Skrevet av Emne: Champions League!  (Lest 17090 ganger)

Utlogget lamps

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Champions League!
« #30 : 14. april 2007, 23:58 »
chelsea vinner:D   tar liverpool i semien

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #31 : 16. april 2007, 09:28 »
7-1 seier over Roma er da en my større prestasjon enn 0-2 seier over Bayern, og 1-2 seier over Barcelona.
Bayern München ligger bare på en 4dje plass i tysk bundesliga.
Mens Barca er langt fra sitt beste, og det er vesentlig stor forskjell på 1-2 og 7-1, dessuten spilte Man Utd mye bedre enn det Liverpool gjorde.

Jeg håper virkelig det du skrev var i ironi eller noe...
Vi får se hvem som vinner FA cupen, CL og Premie league. Så kanskje vil alle de "bedrevitnede" holde kjeft, for det er liten tvil at Man Utd er verdens beste lag for øyeblikket. Og det er vanskelig for noen seriøse folk å si noe annet, når de leder Europas beste liga, og knuser laget som ligger på andre plass i Serie A, for dermed å nå semifinalen i CL.

Og hvorfor er Roma i CL iår? Hvorfor er de på 2 plass i ligaen i Italia?

De er ett mye svakere lag enn posisjonene tilsier, og var i utgangspunktet ikke kvalifisert for CL iår engang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Messias

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 339

  • Sånn kan det gå.
Sv: Champions League!
« #32 : 16. april 2007, 09:32 »
2-1 borte mot Barcelona, når de faktisk er det dårligste laget på banen? Barcelona var bedre enn Liverpool. Og det samme gjelder Milan i München, Bayern var minst like gode.

Har man sett nok fotball, forstår man at å slå Roma 7-1, som faktisk slo Lyon 2-0 borte, og klarte 0-0 hjemme mot Lyon, og som slepper inn ca ingen mål i Serie A, er en GIGANTISK prestasjon.

United hadde et pasningsspill som var noe av det beste gjennom tidene - Om de hadde slått Rosenborg 7-1 på denne måten, hadde det fortsatt vært bedre enn å slå Barcelona 2-1...

Roma er minst like gode som Milan pr.dags dato..

Skjønner ikkje at man i det hele tatt gidder å argumentere i mot at Man Utd sin prestasjon mot Roma er og var helt fantastisk.
[89-90kg] [1.88m.] [20 år] [Førde IL for the win!]

Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #33 : 16. april 2007, 09:47 »
2-1 borte mot Barcelona, når de faktisk er det dårligste laget på banen? Barcelona var bedre enn Liverpool. Og det samme gjelder Milan i München, Bayern var minst like gode.

Har man sett nok fotball, forstår man at å slå Roma 7-1, som faktisk slo Lyon 2-0 borte, og klarte 0-0 hjemme mot Lyon, og som slepper inn ca ingen mål i Serie A, er en GIGANTISK prestasjon.

United hadde et pasningsspill som var noe av det beste gjennom tidene - Om de hadde slått Rosenborg 7-1 på denne måten, hadde det fortsatt vært bedre enn å slå Barcelona 2-1...

Roma er minst like gode som Milan pr.dags dato..

Skjønner ikkje at man i det hele tatt gidder å argumentere i mot at Man Utd sin prestasjon mot Roma er og var helt fantastisk.

Du må klare å se litt bak resultatet-etter 2-0 ga Roma fullstendig opp, og da er det ikke bare ManU som hadde klart å score mye mål.

For all del; en meget bra prestasjon!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Champions League!
« #34 : 16. april 2007, 22:53 »
Tviler sterkt på at et profesjonelt fotballlag som Roma legger seg på latsida etter å ha fått 2 mål mot seg. De vil jo selvfølgelig kjempe iherdig helt til de har tapt. Det er jo mange eksempler i fotballhistorien på at lag har henta seg opp igjen etter å ha ligget under med både 2 og 3 mål. (Man U gjorde jo dette da de lå under 2-0 mot Juventus i semien i Champ League i 1999). Så nei, tror nok du bare må innse at det er bedre å slå Roma 7-1 enn å slå Barcelona 2-1. Skjønner at det er litt surt å se et  lag man ikke holder med, være så gode Tongue

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #35 : 16. april 2007, 23:03 »
Du må klare å se litt bak resultatet-etter 2-0 ga Roma fullstendig opp, og da er det ikke bare ManU som hadde klart å score mye mål.

For all del; en meget bra prestasjon!

Er du stokk dum eller noe? Når Man Utd leda 2-0 så var sammenlagt-stillinga 3-2 til Man Utd. Til og med på 3-0 til United så hadde Roma en god sjanse til å gå videre..

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #36 : 17. april 2007, 09:44 »
Er du stokk dum eller noe? Når Man Utd leda 2-0 så var sammenlagt-stillinga 3-2 til Man Utd. Til og med på 3-0 til United så hadde Roma en god sjanse til å gå videre..

Jeg SÅ kampen faktisk, og så elendig forsvars og keeperspill som Roma presterte var helt på juniornivå i store deler av kampen.

Stokk dum? Hvem tror du at du er? Jeg skal være den første til å innrømme at Manu er ett bedre lag enn mitt, og at dette var en stor prestasjon - men face the facts: Roma var i CL og innehar 2 plassen i ligaen KUN pga kampfiksingskandalene og degradering og poengtrekk av de andre store klubbene - så selv om 7-1 er ett sinnsykt resultat, så er det ikke dermed en større prestasjon enn å dra til Camp Nou i det første av to oppgjør og vinne 2-1 mot regjerende europamester, eller å slå Bayern Munchen 2-0 borte.

Har noe med motstanden man møter å gjøre ikke sant?

Og btw; Liverpool var absolutt ikke dårligere enn Barca i den kampen heller.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Champions League!
« #37 : 17. april 2007, 17:44 »
Vil bare si EN ting....

DIGGA MEG så heftig at Roma og stygge Totti som sa at "vi skal se hvem som er best" tapte 7-1!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #38 : 07. mai 2007, 14:57 »
Nå er heldigvis Liverpool i finalen.

Men det var sikkert bare flaks eller...?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #39 : 07. mai 2007, 15:01 »
Nå er heldigvis Liverpool i finalen.

Men det var sikkert bare flaks eller...?

Blant annet.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Champions League!
« #40 : 07. mai 2007, 21:23 »
ser ut som laget mitt vinner i år da! "LFC"Cheesy

Comadore

  • Gjest
Sv: Champions League!
« #41 : 07. mai 2007, 22:17 »
Blant annet.

flaks ja... NOT!! Det er bare skills!! Fult fortjent seier!

LFC<3

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #42 : 08. mai 2007, 09:45 »
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #43 : 08. mai 2007, 09:47 »
Vi får være store nok til å gratulere manu med ligatittelen, som er fullt fortjent spillemessig denne sesongen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #44 : 08. mai 2007, 09:52 »
Nørd.

Den satt!

flaks ja... NOT!! Det er bare skills!! Fult fortjent seier!

LFC<3

Nja, straffekonk går ofte mye på flaks.

Vi får være store nok til å gratulere manu med ligatittelen, som er fullt fortjent spillemessig denne sesongen.

Ja, manu har vært bra denne sesongen! Cheesy

ser ut som laget mitt vinner i år da! "LFC"Cheesy

Milan knuser liverpool Wink Liverpool er tross alt kun er middelmådig lag..
Ingen vecka utan deca!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!