Skrevet av Emne: My little revolution  (Lest 810 ganger)

Utlogget AiK

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

My little revolution
« : 07. februar 2013, 18:40 »
Etter mangfoldige år med overvekt, tanker om å gå ned i vekt og "NÅ skal jeg starte"-episoder uten særlig hell har jeg gått et skritt videre. Jeg har meldt meg inn på et treningssenter, og jeg har allerede hatt min første trening. Det var faktisk enda bedre enn forventet! Jeg føler meg jo bare så utrolig flink. Hehe :-)

Jeg er ca. 180-182 cm. høy, i tenårene, og ved siste veiing stoppet vekta på 94,3, hvis jeg husker riktig. Første gang jeg veide meg på lenge stod det 195,4, tror jeg, så med andre ord har jeg gått ned en hel kilo etter det (en uke) ;-) Dessuten startet jeg mitt sunnere liv en stund før det, så jeg kan godt ha veid en kilo til eller noe da.

Det er ikke bare trening som er en del av min personlige forandring. Jeg spiser mye sunnere enn jeg gjorde før! Ikke lenger noen skapsnoking og småspising av søtsaker hele tiden, ikke stadig usunne ting skal kjøpes og spises stadig. De daglige måltidene er mye mer gjennomtenkt. Jeg har blitt MYE strengere med meg selv, men jammen må jeg si at det var lekende lett når jeg bare hadde bestemt meg ordentlig! Jeg er ganske full av motivasjon akkurat nå.

Jeg har tenkt til å trene ca. 2 ganger i uken + ukentlig gym, det er en fin start. Har fått et program jeg er fornøyd med på treningssenteret med diverse øvelser.

Her i denne tråden vil jeg for egen motivasjon loggføre hvordan det går videre. Målet mitt er at jeg kan se 80 kilo etterhvert; det er et behagelig antall kilo i første omgang. Så får vi se om jeg får til det... kanskje skjærer jeg ut - man vet aldri, men jeg vet at jeg MÅ fortsette å være streng med meg selv.

Jeg håper denne nettsiden kan hjelpe til at jeg får litt ekstra motivasjon videre, jeg skal bruke den flittig.


Mvh AiK


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!