Skrevet av Emne: Leifbjørn trenar  (Lest 109791 ganger)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn sin logg!
« #390 : 18. november 2009, 16:53 »
Eg trur eg veit kva den heiter

Haha! Eg veit ikkje om eg vil høyre forslaget ditt ein gang. Og så vil eg informere om at den er spelt inn då eg gjekk på ein kristen folkehøgskule(sjølv om eg er ateist), så teksten er ikkje av det spenstige slaget.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn sin logg!
« #391 : 19. november 2009, 17:09 »
Ny smell i ryggen i dag. Denne gangen skulle eg berre ta på meg ei regnbukse. Einaste eg gjorde var å lene meg fram og løfte venstre bein. Tydelegvis ikkje so mykje som skal til.

Kanskje det er på tide å komme seg til fysioterapeut.

Utlogget Zuul

Sv: Leifbjørn sin logg!
« #392 : 19. november 2009, 19:05 »

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn sin logg!
« #393 : 20. november 2009, 19:21 »


Ein vakker dag blir man banna for å leggje inn sånn bilder Grin

Eg burde nok ha vore meir fornuftig, som Zuul, men eig ikkje tolmod til sånt. Eg har eit håp om at eg kan trene skikkeleg i år 2011 Wink

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #394 : 20. november 2009, 19:52 »
Ein positiv ting med ryggskade er at eg har blitt flinkare til å spele gitar mens eg ligg. Kanskje eg heller burde satse på ein karriere innen musikk. Det er jo ingen tvil om at eg er i besittelse av eit stort talent der Grin

Dette er min norske sang. Teksten kan oppfattast som surrealistisk, men den er basert på eigne opplevelsar. Sangen heiter fattige mann: http://www11.nrk.no/urort/artist/Scorpirazor/default.aspx

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #395 : 21. november 2009, 09:25 »
Ein positiv ting med ryggskade er at eg har blitt flinkare til å spele gitar mens eg ligg. Kanskje eg heller burde satse på ein karriere innen musikk. Det er jo ingen tvil om at eg er i besittelse av eit stort talent der Grin

Dette er min norske sang. Teksten kan oppfattast som surrealistisk, men den er basert på eigne opplevelsar. Sangen heiter fattige mann: http://www11.nrk.no/urort/artist/Scorpirazor/default.aspx

Kanksje du e en bonde. Genialt!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Zuul

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #396 : 21. november 2009, 19:55 »
Eg klarar ikkje heilt å sette fingeren på det rette ordet for å bekrive galskapen i å kalle Zuul fornuftig når det kjem til ryggproblem, eg har jo berre slitt i 18 år og gitt faen woot
Det må bli en sånn trur eg :Smiley

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #397 : 23. november 2009, 00:41 »
Eg klarar ikkje heilt å sette fingeren på det rette ordet for å bekrive galskapen i å kalle Zuul fornuftig når det kjem til ryggproblem, eg har jo berre slitt i 18 år og gitt faen woot
Det må bli en sånn trur eg :Smiley

Vel, sånn du driv på no virkar ganske fornuftigt. Du har iallfall ungått å gå på ein ny smell. Kor lenge dette varer er ikkje godt å vite, men eg har trua på deg Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #398 : 23. november 2009, 09:06 »
Eg har unngått ein ny smell fordi eg har ilt kvar dag enno Grin

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #399 : 23. november 2009, 22:55 »
Ny smell i ryggen i dag. Denne gangen skulle eg berre ta på meg ei regnbukse.

Faen i helvete altså, nå blir jeg snart sint på dine vegne. Dette er jo bare tull.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #400 : 23. november 2009, 23:10 »
Eg har unngått ein ny smell fordi eg har ilt kvar dag enno Grin

Så det er det som er trikset? Kanskje eg skal bli emo og kutte meg sjølv dagleg for å unngå ein ny smell Cheesy

Faen i helvete altså, nå blir jeg snart sint på dine vegne. Dette er jo bare tull.

Takk for omtanken! Ja, det er ganske tullete. Vart ein del løfting og sånt på jobb, så det har nok litt med saken å gjere. No skal eg ha fri i 2 veker. Det blir nok bra Smiley

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #401 : 25. november 2009, 13:35 »
Har du noen tips til meg som er uskadd foreløbig om hva jeg kan gjøre eller hva jeg bør se opp for slik at ryggen min kan holde seg fin og frisk?

Utlogget Zuul

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #402 : 25. november 2009, 15:04 »
Har du noen tips til meg som er uskadd foreløbig om hva jeg kan gjøre eller hva jeg bør se opp for slik at ryggen min kan holde seg fin og frisk?

Tren core/stabilitet: Slyngeøvelser for eksempel. Tøy, slik at du opprettholder en myk og smidig kropp, med normal bevegelighet minst

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #403 : 26. november 2009, 00:30 »
Tren core/stabilitet: Slyngeøvelser for eksempel. Tøy, slik at du opprettholder en myk og smidig kropp, med normal bevegelighet minst

Einig. I tillegg vil eg sei at det er viktigt å lytte til kroppen, og sjølv om du har eit program, så MÅ du ikkje følgje det til punkt og prikke kvar einaste dag. Det er bedre å trene lett ein månad eller to enn å vere ute eit heilt år pga skade.

Får du vondt av å trene ein spesiell øvelse bør du finne ut kvifor, og rette opp på dette. Iallfall viss det er ein viktig øvelse som knebøy eller markløft. Som oftast er ein for stiv og brukar dårleg teknikk. Om albogane ikkje likar franskpress med stang, finn eit alternativ.

Viss du kjenner du har vondt pga trening, gjer noke med det. Ikkje vent og håp at det blir bedre av seg sjøl. Prehab er bedre enn rehab Wink

Og du Are har vel ikkje vondt av å bli litt mjukare, i tillegg til at du får med ræva i bøy og mark Wink

Det eg har skrive no er sånn alle egentleg veit, men som ein gløymer alt for ofte i sin iver etter å bli stor og sterk.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #404 : 02. desember 2009, 00:28 »
Kanksje du e en bonde. Genialt!

Kva kan eg sei? Eg er eit geni Grin


Trente litt i dag og i går. Litt benk rygg og armar. Er blitt litt mindre invalid no, men kjenner fortsatt at ryggen ikkje er heilt bra. Har fått tøygd ein del på trening. Skal fortsette med det Smiley
`
Eg har forresten ikkje sett nokon bolarar etter at senteret åpna. Ser ut som om alle er borte vekk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!