Skrevet av Emne: Champions League!  (Lest 17140 ganger)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Champions League!
« #60 : 08. mai 2007, 21:41 »
Vil noen her inne sånn helt ærlig prøve å påstå at Liverpool er bedre enn Chelsea, Man United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, Inter, Milan osv?

Som alle vet, cup er cup, liverpool slo ut to av europas desiderte topplag i Barcelona og Chelsea, dem slo ut Barcelona da de var i deres dårligste form på to sessonger, dem slo ut Chelsea på straffespark i en periode hvor chelsea kjempet om fire torfeer og slet med sentrale spillere på skadelisten. Betyr dette at de er et bedre lag?

Å ikke klare mer enn en fjerdeplass i PL  den sessongen som de tre lagene foran har hatt de største skadeproblemene på mange år, da kan du virkelig ikke påberope deg en plass blandt Europas topp 5.

Liverpool er foreløpig et cup-lag som kjemper om CL-kvalifisering hvert år, thats it, kanskje kan Benitez ta dem steget videre, men jeg klarer ikke å se at det skjer med det første. Dem skal ha kreditt for prestasjonene i CL, men topp fem lag i Europa? Give me a break..

(Og benpress vil aldri være en bedre øvelse enn knebøy, uansett om noen måtte foretrekke den foran noe annet  Wink)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #61 : 08. mai 2007, 22:25 »
Så var jo Liverpool hakket bedre, best målsjanser mot Chelsea også. Vant helt fortjent, kan ikke si meg imot der. Milan er ikke et bedre lag, vinner jo ikke ligaen hjemme de heller samme med Arsenal som ligger BAK LFC på tabellen. Du skiver også at chelsea slet med skader, de har kjøpt opp 2superlag så ikke kom med den;)

Min liste:

Barcelona
Man Utd
Inter
Liverpool
Chelsea

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Champions League!
« #62 : 08. mai 2007, 22:33 »
Benpress er en bra øvelse det, liker den bedre en knebøy;)Å den er best får de som synes den er best.
Å Liverpool er blant topp 5 i Europa,de vant CL i 2005 HALLO!!De slo ut Chelsea, Barcelona osv, det betyr at de er et bedre lag så lenge det ikke er mega flaks eller en kjip dommer noe som det ikke har vært.

Liverpool blant de fem beste i Europa? Man kan ikke se på noen få kamper isolert sett for å avgjøre det, men heller se på hvilke lag som presterer jevnt over bra, både i CL og i den hjemmelige serien. Manchester United er naturligvis et av de aller beste, det samme gjelder Milan, Barcelona, Real Madrid, Inter m.flere.

Så var jo Liverpool hakket bedre, best målsjanser mot Chelsea også. Vant helt fortjent, kan ikke si meg imot der. Milan er ikke et bedre lag, vinner jo ikke ligaen hjemme de heller samme med Arsenal som ligger BAK LFC på tabellen. Du skiver også at chelsea slet med skader, de har kjøpt opp 2superlag så ikke kom med den;)

Min liste:

Barcelona
Man Utd
Inter
Liverpool
Chelsea

Og du, Milan er et mye bedre lag enn Liverpool hvis man ser på individuelle ferdigheter samt hvor godt samkjørte de er kan man ikke si noe annet. Se på backfireren - den er bunnsolid og med en terrier på midtbanen i Gattuso er det vanskelig å spille seg gjennom der. Kaka og Seedorf er noen eminente midtbanespillere med teknikk og skudd himmelhøyt over middels. På topp er det en Gilardino som bare kommer til å bli bedre med årene samt en veteran i Inzaghi.

Liverpool? Vel, de har Gerrard, Agger og... Tja, noen flere. Men et bedre lag enn Milan? Ikke faen om det er!

Min liste:
- Milan
- Manchester United
- Barcelona
- Chelsea
- Inter

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #63 : 08. mai 2007, 22:35 »
Vil noen her inne sånn helt ærlig prøve å påstå at Liverpool er bedre enn Chelsea, Man United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, Inter, Milan osv?

Som alle vet, cup er cup, liverpool slo ut to av europas desiderte topplag i Barcelona og Chelsea, dem slo ut Barcelona da de var i deres dårligste form på to sessonger, dem slo ut Chelsea på straffespark i en periode hvor chelsea kjempet om fire torfeer og slet med sentrale spillere på skadelisten. Betyr dette at de er et bedre lag?

Å ikke klare mer enn en fjerdeplass i PL  den sessongen som de tre lagene foran har hatt de største skadeproblemene på mange år, da kan du virkelig ikke påberope deg en plass blandt Europas topp 5.

Liverpool er foreløpig et cup-lag som kjemper om CL-kvalifisering hvert år, thats it, kanskje kan Benitez ta dem steget videre, men jeg klarer ikke å se at det skjer med det første. Dem skal ha kreditt for prestasjonene i CL, men topp fem lag i Europa? Give me a break..

(Og benpress vil aldri være en bedre øvelse enn knebøy, uansett om noen måtte foretrekke den foran noe annet  Wink)

Jeg har vært uenig med deg ang. fotball før - men nå må jeg si meg 100% enig..

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Champions League!
« #64 : 08. mai 2007, 23:03 »
Så var jo Liverpool hakket bedre, best målsjanser mot Chelsea også. Vant helt fortjent, kan ikke si meg imot der. Milan er ikke et bedre lag, vinner jo ikke ligaen hjemme de heller samme med Arsenal som ligger BAK LFC på tabellen. Du skiver også at chelsea slet med skader, de har kjøpt opp 2superlag så ikke kom med den;)

Min liste:

Barcelona
Man Utd
Inter
Liverpool
Chelsea

Jeg har ikke påstått at Liverpool ikke gikk fortjent videre til finalen, jeg sa de slo Barcelona i Barcelonas dårligste periode på to sessonger, og jeg sa de slo Chelsea da Chelsea hadde sentrale skader og kjempet om fire trofeer. Poenget mitt var at man kan ikke si Liverpool er et bedre lag enn begge de nevnte kun fordi de slo de over to kamper.

Og bruke som unskyldning at Milan ikke vinner hjemmelig serie ser du vel selv hvor tåpelig er, Liverpool har heller ikke sjangs på å vinne hjemmelig serie, Milan vil fortsatt være bedre enn Liverpool.

Stemmer, Liverpool og Arsenal hadde likt med poeng de, glemte det jeg, jeg vil fortsatt rangere Arsenal som et bedre lag enn Liverpool når man ser skadene under sessongen.

Jeg sliter med å lage en liste, annet enn at jeg nok må sette Man United på toppen for denne sessongen, de har spillt knallgodt, enkelt og greit. Videre følger Chelsea, Barcelona, Inter og Milan, uten at jeg vet hvilken rekkefølge, Inter må neste før Milan ihvertfall når man ser deres dominanse i serie A i forhold til Milan. Foran Liverpool vil jeg ihvertfall også ha Real Madrid, Lyon og Arsenal.

Liverpool er og blir et cup-lag, det må du jo se selv, da cup er det eneste de har å vise til Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #65 : 08. mai 2007, 23:15 »
Må ikke glemma at CL er en cup får de beste klubbene i Europa.Å Liverpool har vert blant toppen de siste årene der. Men å si at Real M å Arsenal er bedre lag en Liverpool er jeg dypt uenig i,men hey alle kan ikke mene det samme;) Tror Liverpool har god sjangse til å vinne ligaen framover med mange mill til å kjøpe spillere får, får håpe de gjør kloke kjøp noe som Chelsea ikke gjør.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #66 : 09. mai 2007, 09:45 »
Benpress er en bra øvelse det, liker den bedre en knebøy;)Å den er best får de som synes den er best.

Aka de som ikke har peil på trening Tongue Så det er en god sammenlikning ja Wink

Liverpool kommer, som nevnt mange ganger i denne tråden - neppe blant topp 5 i verden. Smiley

Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #67 : 09. mai 2007, 10:29 »
Uefa Team Rank for 2007:

   02/03 03/04 04/05 05/06 06/07 rank07
1 AC Milan Ita 31.2560 16.9285 31.6200 26.0675 25.8420 131.714
2 FC Barcelona Esp 31.1150 16.7230 17.1040 34.1620 20.1755 119.279
3 Liverpool Eng 20.5200 14.7125 30.1385 17.7610 29.4860 112.618
4 Internazionale

Auda, Lpool nr 3 før finalen er spilt.

Men denne kan jo selvsagt ikke brukes, Wehh sin bedømming av dette er sikkert mye mer nøyaktig, nøytral og fair enn Uefa sin.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget coolerth4nu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Champions League!
« #68 : 09. mai 2007, 10:57 »
Basert på utelukkende SPORTSLIGE resultater, ble Liverpool senest i fjor høst ranket som verdens beste klubblag -> http://fotball.adressa.no/england/article61257.ece



Synd det, Scum-fuckers!!!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Champions League!
« #69 : 09. mai 2007, 11:33 »
Uefa Team Rank for 2007:

   02/03 03/04 04/05 05/06 06/07 rank07
1 AC Milan Ita 31.2560 16.9285 31.6200 26.0675 25.8420 131.714
2 FC Barcelona Esp 31.1150 16.7230 17.1040 34.1620 20.1755 119.279
3 Liverpool Eng 20.5200 14.7125 30.1385 17.7610 29.4860 112.618
4 Internazionale

Auda, Lpool nr 3 før finalen er spilt.

Men denne kan jo selvsagt ikke brukes, Wehh sin bedømming av dette er sikkert mye mer nøyaktig, nøytral og fair enn Uefa sin.


Husker jeg ikke feil var Norge på topp 3 i verden etter UEFA's ranking en periode, uten at det 'egentlig' var tilfelle. Men for all del, du kan godt leve i troen Wink


Basert på utelukkende SPORTSLIGE resultater, ble Liverpool senest i fjor høst ranket som verdens beste klubblag -> http://fotball.adressa.no/england/article61257.ece



Synd det, Scum-fuckers!!!

Er ikke den kåringen basert på resultater opp igjennom historien, da?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #70 : 09. mai 2007, 12:04 »
Er bare å se på tabellen i PRemier League, så er det ikke lenger noe poeng i å påstå at Liverpool er bedre en united og chelsea... I en turnering som champions league går det mye mer på tilfeldigheter, og hvem som "har dagen"...
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget coolerth4nu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Champions League!
« #71 : 09. mai 2007, 12:06 »
^^ Niks! Da hadde vel neppe Rapid Bucuresti ligget i toppen der.... :Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #72 : 09. mai 2007, 12:20 »
Vi får se nå som de økonomiske betingelsene utjevnes, hvem som er best.

Men det blir feil å dømme hvem som er best i europa utifra hjemlig liga form, når man ikke tar hensyn til europa cupen i tillegg sånn som dere manu og chelsea fans gjør. Ser dere ikke at dette blir feil...

Igrunn er dere bare misunnelige da dere ikke når opp i CL tror jeg, og når Lpool begynner å sloss i toppen av PL i tillegg om en sesong eller to, blir det spennende å høre hva dere har å komme med.

Liverpool helt klart blant de 5 beste i europa, mener man noe annet kommer vel dette mer av at man ikke liker liverpool, kontra fakta.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #73 : 09. mai 2007, 12:24 »
Er bare å se på tabellen i PRemier League, så er det ikke lenger noe poeng i å påstå at Liverpool er bedre en united og chelsea... I en turnering som champions league går det mye mer på tilfeldigheter, og hvem som "har dagen"...

Et av årets mest latterlige innlegg. Så du mener at man kommer seg til to CL finaler på tre sesonger pga at man hele tiden "har dagen" og tilfeldigheter?

Da kan man gå inn på enkelte ligakamper til manu denne sesongen ( borte mot fulham og liverpool f.eks. ) og se på det man kan kaller litervis med marginer på sin side favør manu-så kan du se på tilfeldighetene dine da, og spørre deg om ikke ligatittelen kunne hengt i en tynn tråd med ett mer "rettferdig" resultat i en rekke kamper.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #74 : 09. mai 2007, 12:25 »
Husker jeg ikke feil var Norge på topp 3 i verden etter UEFA's ranking en periode, uten at det 'egentlig' var tilfelle. Men for all del, du kan godt leve i troen Wink


Er ikke den kåringen basert på resultater opp igjennom historien, da?

Så du mener at din oppfatning av europas beste lag er bedre å følge enn uefas offisielle eller?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!