Skrevet av Emne: Champions League!  (Lest 17143 ganger)

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
Sv: Champions League!
« #90 : 09. mai 2007, 21:34 »
Har truå på at AC Milan vinner over LFC og hever pokalen
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #91 : 09. mai 2007, 23:06 »
Aka de som ikke har peil på trening Tongue Så det er en god sammenlikning ja Wink

Liverpool kommer, som nevnt mange ganger i denne tråden - neppe blant topp 5 i verden. Smiley

Sier du jeg ikke har peiling på trening?Fordi jeg ikke liker knebøy, hmmm......ok

Å når to lag skal finne ut hvem som er beste skal de spiller mot hverandre det er jo logisk. Å Liverpool vant mot Chelsea og Barcelona så da er de jo teknisk sett er bedre lag enn de to akkurat nå.







Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #92 : 09. mai 2007, 23:08 »
Japp.. Og Fulham er bedre enn Liverpool?

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #93 : 09. mai 2007, 23:14 »
Liverpool brukte omtrent ingen faste a-lags spillere men ja, fulham var bedre en Liverpools reserver.
Å må bare si at Serie A er en vanvittig mye dårligere divisjon en Premier League, å si at Inter, Milan osv er bedre en Liverpool og Man Utd pga de er gode i den hjemlige ligaen er bare vås.

Har en liten følelse på at Milan blir et nr for store for LFC denne gang iallefall viss Reina må stå over. Milan har Kaka som er nok verdensbeste fotballspiller akkurat nå å 2veteraner som Maldini å Inzaghi som er ekstremt viktige.

Utlogget coolerth4nu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Champions League!
« #94 : 09. mai 2007, 23:20 »
Liverpool brukte omtrent ingen faste a-lags spillere men ja, fulham var bedre en Liverpools reserver.
Å må bare si at Serie A er en vanvittig mye dårligere divisjon en Premier League, å si at Inter, Milan osv er bedre en Liverpool og Man Utd pga de er gode i den hjemlige ligaen er bare vås.


Eeeeh, så du kampen egentlig? Liverpool hadde nesten alt av spill og sjanser, men Fulham kjempet godt- det skal de i hvert fall ha...

Det latterlige med kampen er hvorfor Benitez ikke brukte førsteelleveren; da kunne vi langt på vei ha sikret tredjeplassen, samt fått spilt inn laget mot CL-finalen. Antar derfor at Rafa fryktet litt for skader, mot et Fulham-lag kjempende for å unngå nedrykk og med en viss Michael Brown på laget!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #95 : 09. mai 2007, 23:23 »
Så ikke kampen nei, men har lest på Liverpool.no. Var nok pga skader ja, å Reina ble jo skadet så tror han gjorde det lurt der.

Utlogget coolerth4nu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Champions League!
« #96 : 09. mai 2007, 23:25 »
^ Best å se kampen før man uttaler seg vettu Tongue Wink

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #97 : 09. mai 2007, 23:29 »
Et av årets mest latterlige innlegg. Så du mener at man kommer seg til to CL finaler på tre sesonger pga at man hele tiden "har dagen" og tilfeldigheter?

Da kan man gå inn på enkelte ligakamper til manu denne sesongen ( borte mot fulham og liverpool f.eks. ) og se på det man kan kaller litervis med marginer på sin side favør manu-så kan du se på tilfeldighetene dine da, og spørre deg om ikke ligatittelen kunne hengt i en tynn tråd med ett mer "rettferdig" resultat i en rekke kamper.

Dust:P
Dette gidder jeg ikke svare på engang:P Kunne skrevet masse seriøst her, men hvis det er folk som deg som leser det, så gidder jeg ikke bruke tiden min på det=P
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #98 : 09. mai 2007, 23:35 »
Nei, jeg svarer på det likevel=P
Hvis du leser hva jeg skrev, så sa jeg ikke at de kom seg dit på flaks. Det argumenterte imot, var en påstand som gikk ut på at Liverpool var bedre enn Chelsea og Man Utd.
For all del, all ære til Liverpool som klarer å hevde seg på europeisk nivå, og tilogmed vinne CL, MEN de er likevel ikke et bedre lag en f.eks Chelsea.
Som det ble nevnt har ikke Liverpool noe annet å vise til enn cup-seire. Og en cup sier egentlig ingenting om hvilket lag som er BEST. Ta for eksempel den norske cupen, alle vet jo at Rosenborg er Norges beste lag, men når var sist de vant den;)? (øhm, *rosenborgpatriot fra Oslo*)
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League!
« #99 : 09. mai 2007, 23:38 »
Tror noen glemmer hva CL er for, jo får å måle europas beste lag.

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #100 : 09. mai 2007, 23:38 »
Tror noen glemmer hva CL er for, jo får å måle europas beste lag.
I teorien ja, men da hadde vel ikke Liverpool vunnet, eller hva;)?
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #101 : 09. mai 2007, 23:41 »
Ikke at de kommer til å gjøre det heller forresten, Milan kommer til å vinne overlegent:D
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Champions League!
« #102 : 09. mai 2007, 23:49 »
Tror noen glemmer hva CL er for, jo får å måle europas beste lag.

Please ikke si at du mener Liverpool er Europas beste lag om de vinner CL.. Det er etter min mening ikke noe 'ære' i å vinne CL om man ikke vinner den hjemlige ligaen

Utlogget Linex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Champions League!
« #103 : 10. mai 2007, 09:31 »
Please ikke si at du mener Liverpool er Europas beste lag om de vinner CL.. Det er etter min mening ikke noe 'ære' i å vinne CL om man ikke vinner den hjemlige ligaen
Enig ass;D
Alder: 18
Vekt: 85

Benkpress: 120
Markløft: 180
Knebøy: 150

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Champions League!
« #104 : 10. mai 2007, 09:54 »
Det er ikke noe ære i å vinne CL med mindre man vinner den hjemlige ligaen også? Hvor kommer dere fra? Veit ikke om jeg ska le eller grine....

Og jeg vil gjerne at noen viser meg, fortsatt, hvor jeg har skrevet at LPOOL er bedre lag enn manu og chelsea-det er de ikke, og det mener jeg heller ikke!

Så jeg tror du linex, bør lese hva jeg har skrevet også, før du kaller meg dust for derretter å påstå at du kunne skrevet mye seriøst her......
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!