Skrevet av Emne: Leifbjørn trenar  (Lest 109980 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #630 : 03. februar 2012, 00:56 »
Hva med sånne?  Grin



Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #631 : 03. februar 2012, 16:08 »

Takk for tipset! jævla dyrt, men viss eg kjøp, får eg heller spleise med ein kompis og saga den i to Wink

Hva med sånne?  Grin




Er det no eg skal dra ein mordi-vits? Wink

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #632 : 03. februar 2012, 20:03 »
Mykje mobiliseringstrening i dag og. Det mest interessante eg gjorde i dag var å fikse skuldera(litt iallfall). Låg først oppå ein tennisball og masserte mellom skulderblada. Veit ikkje om det hjalp noko, men det var ganske smertefullt, så det var heilt sikkert bra. Deretter gjorde eg ein ekstern rotasjon(http://www.exrx.net/Testing/FlexFunction/PassiveShoulderExtRot.html) i høgre skulder for å sjå om det var mindre smertefullt enn normalt. Ingen forandring.

Prøvde å massere skulderbladet inntil ein vegg med tennisball(3 minutt). Voila! Det funka som berre det! Smerten var nesten heilt vekke og bevegelsen var nok ein anelse betre. Very nice! Morro når ting funkar med ein gang Smiley

Sannsynlegvis infraspinatus som er problemet?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #633 : 06. februar 2012, 22:27 »
Prøvde litt av dette i dag: http://www.youtube.com/watch?v=q0Elx93duAA#noexternalembed&feature=related

Hadde ikkje noko strikk for hånd så det blei uten strikk i den øvinga med kettlebell og vanleg tau i tøyginga. Sleit litt med balansen då eg roterte med kettlebell.  Reknar med dette kjem seg etter kvart.

Tøyginga sleit eg og litt med sidan høgre skulder ikkje likar ekstern rotasjon. Gjorde mitt beste her og får heller koma sterkare tilbake når skuldrane er betre.

Ellers gjorde eg nokre reppar på 60 i benk og 70kg i einhåndsmark. Berre for å vise at eg kan. Den marken burde eg nok ikkje ha gjort, men det går nok fint.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #634 : 17. februar 2012, 20:10 »
Er i praksis på austlandet. Kosleg! Som vanleg har det blitt mykje mobilisering og sånt. Rulling av It-båndet og TFL funkar veldig bra.

Har funne ut at eg lenar meg ganske mykje til venstresida i bunnen av knebøy. Sikkert fordi den sida er ekstremt mykje stivare enn den andre i hofta. Håpar eg klarar å rette opp litt på dette.

Satsar på å rulle og mobilisere hofta kvar dag.

Er ein heil haug av fysioterapeutar på praksisplassen, så kanskje eg plukkar opp eit par tips frå dei og.


Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #635 : 18. februar 2012, 00:14 »
Må du rulle tensor fasciae latae altså? Mine er god og mjuke - og tilsvarende svake. Vastus lateralis derimot - panser!

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #636 : 18. februar 2012, 00:34 »
Må du rulle tensor fasciae latae altså? Mine er god og mjuke - og tilsvarende svake. Vastus lateralis derimot - panser!

Må nok rulle det meste eg. Trur ikkje det finst ein muskel i kroppen min som fungerar som den skal. Utenom tunga kanskje. Har ikkje hatt noko problem der endå. Sikkert fordi det er den einaste muskelen utan feste Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #637 : 18. februar 2012, 00:43 »
Må nok rulle det meste eg. Trur ikkje det finst ein muskel i kroppen min som fungerar som den skal. Utenom tunga kanskje. Har ikkje hatt noko problem der endå. Sikkert fordi det er den einaste muskelen utan feste Wink

Prøv å løfte 42,5kg med tunga så vi kan få bekreftet eller avkreftet den påstanden Grin

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #638 : 19. februar 2012, 09:27 »
Prøv å løfte 42,5kg med tunga så vi kan få bekreftet eller avkreftet den påstanden Grin

Jau. Eg har no ikkje fått min første muskelavrivning endå Wink

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #639 : 24. februar 2012, 19:05 »
I dag var eg med på ein slyngetime for gamlingar og andre som av ein eller anna grunn ikkje er noko særleg spreke. Resultat: Vond rygg.  Trur det er enten pga hyperekstensjon i ryggen, eller trening av ein allerede stram psoas. Satsar på at eit par timar tårnet ordnar det.

Ellers er eg flink og rullar It-båndet kvar dag i tillegg til ein del rulling på diverse triggerpunkt på og rundt skulderbladet.  Det funkar ganske bra og gir umiddelbar bedring av bevegelse i spesielt høgre skulder.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #640 : 28. februar 2012, 22:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=Xcx9P5KFNk8#noexternalembed&feature=g-vrec&context=G24eb84aRVAAAAAAAAAA

Interessant! Dette må eg teste ut når ingen ser på Grin

Ellers skjønte eg litt meir av dette: http://www.mobilitywod.com/2011/02/episode-161365-hip-impingement-ais.html

Har ikkje fått til denne før, men fekk det til no då eg skjønte at eg må legge vekta sånn at lårbeinet blir trykt bak i hofta. Stooor bedring på knebøyen etter eit par minutt med den øvinga.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #641 : 06. mars 2012, 21:55 »
Dagens løft: 1 repetisjon på 80kg i frontbøy. Var overraskande tungt å ha vekta oppå skuldrane, men det gjekk lett. Ingen oppvarming.  Trur neppe eg tok noko særleg skade av det. Grin

Ellers blei det litt mobilisering og mykje skitprat. Bør planlegge litt til neste økt.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #642 : 10. mars 2012, 00:02 »
Dagens trening: Litt triceps og beinpress.

Prøvde å trene litt beinpress for fyrste gang på fleire år. Prøvde å køyre med føta peikande rett fram og litt meir fleksjon i kneet enn vanleg, i håp om at dette kan gi meg litt meir ankelmobilitet. Køyrte opp til 140x8 på technogym beinpress. Ganske lett.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #643 : 10. mars 2012, 14:57 »
Du mente 40 kg sant?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Leifbjørn: no med MR-bilder!
« #644 : 10. mars 2012, 16:08 »
Du mente 40 kg sant?

Sidan eg veit at beintettleiken(fantastisk ord) er bra i hoftene, kan eg køyre på med standard belastning i beinpress. Den er følgjande: 1rm i benkpress x 2 = 8rm i beinpress. Dette har eg høyrt av ein smart sogning som hadde 150 i benk og reppa på 300 i beinpress.

Eg anslår min 1rm til å være rundt 80kg i benkpress no. Derfor var 140 ei trygg vekt.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!