Skrevet av Emne: Leifbjørn trenar  (Lest 109753 ganger)

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #405 : 02. desember 2009, 00:56 »
Ja, eg beklaga min noke seine renessanse på VT, men kjeme ein tur innom i måro for å holda bole-assosiasjonane blandt klientellet vedlike...

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #406 : 02. desember 2009, 01:07 »
Så det er det som er trikset? Kanskje eg skal bli emo og kutte meg sjølv dagleg for å unngå ein ny smell Cheesy

Takk for omtanken! Ja, det er ganske tullete. Vart ein del løfting og sånt på jobb, så det har nok litt med saken å gjere. No skal eg ha fri i 2 veker. Det blir nok bra Smiley

Du har min absolutte sympati. Har et friår og jobber i en trelasthall. Nå under fulltidsjobbing har ryggen fullstendig låst seg på alle mulige måter.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #407 : 02. desember 2009, 01:37 »
Ja, eg beklaga min noke seine renessanse på VT, men kjeme ein tur innom i måro for å holda bole-assosiasjonane blandt klientellet vedlike...

Flott! Kan ikkje sei at eg teinkjer "bolar" når eg ser deg, men du er no ein av dei få jentene som trenar hardt på vektertorget Smiley Kanskje eg tek meg ein tur eg og. I so fall blir det første gang på fleire år eg trenar 3 dagar på rad.

Du har min absolutte sympati. Har et friår og jobber i en trelasthall. Nå under fulltidsjobbing har ryggen fullstendig låst seg på alle mulige måter.

Hard fysisk jobbing og hard trening går ikkje hånd i hånd - for min del iallfall. Eg veit ikkje kva du slit med, men mitt største problem er at eg er stiv som ein stokk. Mykje tøyging og ein del fancy øvelsar er nok det som skal til. Problemet er å holde dette over lang tid, og ikkje bli frista til å "berre nett" prøve litt tung mark og bøy Smiley

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #408 : 02. desember 2009, 01:53 »
Flott! Kan ikkje sei at eg teinkjer "bolar" når eg ser deg, men du er no ein av dei få jentene som trenar hardt på vektertorget Smiley Kanskje eg tek meg ein tur eg og. I so fall blir det første gang på fleire år eg trenar 3 dagar på rad.

Hard fysisk jobbing og hard trening går ikkje hånd i hånd - for min del iallfall. Eg veit ikkje kva du slit med, men mitt største problem er at eg er stiv som ein stokk. Mykje tøyging og ein del fancy øvelsar er nok det som skal til. Problemet er å holde dette over lang tid, og ikkje bli frista til å "berre nett" prøve litt tung mark og bøy Smiley


Det samme gjelder for min del. Blir en del stillesittende aktivitet utenom jobb og trening (damn you TF) og det hjelper ikke akkurat på rygghelsen. Blir også gjort en del løft på jobben i kronglete vinkler som ryggen hater fullstendig. I likhet med deg er stive muskler blitt et problem, dermed har tøying og fancy homo øvelser blitt ganske obligatorisk i det siste, men det har faktisk hjulpet.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #409 : 02. desember 2009, 02:05 »
Det samme gjelder for min del. Blir en del stillesittende aktivitet utenom jobb og trening (damn you TF) og det hjelper ikke akkurat på rygghelsen. Blir også gjort en del løft på jobben i kronglete vinkler som ryggen hater fullstendig. I likhet med deg er stive muskler blitt et problem, dermed har tøying og fancy homo øvelser blitt ganske obligatorisk i det siste, men det har faktisk hjulpet.

Det høyres akkurat ut som meg og min rygg. Eg drog det litt for langt før eg ga meg, så eg har nok ganske lang tid med rehab foran meg før eg kan løfte noko særleg i mark og bøy. Vær forsiktig. Du har berre ein rygg og sånt... Smiley

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #410 : 02. desember 2009, 04:24 »
Trente litt i dag og i går. Litt benk rygg og armar. Er blitt litt mindre invalid no, men kjenner fortsatt at ryggen ikkje er heilt bra. Har fått tøygd ein del på trening. Skal fortsette med det Smiley
`
Eg har forresten ikkje sett nokon bolarar etter at senteret åpna. Ser ut som om alle er borte vekk.

1. !!

Så bra du er tilbake, trodde du kom til å være inkapasitert lenge. Er det blitt noe bra på VT eller? Noe anna enn nytt golv som har forandra seg?

2. En som jobber som PT på SiB som er den jeg vet om som kan mest om trening sa at så lenge gluteus maximus er med i løftet er det greit, hvis man ikke blir sur der men heller i rygg, for eksempel, så er det fordi rumpa er sterkere enn de musklene man blir sliten i. Han pekte meg i retning en annen type kul rumpeøvelse: http://stronglifts.com/forum/exercise-for-glutes-laying-on-floor-and-pushing-bar-up-t21302.html, http://www.youtube.com/user/bretcontreras1#p/u/6/ghn4fgRaavE. Sjekk youtube-profilen, han er kjent som "the glute guy". Linker til tmuscle-intervju i stronglifts-tråden. Kan gjøres uten benk http://www.youtube.com/watch?v=Q-4-GwGnDMs#noexternalembedhttp:// - han PT-en jeg snakka med tar over 200 kg på det viset, han veier rundt 80.

3. Har tenkt å tøye viktigste muskler tre ganger om dagen, samt gå på Alex sine core-timer. Vil ikke ha det slik som du.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #411 : 02. desember 2009, 12:38 »
1. !!

Så bra du er tilbake, trodde du kom til å være inkapasitert lenge. Er det blitt noe bra på VT eller? Noe anna enn nytt golv som har forandra seg?


Eg er glad det ikkje varte så lenge som det gjorde sist gang. Det har nok ein del med at eg veit kva eg ikkje bør gjere(for eksempel spele sandvolleyball eller trene benk med beina nede på ein alt for høg benk).
Dei har flytta litt på utstyret. Utenom det har ikkje eg lagt merke til noko spesielt.


2. En som jobber som PT på SiB som er den jeg vet om som kan mest om trening sa at så lenge gluteus maximus er med i løftet er det greit, hvis man ikke blir sur der men heller i rygg, for eksempel, så er det fordi rumpa er sterkere enn de musklene man blir sliten i. Han pekte meg i retning en annen type kul rumpeøvelse: http://stronglifts.com/forum/exercise-for-glutes-laying-on-floor-and-pushing-bar-up-t21302.html, http://www.youtube.com/user/bretcontreras1#p/u/6/ghn4fgRaavE. Sjekk youtube-profilen, han er kjent som "the glute guy". Linker til tmuscle-intervju i stronglifts-tråden. Kan gjøres uten benk http://www.youtube.com/watch?v=Q-4-GwGnDMs#noexternalembedhttp:// - han PT-en jeg snakka med tar over 200 kg på det viset, han veier rundt 80.


Det ser ut som ein fin øvelse! Foreløpig slit eg litt med å få med rompa i den øvelsen(uten vekter), men eg har trua på at det kjem etterkvart. Dette er ein øvelse eg skal teste heime i treningsstudioet mitt, når ingen ser Grin

3. Har tenkt å tøye viktigste muskler tre ganger om dagen, samt gå på Alex sine core-timer. Vil ikke ha det slik som du.

Det er nok ikkje dumt! Trur du får mykje att  for det Smiley

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #412 : 05. desember 2009, 00:00 »
Er på styrkeløftsamling i Sogndal denne helga. Har vore svært bra opplegg hittil!

Prøvde "tung" knebøy for første gang på lenge i samband med noko testing. Tok 130 greit. Trur eg fint kunne tatt 140 og, men var litt redd for ryggen så eg tørte ikkje å leggje på meir. Teknikken var overraskande bra, men kjenner no at ryggen ikkje likte det så godt.

Tok òg 60 kg i millitæpress utan oppvarming. Det var faktisk overraskande lett!

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #413 : 05. desember 2009, 15:22 »
Wow tar du knebøy også allerede, så bra!

Blei det noe mer med å skulle gå til fysioterapi? Hva gjør du framover for å bli bedre?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #414 : 06. desember 2009, 03:52 »
Wow tar du knebøy også allerede, så bra!

Blei det noe mer med å skulle gå til fysioterapi? Hva gjør du framover for å bli bedre?

Eg tok berre knebøy fordi eg måtte. Viss det blir nok lårtrening framover, blir det nok mest frontbøy. Er redd eg stivnar til med ein gang viss eg byrjar med knebøy jevnleg. Det har ikkje blitt noko fysio endå. Får sjå om eg gidd det Wink Satsar på å tøyge mykje, samtidig som eg finn øvelsar som fungerar for meg, og som eg skal bruke til å bli frisk.

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #415 : 06. desember 2009, 04:18 »
Mye man kan gjøre uten knebøy. Bulgarian split-squat og hip thrusters må definitivt på programmet da.

Ellers, http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_squat_good_exercise_gone_bad

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #416 : 09. desember 2009, 00:37 »
Mye man kan gjøre uten knebøy. Bulgarian split-squat og hip thrusters må definitivt på programmet da.

Ellers, http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_squat_good_exercise_gone_bad

Eg skal sjekke ut dei øvelsane Smiley

Utdanningssamlinga i helga var utruleg bra og lærerik. Har lært mykje nytt som eg definitivt skal bruka framover for å bli bedre i ryggen.

Kjem til å trene mykje med slynger. Han blant anna funne ein øvelse som er heilt konge for bakside skulder. Gidd ikkje å forklare den sjølv om den er veldig enkel. Tongue

Utenom det klarte eg å stå på dommarkurset, sjølv om eg berre fekk med meg halvparten fordi eg var og tok dexa-måling. Den måler feittprosent, muskelmasse og beintettheit blant anna. Eg har 12% fett og beintettheiten i lårhalsen er 137%. Det var visst bra Smiley Beintettheiten i ryggen var berre litt over gjennomsnittet. I tillegg hadde visst lang avstand mellom skivene i ryggen. Eg reknar med eg får resultata på mail så kan hende eg skriv litt meir då.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #417 : 10. desember 2009, 23:41 »
Hadde ei lita treningsøkt i dag. Trudde at eg var mjuk og fin sidan eg hadde vore flink og tøygd dei siste dagane, men det var absolutt ikkje tilfelle! Eg som trudde ein bytur midt i veka var midt i blinken... Vasa rundt og gjorde litt forskjellige "rehab-øvelsar" (les pingletrening) .

Tok litt hantelpress, men fekk vondt i venstre skulder på 30kg, så eg ga meg her. Tok litt sidehev i staden.

Trente biceps "hardt" for første gang på veldig lenge. Fant ut at styrken er på akkurat same nivå som den var i 2004 då eg starta å trene med ei kroppsvekt på 63kg. Eg ser positivt sidan det må bety at biceps har mykje potensiale for vekst Wink

Satsar på at ting stemmer bedre på neste trening.

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #418 : 11. desember 2009, 07:54 »
Du skal ikke lage noe systematikk over de pingleøvelsene da?

Biceps-treninger jo bra da. Kansje kan du gjøre triceps-isolasjon også :-?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #419 : 12. desember 2009, 12:08 »
Du skal ikke lage noe systematikk over de pingleøvelsene da?

Biceps-treninger jo bra da. Kansje kan du gjøre triceps-isolasjon også :-?

Du har eit godt poeng. Iform.no har sikkert mange biceps-program Grin

Eg tok faktisk litt  tricepsøvelsar og. Wink Trur kanskje eg tek meg ei lita økt i dag. Ikkje mykje betre å gjere på ein laurdag når eg har bestemt meg for å ha ei roleg helg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!