Skrevet av Emne: Leifbjørn trenar  (Lest 109749 ganger)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #495 : 02. februar 2010, 22:38 »
Tror jeg holder meg unna VT når denne "hoftedaten" finner sted. Slikt høres usannsynlig stygt ut

Ja, det er nok best at du held deg til å være heimeværande husmor som du pleier å gjere Grin

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #496 : 06. februar 2010, 14:29 »
Gårsdagens trening:

Rykkbøy
 40x3

Vending med fatgripz
50x1

Halvsumo markløft
100x3
110x3
120x3

Kommentar

Prøvde litt rykkbøy med knebøysko.  Det gjekk ganske greit sjølv om teknikken var råten.

Og so persa eg med 30kg i markløft. Det var tungt til å være so lite vekt, men det gjekk lett sjølvsagt. Kjente at eg brukte sete og hamstrings. Ryggen var heilt fin. Nice!

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #497 : 08. februar 2010, 22:27 »
Søndagstrening:

Mykje tøyging og skumrulling

"Lat shrugs" (veit ikkje kva denne øvelsen heiter)
opp til 60kg for reps. Fekk fin pump av denne Grin

Rykkbøy og litt dill på 40kg

Good mornings
mange reps på 40kg

"Naturlege fronthev"
5kg ørten reps

Kommentar

Fin trening. Ikkje noke tunge vekter, men oppvarminga var svært bra! Kunne ta ein fin knebøy uten vekter då eg var ferdig. Einfotsbøy var fortsatt umogleg Grin Kjente at ryggen ikkje likte good mornings heilt, men det var utruleg lett og teknikken var bra.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #498 : 13. februar 2010, 01:31 »
Dagens tøysetrening

Markløft sumostil

130x2

Strikt press med kettlebells

24x3

Gjorde mykje anna som eg ikkje hugsar i farten.

Kommentar

Heil grei trening. Prøvde kettlebells for første gang. Dei var verre å håndtere enn eg hadde trudd. Klarte å vingle opp 3 reps. Har noke mykje å hente på teknikken her. Skuldrane føles ganske bra no. I grunnen ikkje rart sidan eg ikkje har løfta tungt på ganske lang tid no.

Markløft var lett. Måtte ta i litt, men det gjekk fint. Fekk antydning til strekk på høgre hamstring så eg ga meg med ein dobbel på 130.  Ryggen er litt verre no enn tidligare i veka. Sikkert pga for mykje sofasitting.

Testa og spensten på plattform. fekk 48cm. Er fornøyd med det, men trur den var ein del bedre før.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #499 : 19. februar 2010, 22:46 »
Har bladd litt bakover i loggen. Før var eg 5kg lettare og rundt 30 kg sterkare i bøy og mark. Gjorde blant anna ein dobbel på 152,5 i bøy på 70kg kroppsvekt,men ser samtidig at eg klaga over smerter i korsrygg og lår ganske ofte.  Skulle ønske eg visste då det eg veit no Wink

Tren fornuftigt folkens!

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #500 : 22. februar 2010, 09:43 »
Har bladd litt bakover i loggen. Før var eg 5kg lettare og rundt 30 kg sterkare i bøy og mark. Gjorde blant anna ein dobbel på 152,5 i bøy på 70kg kroppsvekt,men ser samtidig at eg klaga over smerter i korsrygg og lår ganske ofte.  Skulle ønske eg visste då det eg veit no Wink

Tren fornuftigt folkens!

Steike satan. Dobbel på 152,5 med en så liten kropp e sinnsykt bra. Men du kjem vel tilbake? Eller satse på bygging i fremtiden?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #501 : 22. februar 2010, 20:16 »
Steike satan. Dobbel på 152,5 med en så liten kropp e sinnsykt bra. Men du kjem vel tilbake? Eller satse på bygging i fremtiden?

Ja, eg kan berre drøyme om å løfte det no Smiley Har lyst til å kome tilbake ein gang ja, men det er nok lenge til. Er fortsatt mykje att før kroppen fungerar skikkeleg. Bygging(viss du tenkjer på "sporten") blir nok uaktuelt iallfalll :p

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #502 : 22. februar 2010, 20:24 »
Hadde ei lita økt i dag:


Skumrullen på VT er ubrukeleg. No er den blitt mjuk og dug ikkje lenger. Brukte derfor ein av dei tunge ballane med håndtak. Bedre enn ingenting.

Gjorde ørten sett med rykkbøy opp til 30kg. Teknikken var relativt bra(alt er relativt;D)

Rygg, biceps, øvelsar for serratus anterior og litt dill.


Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #503 : 23. februar 2010, 00:36 »
Jeg har kjøpt meg sprettball på Rubens - til å rulle under foten mens jeg sitter med dataen :-P

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #504 : 01. mars 2010, 22:52 »
Jeg har kjøpt meg sprettball på Rubens - til å rulle under foten mens jeg sitter med dataen :-P

Eg har ein sånn hard gummiball med piggar på som eg brukar av og til. Legg ikkje merke til noko effekt av å bruke den under foten, men det skadar no ikkje.

Har trent litt i det siste, men har vore slapp med å føre logg. Klarer ikkje å motivere meg sjølv til å føre opp øvelsar som eg ikkje ein gang veit kva heiter.

Prøvde frontbøy i går for første gang på lenge. Tok vel ein femmar på 70. No er eg ganske stiv i bakside lår og litt vond i ryggjen. Kan hende eg har litt ekstra vondt i ryggjen sidan eg datt ned trappa i går Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #505 : 02. mars 2010, 10:16 »
Kan hende eg har litt ekstra vondt i ryggjen sidan eg datt ned trappa i går Grin

Ja det kan jo hende? Har du mange slike ulykker i uken som du ikke forteller om? Er det en slik sogneting?

"Jau, eg skar tå meg tommedeln, men dann passa no ikkje i vottadn uansett, so eg haiv han berre."

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #506 : 03. mars 2010, 21:26 »
Ja det kan jo hende? Har du mange slike ulykker i uken som du ikke forteller om? Er det en slik sogneting?

"Jau, eg skar tå meg tommedeln, men dann passa no ikkje i vottadn uansett, so eg haiv han berre."

 Grin

Ja, eg pleier å gløyme å nevne sånt Wink

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #507 : 03. mars 2010, 21:34 »
Hadde ei lita økt i går. Blei ein del tøying og prating med Vegard og Bue. Hyggjeleg Smiley

Ellers gjorde eg ein del øvelsar for midtre og nedre del av trapezius.
Fekk til ein øvelse som Rehab-Ørjan viste meg for ei stund sidan. (takket være dei nye grønne strikkane som er ganske slappe Grin )

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #508 : 03. mars 2010, 22:53 »
Olav prata om fotsålerulling. På grunnlag av noe han las prøvde han å rulle kun den ene foten, og så henge framover med strake bein og armene dinglende mot golvet. Armen på den sida han hadde rulla hang da vesentlig lenger ned mot golvet enn den andre. Siden da ruller han fotsålen hver dag. Tror han har en kosteskaftbit hjemme til dette.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan
« #509 : 03. mars 2010, 23:14 »
Olav prata om fotsålerulling. På grunnlag av noe han las prøvde han å rulle kun den ene foten, og så henge framover med strake bein og armene dinglende mot golvet. Armen på den sida han hadde rulla hang da vesentlig lenger ned mot golvet enn den andre. Siden da ruller han fotsålen hver dag. Tror han har en kosteskaftbit hjemme til dette.
Dette nevner Sandvik i sin Optimal oppvarming også. Jeg kommer lendre ned etter jeg har rullet fotsålene. Bruker bare en nedtrekkstang eller den nederste, teipete delen av klatretauet inne på tøyerommet. Finner alltids noe å rulle på, alt fra tomflasker til deodoranter kan jo egentlig taes i bruk Tongue

Hyggelig å hilse på igjen ja, Leifbjørn!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!