Skrevet av Emne: Senshido  (Lest 914 ganger)

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Senshido
« : 02. mars 2007, 12:44 »
Har en video fra disse senshido folkene; "The shredder", å ble blåst av banen når jeg så den.

Jeg holdt mye på med kampsport da jeg var mindre (8-10 år siden), begynnte med et par av de tradisjonelle kamp kunstene (i hovedsak tae kwon do men var innom karate og senere Wing Tsun) å bevegde meg mer og mer over til selvforsvar (først en periode med boksing, så krav maga + en del intensiv kurs og små seminarer).

Var liksom krav som appelerte mest siden det var så logisk oppbygd, realistisk og myntet på dagens samfunn men etterhvert følte jeg at det ble lagt til teknikker og variasjoner, noe jeg følte gikk litt imot filosofien til krav... Uansett så gadd jeg ikke lengre å holde på organisert, gikk over til å trene litt med kompiser helt til det også fallt i grus.

Siden da har jeg trent meget lite men liker å lese ulike kampsport blader, sjekke ut videoer osv... Har liksom ikke lest om/sedd videoer av noe som har vært i nærheten av krav til nå når det kommer til realistisk selvforsvars trening... Så fikk jeg senshidos video; "the shredder", av en kompis, så den, sjekket ut hjemme siden demmes å leste litt på forumet.

Dette er nok et system jeg kommer til å utforske mer. Har planer om å komme meg til Canada for å få vært med på seminar med de folkene. Synd det ikke ligger noen videoer av shredding på nettet men dere kan sjekke ut denne videoen på youtube for å se litt fra treningene deres: http://www.youtube.com/watch?v=1xt8706J-aY

Sjekk også ut web-siden deres og forumet. Mye bra der! www.senshido.com
Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!