga i øyebikket, men å si at den er en vanvittig mye bedre liga enn Serie A blir så usaklig at det er til å spy av. Her oser det god gammeldags Norsk italiensk fotballhat.

Uansett, poenget mitt er at når du ser hvor overlegne Inter er i Serie A, og hvor stabilt gode Milan er i CL, syns jeg begge fortjener en plass på topp 5. Liverpool derimot, har gjort store prestasjoner i CL, men de holder langt fra mål i Premier League...

Har forøvrig ikke sagt at Inter er bedre enn Manu..
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Champions League!
« #119 : 11. mai 2007, 16:15 »
Please ikke si at du mener Liverpool er Europas beste lag om de vinner CL.. Det er etter min mening ikke noe 'ære' i å vinne CL om man ikke vinner den hjemlige ligaen
Så det er ikke noen ære å vinne VM om man ikke vinner EM? Og da er det vel heller ingen ære å vinne VM i sykling om man ikke vinner le Tour de France?

"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!