Skrevet av Emne: Axis treningslogg  (Lest 175241 ganger)

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #765 : 10. november 2009, 22:16 »
bare nett påpeke at også ikke betyr det du tror. Og så betyr at du skal spise middag, så gå hjem. Også betyr i tillegg. Nuvel, en liten digresjon fra Sunnfjord. Sov vel.
Den digresjonen visste eg om, men eg skreiv litt vel fort. Så den digresjonen driter eg i Grin
Men takk for påminnelsen og sov vel.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #766 : 11. november 2009, 12:24 »
Dagens trening kl 07.15:

"sirkeltrening":

BP med stopp:
62,5 x 8 reps, 77,5 x 6 reps, 90 x 5 reps x 4 sett

Skråbenk med stopp:
50x6, 62,5 x 6 reps x 4 sett

Roing med overkropp parallell med golv:
40/50/60/65/70 x 10 reps
75 x 8 reps

Deretter tok eg ein og ein øvelse:
Markløft:
60/80/90/100/110 x 10 reps

Chins:
Bw x 6 reps
Bw + 10 kg x 4 reps x 4 sett

Omvendt peck-deck:
3 sett x 10 reps

Omvendt peck-deck i kabel:
3 sett x 10 reps

Dips: 10-15 sek mellom setta
Bw x 10 reps x 5 sett

Løping: prøvde meg ein runde på tredemølla.
1 min. rask gange
5 min. på 10 km/h
5 min. på 12 km/h
5 min. på 13 km/h
4 min. på 14 km/h
Det gjekk bra med akillesen, så no vert det å prøve seg forsiktig framover. Grin
Sykling: intervaller: 2 x 6 min.


If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #767 : 11. november 2009, 12:36 »
Traff en bekjent i går som hadde røket akillesen. Han hadde fått en grådig stilig sånn 'Terminator-sko' som han gikk med. Bare å hive seg på, og få en slik en. Tøffeste gutten i Sogndal da.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #768 : 11. november 2009, 12:40 »
Traff en bekjent i går som hadde røket akillesen. Han hadde fått en grådig stilig sånn 'Terminator-sko' som han gikk med. Bare å hive seg på, og få en slik en. Tøffeste gutten i Sogndal da.  Grin
Hehe, det var snakk om at eg skulle ha ein slik ein. Men det vart ikkje siden det ikkje var snakk om at akillesen kom til å ryke  Smiley
Btw, eg nok blant dei tøffaste allereie woot
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #769 : 11. november 2009, 12:45 »
Hehe, det var snakk om at eg skulle ha ein slik ein. Men det vart ikkje siden det ikkje var snakk om at akillesen kom til å ryke  Smiley
Btw, eg nok blant dei tøffaste allereie woot

Skjiiiiit ner dig, og begynn å jobb!!

 Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #770 : 11. november 2009, 12:48 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article155342.ece

Ser at Bolseth og Stadheim kan være tapt for Sogndal. Tror du det er interesse for å bytte dem mot Eirik Bakke? Han har litt høyere lønn en de to, tror jeg, men hvis dere har aksjer i nærmeste pub vil det lønne seg på sikt, omtrent som med Emberlanden og sjokoladeautomaten.  Grin

Lite som tyder på at Bolseth og Stadheim ville gjort det dårligere enn Bakke, og til forskjell fra ham ville kanskje de to vært stolte av å spille i Brann, slik at de prøvde alt de kunne i stedet for å dasse rundt og telle millioner.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #771 : 11. november 2009, 12:50 »
Skjiiiiit ner dig, og begynn å jobb!!

 Grin

Næh, han har visst følt seg litt slapp i det siste, så legene lurer på om han har ME. Dessuten har han klaget over smerter, og vært palpasjonsøm flere steder på kroppen, så han har nok mest sannsynlig fibromyalgi. Uføre er det eneste trygge. rofl
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #772 : 11. november 2009, 12:53 »
Skjiiiiit ner dig, og begynn å jobb!!

 Grin
Ikkje mange i dette landet så har jobba så inn i faen som meg dei siste dagane woot

http://fotball.bt.no/eliteserien/article155342.ece

Ser at Bolseth og Stadheim kan være tapt for Sogndal. Tror du det er interesse for å bytte dem mot Eirik Bakke? Han har litt høyere lønn en de to, tror jeg, men hvis dere har aksjer i nærmeste pub vil det lønne seg på sikt, omtrent som med Emberlanden og sjokoladeautomaten.  Grin

Lite som tyder på at Bolseth og Stadheim ville gjort det dårligere enn Bakke, og til forskjell fra ham ville kanskje de to vært stolte av å spille i Brann, slik at de prøvde alt de kunne i stedet for å dasse rundt og telle millioner.  :Smiley
Ingen kommentar Grin
Næh, han har visst følt seg litt slapp i det siste, så legene lurer på om han har ME. Dessuten har han klaget over smerter, og vært palpasjonsøm flere steder på kroppen, så han har nok mest sannsynlig fibromyalgi. Uføre er det eneste trygge. rofl
Haha
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #773 : 11. november 2009, 14:04 »
Næh, han har visst følt seg litt slapp i det siste, så legene lurer på om han har ME. Dessuten har han klaget over smerter, og vært palpasjonsøm flere steder på kroppen, så han har nok mest sannsynlig fibromyalgi. Uføre er det eneste trygge. rofl

Hadde du vist kor mange som har fått diagnosen Myalgisk encefalopati eller Fibromyalgi, så hadde du blitt mørkeredd! Ser disse til dagen, alt anna enn enkle kan eg meddele :Smiley
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #774 : 11. november 2009, 14:46 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article155342.ece

Ser at Bolseth og Stadheim kan være tapt for Sogndal. Tror du det er interesse for å bytte dem mot Eirik Bakke? Han har litt høyere lønn en de to, tror jeg, men hvis dere har aksjer i nærmeste pub vil det lønne seg på sikt, omtrent som med Emberlanden og sjokoladeautomaten.  Grin

Lite som tyder på at Bolseth og Stadheim ville gjort det dårligere enn Bakke, og til forskjell fra ham ville kanskje de to vært stolte av å spille i Brann, slik at de prøvde alt de kunne i stedet for å dasse rundt og telle millioner.  :Smiley

Bolseth er en meget god fotballspiller og kunne nok gjort det godt også for brann, Stadheim derimot burde vel spilt seg inn på ett middels adeccolag før han fikk sjansen for brann vil eg tro. Når Bakke teller millioner, tror jeg Stadheim teller halvlitre han kunn drukket om han hadde millionene til Bakke.
Brann bør gå for Bakke, med Bolseth som innbytter og reserve når Bakke er skadet. Stadheim som "Waterboy"
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #775 : 11. november 2009, 14:48 »
Godaste Stadheim hadde vel vore fast på eit TL lag om han hadde tatt trening og kosthold seriøst. Han har ein teknikk som dei færraste andre. Bakke kan bare ein ting, og det er å takle, helst i knehøgde.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #776 : 11. november 2009, 14:52 »
Godaste Stadheim hadde vel vore fast på eit TL lag om han hadde tatt trening og kosthold seriøst. Han har ein teknikk som dei færraste andre. Bakke kan bare ein ting, og det er å takle, helst i knehøgde.

Det er det ingen som betviler, det gjør saken bare enda værre. Han har ett unikt potensiale men kaster det bort på å være lat. Det skal dog sies at Stadheim har vært en del skadeforfulgt, og at det kan være en viktig årsaksforklaring til den fallende formen hans.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #777 : 11. november 2009, 15:49 »
Det er det ingen som betviler, det gjør saken bare enda værre. Han har ett unikt potensiale men kaster det bort på å være lat. Det skal dog sies at Stadheim har vært en del skadeforfulgt, og at det kan være en viktig årsaksforklaring til den fallende formen hans.

Yeees! Riktig det!   Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #778 : 11. november 2009, 18:18 »
Godaste Stadheim hadde vel vore fast på eit TL lag om han hadde tatt trening og kosthold seriøst. Han har ein teknikk som dei færraste andre. Bakke kan bare ein ting, og det er å takle, helst i knehøgde.

Han hadde nok vore på eit meget bra lag utenfor Norden om han hadde gjort sine ting. Bakke har jo vist at han kan.
 :Smiley
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #779 : 12. november 2009, 07:27 »
Så ingen kortvokst fysioterapeut med brekkjern på reportasjen på Vestlandsrevyen i går. Skulker du dugnader på grunn av en halv akilles?  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!