Skrevet av Emne: Champions League!  (Lest 17094 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #45 : 08. mai 2007, 10:34 »
Nisse. Satt den bedre? Ett middelmådig lag som når CL finale to av tre mulige forsøk? Forstår du hvor dumt det er det du skriver eller?

Staffekonk er ikke flaks, det handler om psyke. Liverpools psykiske form på skytterne var bedre enn russermafiaen sine, og derfor vant de.

Det er ikke FLAKS når det ene laget setter alle sine 4 straffer, og det andre bommer på to av de tre første.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #46 : 08. mai 2007, 11:02 »
Det er pga flaks at nettopp lfc får dette psykologiske overtaket ..altså hvem som bommer/scorer først. Man kan godt si at lfc er i bedre psykisk form enn chelsea, men jeg tviler på at det er tilfelle.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #47 : 08. mai 2007, 11:06 »
LFC har vunnet 9 av 10 straffekonker i Europa og hjemlige cuper.

Reina har en strafferedningsprosent på 80(!!!!!) både i konker og straffer i ligaen, hvis en ser på tiden hans i Lpool og Villareal.

Sitt i drømmeverdenen din du, og innbill deg at det er flaks.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #48 : 08. mai 2007, 11:29 »
Det er selvfølgelig dyktighet, men i tillegg en god porsjon flaks. Noe ethvert lag trenger for å oppnå CL-finale.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #49 : 08. mai 2007, 15:48 »
Det er selvfølgelig dyktighet, men i tillegg en god porsjon flaks. Noe ethvert lag trenger for å oppnå CL-finale.

Man trenger marginene på sin side-flaks har ingenting med dette å gjøre.

Flaks er ett oppbrukt begrep, som egentlig ikke har særlig rot i virkeligheten. Regner du med tilfeldigheter, konsekvens, statistikk, sannsynlighet osv kommer du frem til en konkret hendelse, dette har ingenting med flaks å gjøre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #50 : 08. mai 2007, 15:50 »
Du skriver Liverpool er et middelmådig lag Wehh, håper det var tull eller så er du en som har utrolig lite peiling på fotball;)

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #51 : 08. mai 2007, 16:12 »
Liverpool er ikke et middelmådig lag, men de er langt i fra best i Europa, selv om de måtte vinne CL.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #52 : 08. mai 2007, 16:17 »
Slått ut Chelsea og Barca på veien, og om de vinner CL har de slått AC Milan også. Forklar meg gjerne hva mer man må gjøre for at oLEh skal anse et lag som Europas beste.

La meg gjette; vinne PL også, i samme sesongen? OK, men LANGT fra best i Europa?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #53 : 08. mai 2007, 16:38 »
Man trenger marginene på sin side-flaks har ingenting med dette å gjøre.

Flaks er ett oppbrukt begrep, som egentlig ikke har særlig rot i virkeligheten. Regner du med tilfeldigheter, konsekvens, statistikk, sannsynlighet osv kommer du frem til en konkret hendelse, dette har ingenting med flaks å gjøre.

Nå er det jo nettopp dette som kalles flaks da. Jeg kan gjerne formulere meg annerledes, ettersom du ikke liker begrepet.

LFC har hatt marginene på sin side, og har strengt tatt ikke overbevist meg i noen av kampene i CL.
LFC er selvfølgelig et godt lag, men definitivt ikke blant de beste lagene i verden, CL-mestere eller ei.  Kiss
Ingen vecka utan deca!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #54 : 08. mai 2007, 16:46 »
Du skriver Liverpool er et middelmådig lag Wehh, håper det var tull eller så er du en som har utrolig lite peiling på fotball;)

Ok.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #55 : 08. mai 2007, 16:48 »
Slått ut Chelsea og Barca på veien, og om de vinner CL har de slått AC Milan også. Forklar meg gjerne hva mer man må gjøre for at oLEh skal anse et lag som Europas beste.

La meg gjette; vinne PL også, i samme sesongen? OK, men LANGT fra best i Europa?

Hehe, du svarer jo for deg selv. Man er ikke det beste laget om man kommer på 3/4 plass i den hjemlige ligaen. Det burde du også forstå.. Og, ja.. jeg mener de er langt i fra det beste laget i Europa når det er flere lag i England som er bedre..

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #56 : 08. mai 2007, 16:58 »
Ligaen i England viser mest av alt hvem som er best til å holde seg stabile over en lengre periode mot svakere motstandere enn seg selv. Det gir ikke særlig pekepinn på hvor god man er mot de beste lagene fra de andre ligaene i Europa.

hjelper lite å knuse alle i løping og slå rekord på rekord for å derretter ikke prestere når det først er OL, om du ser den?

Nå er det i utgangspunktet kun to lag i England som er bedre i ligaen ifjor, og hittil iår. Hvordan dette er så mange vet ikke jeg.

Liverpool er blant de 4-5 beste lagene i Europa, vinner de CL igjen er de i de minste topp 3, det bør selv en chelsea, arsenal eller manc klare å være enig i.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget gulern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Champions League!
« #57 : 08. mai 2007, 17:04 »
Fotball er en lagsport. Det at det lag har mange stjerner gjør ikke laget nødvendigvis til et av de beste lagene. Se på real madrid. Slitt endel de siste årene pga av nettopp dette. Liverpool har et lag som har vist å spilt bra lag fotball i CL de siste årene. Hardt arbeid og det å vinne trofeer er det som teller.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #58 : 08. mai 2007, 17:12 »
"Ligaen i England viser mest av alt hvem som er best til å holde seg stabile over en lengre periode mot svakere motstandere enn seg selv. Det gir ikke særlig pekepinn på hvor god man er mot de beste lagene fra de andre ligaene i Europa."

Nå har det seg sånn at den engelske ligaen regnes for å være den beste i verden, noe som blant annet gjenspeilet seg i semi-finalene, der 3 av 4 lag var engelske.
På en annen side har lfc rykte på seg for å være bedre mot utenlandske lag, av en eller annen grunn.


Lfc i fotballverden blir som benpress i treningsverden - greit, men langt fra best Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #59 : 08. mai 2007, 21:24 »
Benpress er en bra øvelse det, liker den bedre en knebøy;)Å den er best får de som synes den er best.
Å Liverpool er blant topp 5 i Europa,de vant CL i 2005 HALLO!!De slo ut Chelsea, Barcelona osv, det betyr at de er et bedre lag så lenge det ikke er mega flaks eller en kjip dommer noe som det ikke har vært.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!