Skrevet av Emne: trening for og sloss?  (Lest 58839 ganger)

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: trening for og sloss?
« #420 : 15. juli 2007, 22:53 »
Allyse, pass på nå. Kan hende lillegutt banker på døren og skal jule deg opp!

Pass på trynet ditt! Dette mener jeg alvorlig din lille drittunge

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: trening for og sloss?
« #421 : 15. juli 2007, 22:58 »
Pass på trynet ditt! Dette mener jeg alvorlig din lille drittunge

Hvordan kan du mene noe som helst alvorlig? Du ville jo sloss med noen, så sa jeg meg villig til det, og du skulle sende meg info og slikt. Har du gjort det? Neppe. Er du en liten drittunge som bare er tøff i trynet? Meget sannsynlig. Smiley

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: trening for og sloss?
« #422 : 15. juli 2007, 23:46 »
Oddvar, han er en liten 18-åring som er litt for e-tøff.
Kommer aldri i verden til å sloss med noen, allyse har dasket han før uansett.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Pinch

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: trening for og sloss?
« #423 : 16. juli 2007, 00:34 »
Er ikke motivert til å lese igjennom hele denne håpløse diskusjonen.
Føler jeg har nok empiri ved å skanne igjennom et utvalg av sidene til å erklære denne tråden for totalt visvas og noe som burde blitt ”kvalt” (les: fjernet) ved fødselen.

Spesielt ettersom selve navnet på tråden er et soleklart brudd på ”og” og ”å” reglene.
Det heter ikke ”trening for og sloss?” men ” trening for å sloss?”

Håper moderatorer tar utfordringen og tøffer opp kvalitets kravene på de forskjellige diskusjonene. Så samt ikke noen (skal ikke nevne hvilken, men er vel ganske åpenlyst) av
undergruppene på forumet skal få lov til å leve med vesentlig lavere krav til ”saklighet” og oppførsel.


Så min oppfordring til de ellers så dyktige og hardarbeidene moderatorene er som følger:
Finn en gammel og en ung prest, og la oss alle hyle i kor: The power of Christ compels you! Clean out this house.   

Ser fram til diskusjoner med substans og kunnskap og håper dette ikke er starten på en trend med totalt ubrukelige tråder som forpester dette forumet.

Med vennlig hilsen
Christian

Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

Sv: trening for og sloss?
« #424 : 16. juli 2007, 01:03 »
Spesielt ettersom selve navnet på tråden er et soleklart brudd på ”og” og ”å” reglene.
Det heter ikke ”trening for og sloss?” men ” trening for å sloss?”
Har irritert meg stort over det samme.. Tongue

Men (ja, jeg begynner setningen med "men"...hope you don't mind) når sant skal sies så var dette en relativt interessant tråd. Dum? Joda, men diskusjonen var da likevel ok. I det siste har det gått litt vel mye på sinte gutter som vil banke hverandre, men jaja.

Når det gjelder de sinte guttene: Go for it! Grin   ..Og ta med kamera Smiley

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: trening for og sloss?
« #425 : 16. juli 2007, 03:26 »
Ett ord: drittunger

Orker ikke den dritt-posten mer :p

Boooring

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: trening for og sloss?
« #426 : 16. juli 2007, 11:05 »
Pass på trynet ditt! Dette mener jeg alvorlig din lille drittunge

 rofl

Så, så, lillegutt..  Smiley

Internett er internett. Intet annet.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

JohnBlond

  • Gjest
Sv: trening for og sloss?
« #427 : 16. juli 2007, 11:42 »
Dette blir jo som å hoppe av vannjeten på den tropiske øya, og sette seg inn på hotellrommet og se på Ricki Lake og glade over at det er noe dritt.

Utlogget Pinch

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: trening for og sloss?
« #428 : 16. juli 2007, 11:51 »
Når det gjelder de sinte guttene: Go for it! Grin   ..Og ta med kamera Smiley

Det som egentlig provosere meg noe jævlig er alle ungene som har sett for mange Jean Claude Van Damme filmer og tror at slåsskamper er noe tøft og morsomt.

Dere skulle fått lov til å være tilskuere noen helger på Oslo legevaktsmottaket. Se hvor tøft komplisert ansikts brudd er når en sitter og slever blod og tenner. Eller å se en 18 åring med knivstikk i magen som blir lenket til en rullestol og grunnet ødelagt tarmer må drite i en pose resten av livet. Hvis en eller annen idiot klarer å vri av seg noe som ”kniver er feigt” eller noe slik nå så har jeg bare en ting å si, SLUTT Å SE SÅ JÆVLIG MYE PÅ TV, og ikke gå ut på sene kvelder ungemann.
Hvorfor det? Jo fordi du er nok typen som tror at man kan gå ut på byen og lage bråk uten at det får noen konsekvenser. Tro meg, det kommer til å ha følger, enten ender du inn på min båre, gurglende etter din mor, eller så havner han du yppet mot der. Resultatet er uansett det samme; to ødelagte liv, en som ”grønnsak” og den andre som straffefange. Det er realiteten, og den ser dere ikke på tv karer.   Embarrassed


Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: trening for og sloss?
« #429 : 16. juli 2007, 15:15 »
Sier noe der ja. Tror veldig mange her tror slossing er en lek, og kan bli satt i kontrast til hva en ser på tv eller i filmer. Selv med adrenalin pumpende i kroppen gjør et ballespark noe forjævlig vondt, og det å bli slått i trynet slik at halve tanngarden forsvinner ned i første kumlokk er også skikkelig tøft når du må bruke 70.000 på nye tenner. Skal egentlig ikke sååå mye til. Drev med en del kampsport før, og har en del plastikkfikseringer på tennene etter vi var så dumme å ikke brukte tannbeskytter. Glad det ikke var jeg som betalte for det...

Nei. Det er ikke noe status, eller morsomt å påtvinge seg smerte. Kanskje nå og da når Goophy er med på S&M, men utenom det er smerte (som i å sloss) noe som bare idioter tror er tøft.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: trening for og sloss?
« #430 : 16. juli 2007, 16:14 »
Det som egentlig provosere meg noe jævlig er alle ungene som har sett for mange Jean Claude Van Damme filmer og tror at slåsskamper er noe tøft og morsomt.

Dere skulle fått lov til å være tilskuere noen helger på Oslo legevaktsmottaket. Se hvor tøft komplisert ansikts brudd er når en sitter og slever blod og tenner. Eller å se en 18 åring med knivstikk i magen som blir lenket til en rullestol og grunnet ødelagt tarmer må drite i en pose resten av livet. Hvis en eller annen idiot klarer å vri av seg noe som ”kniver er feigt” eller noe slik nå så har jeg bare en ting å si, SLUTT Å SE SÅ JÆVLIG MYE PÅ TV, og ikke gå ut på sene kvelder ungemann.
Hvorfor det? Jo fordi du er nok typen som tror at man kan gå ut på byen og lage bråk uten at det får noen konsekvenser. Tro meg, det kommer til å ha følger, enten ender du inn på min båre, gurglende etter din mor, eller så havner han du yppet mot der. Resultatet er uansett det samme; to ødelagte liv, en som ”grønnsak” og den andre som straffefange. Det er realiteten, og den ser dere ikke på tv karer.   Embarrassed



Ord.

Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

Sv: trening for og sloss?
« #431 : 16. juli 2007, 17:43 »
Det er mildt sagt irriterende at det som var en moderat interessant diskusjon plutselig går over til å bli en slags trusselkonkurranse der det er om å gjøre og få den andre til å trekke seg. Derfor syns jeg likegodt de kan gjøre det. Da mener jeg ikke å møtes på byen og slå ut tenna på hverandre, men en rettferdig kamp under regulerte forhold. Jeg for min del stemmer for boksing. I en boksering, med hjelm, tannbeskytter og hansker. Det har da skjedd før her på forumet at folk har møttes og gjort opp i ringen..? Det var underholdende og ikke det minste farlig.
Når det gjelder slossing på byen og slikt noe, så syns jeg virkelig ikke det kan sammenlignes med en kamp i en ring, der begge deltakerne er med på det og enig om reglene.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: trening for og sloss?
« #432 : 16. juli 2007, 17:55 »
Det har da skjedd før her på forumet at folk har møttes og gjort opp i ringen..?

Joda, Oddvar har fått deng før ... Tongue

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: trening for og sloss?
« #433 : 16. juli 2007, 18:01 »
Joda, Oddvar har fått deng før ... Tongue

Ja det stemmer jo det, morsomt var det også Smiley

Utlogget Mikey89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 82

Sv: trening for og sloss?
« #434 : 16. juli 2007, 23:01 »
Har du trent valetudo på KI eller? Barelurte siden du viste hvem Hansi er.
Alder:    18.
Vekt:     105 Kilo.
Høyde:  1.98 cm.
Bosted:  Forus.
Trener:  Boksing og vekter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!