Skrevet av Emne: Leifbjørn trenar  (Lest 109747 ganger)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #615 : 23. januar 2012, 01:14 »
Best å legge igjen et spor her..

Hvor invalid er du? Er det noe håp for deg?

Sterk triceps er vel bare bra.

Har eit par prolapsar og spinalstenose, men det bryr eg meg ikkje noko om.

Ryggen er ikkje noko særleg bra. Til dagleg er det ingen store problem, berre litt smerter, men tåler lett belastning ganske dårleg.  Skuldrane er problematiske, men trur desse kjem i orden før ryggen. Ellers har eg kronisk beinhinnebetennelse og litt anna snacks som dukkar opp i kne og lår ved trening Wink

For å bli friskare bør eg sitte mindre, og trene fornuftigt.

So håp er det alltid!

Kjør deg opp på facepulls og pushups. Good shit for skuldrene.

Skal gjere det! Litt spent på om skuldrane min likar pushups Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #616 : 23. januar 2012, 01:20 »
Har eit par prolapsar og spinalstenose, men det bryr eg meg ikkje noko om.

Ryggen er ikkje noko særleg bra. Til dagleg er det ingen store problem, berre litt smerter, men tåler lett belastning ganske dårleg.  Skuldrane er problematiske, men trur desse kjem i orden før ryggen. Ellers har eg kronisk beinhinnebetennelse og litt anna snacks som dukkar opp i kne og lår ved trening Wink

For å bli friskare bør eg sitte mindre, og trene fornuftigt.

So håp er det alltid!

Skal gjere det! Litt spent på om skuldrane min likar pushups Wink


Kjør kun topposisjonen om de ikke liker det. Altså, senke skuldrene sammen og skyve de frem igjen, for serratus. Om de ikke liker den biten en gang, prøv med statisk hold på toppen og skuldrene presset frem. Får kjørt buken litt også då.

Gull å alternere noe som får liv i serratus anterior sammen med noe retraksjon/depresjon av skulderbladene, ala facepulls.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #617 : 23. januar 2012, 17:42 »
Kjør kun topposisjonen om de ikke liker det. Altså, senke skuldrene sammen og skyve de frem igjen, for serratus. Om de ikke liker den biten en gang, prøv med statisk hold på toppen og skuldrene presset frem. Får kjørt buken litt også då.

Gull å alternere noe som får liv i serratus anterior sammen med noe retraksjon/depresjon av skulderbladene, ala facepulls.

Har gjort det ein del, så får berre fortsette med det Wink

Hadde ei lita økt i dag og. Legg merke til at eg bør bruke litt tid på å planlegge øktene. Blir mykje prat og litt for lite trening når eg berre trenar tilfeldigt.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #618 : 25. januar 2012, 19:31 »
Har vore flink dei siste dagane. Økt treningsmengden og minka sittemengden.  Smertene i bakside skulder(sannsynlegvis infraspinatus) som eg har slite med lenge er nesten heilt vekke no. Reknar med at dei held seg vekke så lenge eg er flink til å trene. Kjenner at skuldra blir litt irritert når eg trykkar og skriv på pc`en.


Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #619 : 31. januar 2012, 20:55 »
Fin trening i dag! Fekk teste litt nye mobiliseringsøvingar og sånt. Var mjukare enn nokon gong eg kan hugsa etter desse øvingane. Veldig bra! Trente og mykje hofteekstensjon(altso røvi).

Utlogget Hellbouncer

Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #620 : 31. januar 2012, 22:10 »
Håpet stiger?
Smertefrie skuldre og bra hofteekstensjon kan vel snart brukes til litt lett vektløfting? Der klarer du ikke løfte så mye uansett, da kan det jo være at belastningen på bein og rygg ikke blir mer enn at det går..
Die trying

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #621 : 31. januar 2012, 23:21 »
Håpet stiger?
Smertefrie skuldre og bra hofteekstensjon kan vel snart brukes til litt lett vektløfting? Der klarer du ikke løfte så mye uansett, da kan det jo være at belastningen på bein og rygg ikke blir mer enn at det går..

Håpet stig! Dette var ein bra dag, men aldri godt å vite kva morgodagen bring. Skuldrane er nok ikkje heilt bra enno, men det bedrar seg. Når eg byrjar å løfte vekter trur eg at det blir meir vektløftarstil enn før iallfall! Rettare rygg i knebøy, og sannsynlegvis ein del rykkbøy.
Foreløpig får eg vondt i ryggen viss eg prøver meg på repetisjonar med belastning i bøy og mark.

Er likevel positiv og har opplevd bra framgang etter at eg byrja å trene i treningsstudio att. Idrettssenteret her i Sogndal er forresten blitt like bra (eller kanskje betre enn) vektertorget etter utvidinga  Grin

Dei nye mobiliseringsøvingane eg pratte om er desse:

Har ikkje fått testa det med strikkane, men frå 3 minutt viser han korleis å massere it-bandet.
http://www.youtube.com/watch?v=JfHFkG9fjz4#noexternalembed&feature=endscreen&NR=1

Etterpå gjorde eg denne. Fungerte ekstremt bra!
http://www.mobilitywod.com/2012/01/episode-363365-pre-squat-hip-opener-mob-rx.html

Veldig interessant og engasjerande stoff han kjem med. (Og ja, eg oppdaga dette på fitnessbloggen.no) Wink

Utlogget Hellbouncer

Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #622 : 01. februar 2012, 11:36 »
Blir artig å se hvordan dette funker og om du klarer å fikse kroppen din. Var en på crossfiten som ikke hadde sjangs å gjøre rykkbøy på gunn av stiv rygg. Han hermet etter min oppvarmingsrutine med kosteskaft og begynte å gjøre det daglig i en måneds tid. Forandringen var helt fasinerende, problemet er nå løst. Dette er en mann på over 40. Mobilitetsøvelser er min dårlige samvittighet. Husk å logg, kanskje flere blir inspirert til å ta seg sammen Wink
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #623 : 01. februar 2012, 16:05 »
Hvis Idrettssenteret i Sogndal er bedre enn VT kan du bare bli der inne og drikke saft. Pføy!

Evt tvinge bøndene til å betale skatt så vi i byen kan få kjøpt oss frisk luft, i stedet for å kaste bort pengene på treningssenter for bønder.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #624 : 01. februar 2012, 21:53 »
Blir artig å se hvordan dette funker og om du klarer å fikse kroppen din. Var en på crossfiten som ikke hadde sjangs å gjøre rykkbøy på gunn av stiv rygg. Han hermet etter min oppvarmingsrutine med kosteskaft og begynte å gjøre det daglig i en måneds tid. Forandringen var helt fasinerende, problemet er nå løst. Dette er en mann på over 40. Mobilitetsøvelser er min dårlige samvittighet. Husk å logg, kanskje flere blir inspirert til å ta seg sammen Wink

Er svært spent sjøl! Hadde ei lita økt i dag og. Gjorde meir av mobilisering og prøvde på litt rykkbøy. Det er heilt ok med olympiastang, men med eit kosteskaft blir det ikkje noko særleg pent. Ein del å jobbe med fortsatt altso Smiley

Skal nok grave fram fleire fancy måtar og bli mjuk på og fortelje om det her.  Hadde ei lita økt i dag og. Gjorde det same som i går berre litt mindre. Kjenner eg er stiv i quadratus lumborum(trur eg) i dag. Sannsynlegvis etter rulling på låret med 1.5 liters flaske. Den blir litt høg og derfor må eg stabilisere ein del.
Å bli stiv i QL er sikkert ikkje ideellt, men satsar på at det går seg til etterkvart. Får tøyge den og.


Hvis Idrettssenteret i Sogndal er bedre enn VT kan du bare bli der inne og drikke saft. Pføy!

Evt tvinge bøndene til å betale skatt så vi i byen kan få kjøpt oss frisk luft, i stedet for å kaste bort pengene på treningssenter for bønder.

 Grin

Er blitt ganske bra ja. Dei har laga hol i golvet og trapp ned til det som før var ein garasje. No er det fyllt med mykje snacks! Blant anna 3 løfteplattformar, fleire styrkeløftbenkar/knebøystativ, kettlebells , fleire powerracks og ein del technogymapparat som er heilt greie.

Og so er det høgt under taket og god ventilasjon Grin

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #625 : 02. februar 2012, 13:28 »
Kjøpe deg rumble roller og sprettballer. Jeg har lacrosse-baller, de er fine men med sprettballer i tennisballstørrelse oppnår man det samme. Egentlig kommer man lengst med en slik ball, lenger enn med større ting å rulle på.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #626 : 02. februar 2012, 17:39 »
kor får eg kjøpt rumble roller? Har brukt litt tennissball og har ein sånn hard og piggete gummiball. Det held foreløpig, men sprettball er nok lurt. Får ta ein tur på leikebutikken Wink

Litt tøyging i dag og. Skal jobbe litt meir med skulder framover teinkjer eg. Massere med ball på ryggen og sånt.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #627 : 02. februar 2012, 17:43 »
"Enklere Liv" på Lagunen har. Mulig Clas Ohlson har også. Du må altså regne med at den kommer til å koste deg 3-4000 kr, hotell inkludert  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #628 : 02. februar 2012, 23:45 »
"Enklere Liv" på Lagunen har. Mulig Clas Ohlson har også. Du må altså regne med at den kommer til å koste deg 3-4000 kr, hotell inkludert  Grin

Muligens eg tek ein tur til helga for å få med meg litt løfting. Skal du sjå noko? Satsar på at eg slepp unna dei verste reiseutgiftene Wink

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #629 : 03. februar 2012, 00:53 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!