Skrevet av Emne: Axis treningslogg  (Lest 175249 ganger)

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1065 : 24. februar 2010, 19:12 »
Det å ikke gå i feil felt og ikke krysse linja er vel av de helligste reglene i skøyting Wink Hva gjorde Kowalczyk? Sett så mye OL at alt går i surr.

Synd det ikke ble gull og sølv ja, hadde marginene vært på vår side hadde Svindal fått gull i førsteløpet sitt også Grin
I mine auger er det der bare idiotisk, mannen vant ikkje nokke på å gå slik. Om det hadde vert slik at han hadde forstyrra parkameraten i det han gjorde det så hadde eg forstått det. Men slik det er no så ser eg faen ikkje korfor idiotane i skøyteforbundet diskvalifiserer han, bare firdi han hadde eine foten utenfor kjegla....Tragisk!
På 20 km jaktstart (skibytte) så begynte Kowalczyk å skøyte for tidlig....så etter reglane skulle ho ha vore diskvalifisert...men idiotane i juryen (trur Vegard Ulvang var i den også) meinte ho ikkje hadde tjent nokke på det. Så sammenlikner ein desse 2 hendelsane så tolker ein jo reglane ulikt.....merkelig spør du meg.

If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1066 : 24. februar 2010, 19:15 »
I mine auger er det der bare idiotisk, mannen vant ikkje nokke på å gå slik. Om det hadde vert slik at han hadde forstyrra parkameraten i det han gjorde det så hadde eg forstått det. Men slik det er no så ser eg faen ikkje korfor idiotane i skøyteforbundet diskvalifiserer han, bare firdi han hadde eine foten utenfor kjegla....Tragisk!
På 20 km jaktstart (skibytte) så begynte Kowalczyk å skøyte for tidlig....så etter reglane skulle ho ha vore diskvalifisert...men idiotane i juryen (trur Vegard Ulvang var i den også) meinte ho ikkje hadde tjent nokke på det. Så sammenlikner ein desse 2 hendelsane så tolker ein jo reglane ulikt.....merkelig spør du meg.




Han gikk to indre svinger på rad, og tjente således ein del sekunder på det! Det kvalifiserer til diskvalifikasjon!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1067 : 24. februar 2010, 19:24 »

Han gikk to indre svinger på rad, og tjente således ein del sekunder på det! Det kvalifiserer til diskvalifikasjon!
Javel! Eg trudde han ikkje bytta bane før han kom forbi kjegla som indikerer det.
Så den er grei!!
 Smiley
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1068 : 24. februar 2010, 19:29 »
Aha, nå husker jeg ja - den skøytinga. Tror sjeldent et OL har blitt preget av så mye tull, skøyting på klassisk langrenn, kramer som veksler feil, bob-kjører som dør, langrennsløper som skader seg og legger opp på trening, utøvere som stikker for tidlig eller blir holdt igjen på fellesstart, ishockeyspiller som blir liggende å blø på isen.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1069 : 24. februar 2010, 19:39 »
Aha, nå husker jeg ja - den skøytinga. Tror sjeldent et OL har blitt preget av så mye tull, skøyting på klassisk langrenn, kramer som veksler feil, bob-kjører som dør, langrennsløper som skader seg og legger opp på trening, utøvere som stikker for tidlig eller blir holdt igjen på fellesstart, ishockeyspiller som blir liggnede å blø på isen.

ja, vore mykje vas! Så det verte nok ikkje "best games ever", slik som det vart for 16 år sida på Lillehammer Smiley
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1070 : 24. februar 2010, 19:41 »
Aha, nå husker jeg ja - den skøytinga. Tror sjeldent et OL har blitt preget av så mye tull, skøyting på klassisk langrenn, kramer som veksler feil, bob-kjører som dør, langrennsløper som skader seg og legger opp på trening, utøvere som stikker for tidlig eller blir holdt igjen på fellesstart, ishockeyspiller som blir liggnede å blø på isen.
ja, vore mykje vas! Så det verte nok ikkje "best games ever", slik som det vart for 16 år sida på Lillehammer Smiley
Blir vel "worst games ever"  Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1071 : 24. februar 2010, 19:58 »
Blir vel "worst games ever"  Grin

Vi får se hva som skjer i kveld Wink
Det viktigste er selvølgelig at Norge vinner, men når Northug snakket om å gå i mål med det Norske flagget kjente jeg at det hadde vært deilig å se Grin På en annen side hadde det vært ekstremt spennende med en spurt mellom han og Hellner.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1072 : 24. februar 2010, 22:18 »
Vi får se hva som skjer i kveld Wink
Det viktigste er selvølgelig at Norge vinner, men når Northug snakket om å gå i mål med det Norske flagget kjente jeg at det hadde vært deilig å se Grin På en annen side hadde det vært ekstremt spennende med en spurt mellom han og Hellner.
Hadde Northug hatt 10 sek bedre utgangspunkt så hadde dette blir spennande. Bare å gratulere Sverige med gullet. Men det mest imponerande er Northug som på eigenhånd henta nesten inn Sverige og sikra Norge sølv med ein spurt som sikkert ikkje var meir enn 50%... woot
 Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1073 : 24. februar 2010, 22:25 »
Dagens andre:

Eit beinsbøy:
55kg x 10 reps x 4 sett

Vendinger:

60kg x 5 reps x 3 sett

Frontbøy:

55/60/70/75 x 8 reps
80/80 x 6 reps

Beinpress med ein fot:

80kg x 6 reps x 5 sett

Hamstringcurl med ein fot:
20/25 x 8 reps
30/30/30 x 6 reps

Tåhev, med strake knær:
5 sett x 8 reps

Sykling:

35 min. ultralett intensitet.

Stein stokk stiv etter 1 sett i eit beinsbøy...kjem nok av løpinga tidligare idag. Men man blir faen ikkje bedre av å ligge på latsida heller  Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1074 : 24. februar 2010, 22:30 »
tåhev knugen?
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1075 : 24. februar 2010, 22:31 »
men tenkt kor skeivtrent godsida blir når du aldri ligg på latsida?

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1076 : 24. februar 2010, 22:53 »
men tenkt kor skeivtrent godsida blir når du aldri ligg på latsida?

Hå hå hå ! Eit godt poeng!  Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1077 : 24. februar 2010, 22:54 »
men tenkt kor skeivtrent godsida blir når du aldri ligg på latsida?
rofl
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1078 : 25. februar 2010, 00:12 »
Hadde Northug hatt 10 sek bedre utgangspunkt så hadde dette blir spennande. Bare å gratulere Sverige med gullet. Men det mest imponerande er Northug som på eigenhånd henta nesten inn Sverige og sikra Norge sølv med ein spurt som sikkert ikkje var meir enn 50%... woot
 Grin

Northug hentet inn 22 sekunder etter å ha bremset opp i siste bakke i påvente om en "spurt" om andreplassen. Helt rått å etter å hente inn såpass med tid (hadde faktisk hentet inn 22 sekunder før siste runde) og likevel LETT kunne spurte inn til sølv.

Man må gratulere Sverige med gullet, men Hellner kan absolutt ikke føle seg fornøyd med tanke på knivingen mellom han og Northug ettersom Northug hadde knust han om han som du sier - hadde hatt bedre utgangspunkt på kanskje bare 10 sekunder. For en mann. Verdens beste...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis mot nye høgder i 2010
« #1079 : 25. februar 2010, 08:34 »
Northug hentet inn 22 sekunder etter å ha bremset opp i siste bakke i påvente om en "spurt" om andreplassen. Helt rått å etter å hente inn såpass med tid (hadde faktisk hentet inn 22 sekunder før siste runde) og likevel LETT kunne spurte inn til sølv.

Man må gratulere Sverige med gullet, men Hellner kan absolutt ikke føle seg fornøyd med tanke på knivingen mellom han og Northug ettersom Northug hadde knust han om han som du sier - hadde hatt bedre utgangspunkt på kanskje bare 10 sekunder. For en mann. Verdens beste...
Blir spennande å sjå ka Northug klarer på 5 mila. Blir sikkert eit bra kjør for å riste av seg Northug, min favoritt er Bauer. Kanskje kan ein estlender som ikkje har gått nokke endå i OL vere med heilt der framme? Hjelmeseth og Northug er i outsidergruppa.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!