Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 648833 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2220 : 02. mai 2012, 18:57 »
Dagens..

-Fysio
-Gå tur i nabolaget

Fikk en runde med nåler i ryggen i dag å. Det har hjulpet noe sinnsykt. Føler meg som en ny mann og gleder meg til trening i morra Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2221 : 04. mai 2012, 09:43 »
Gårsdagen..

-Markløft
-Farmerswalk
-Farmers hold

Fornøyd med markløften og farmers´n.

Bilen som skal brukes i markløft på Nsm var stor for stativet, så det måtte gjøres om så nå blir det sidehåndtak i steden for stang foran..
Det var jo typisk uflaks for min del da. Liker den bilmarken med stang foran, og får til den bra. Sidehåndtak har jeg tatt i konkuranse 4 ganger før og føler ikke jeg har like bra kontroll på det og det var på bilmark med sidehåndtak jeg tok ryggen på arnolds.. Så det er liksom en øvelse jeg ikke er så gira på å gjøre..

Føyer seg inn i rekken med uflaksen min med at jeg har ryki leggen 2 år på rad på dekkvelt og da har det vært dekkvelt på nsm og i år er det ikke dekk, men jeg tar ryggen på markløft med sidehåndtak og da blir det jaggu det på Nsm i steden..

det er strongman og alt kan skje med at øvelser byttes osv, så er ikke noe prob det, men er bare så typisk at det blir til øvelser jeg er redd for å utføre og ikke klarer å gi 100% i for en er redd når en først har ødelagt seg i en øvelse.  Så mista faen meg løsta på hele opplegget når det alltid må skje noe sånn at jeg aldri skal få vist full power i konkuranse!!!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2222 : 04. mai 2012, 10:03 »
Gårsdagen..

-Markløft
-Farmerswalk
-Farmers hold

Fornøyd med markløften og farmers´n.

Bilen som skal brukes i markløft på Nsm var stor for stativet, så det måtte gjøres om så nå blir det sidehåndtak i steden for stang foran..
Det var jo typisk uflaks for min del da. Liker den bilmarken med stang foran, og får til den bra. Sidehåndtak har jeg tatt i konkuranse 4 ganger før og føler ikke jeg har like bra kontroll på det og det var på bilmark med sidehåndtak jeg tok ryggen på arnolds.. Så det er liksom en øvelse jeg ikke er så gira på å gjøre..

Føyer seg inn i rekken med uflaksen min med at jeg har ryki leggen 2 år på rad på dekkvelt og da har det vært dekkvelt på nsm og i år er det ikke dekk, men jeg tar ryggen på markløft med sidehåndtak og da blir det jaggu det på Nsm i steden..

det er strongman og alt kan skje med at øvelser byttes osv, så er ikke noe prob det, men er bare så typisk at det blir til øvelser jeg er redd for å utføre og ikke klarer å gi 100% i for en er redd når en først har ødelagt seg i en øvelse.  Så mista faen meg løsta på hele opplegget når det alltid må skje noe sånn at jeg aldri skal få vist full power i konkuranse!!!

Sonn er det bare noen ganger.. Eller egentlig vær eneste gang i strongman, at ting blir skiftet litt om på tett på konk.

Eneste brae med dette er at ingen har trent på en slik type mark og det blir da likt for alle under konk Smiley

PS: Du får aldri vise power i konk fordi du ikke har power i konk tynn! Wink HOHO HAHA HÆHÆ...

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2223 : 04. mai 2012, 10:16 »
Får dere bruke drakter på NSM? Har pga dårlig rygg fra strongman tiden alltid brukt drakt på vekter over 310 kg i mark, føler at drakta holder alt på "plass" så jeg får tatt i max på tyngre vekter istedenfor at jeg må være livredd for å få en smell i ryggen. Hjelper jo ikke en dritt dette da om dokker ikke får lov til å bruke drakt da Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2224 : 04. mai 2012, 10:38 »
Gitt utydelige beskeder om det er lov med drakt eller ikke når det ble sidehåndtak... Men jeg er enig i det OD sier her...

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2225 : 04. mai 2012, 10:42 »
Jeg har fått høre det er valgfritt med drakt, men kan ikke si med sikkerthet om det er sånn det blir
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2226 : 04. mai 2012, 10:46 »
Jeg har fått høre det er valgfritt med drakt, men kan ikke si med sikkerthet om det er sånn det blir

Samme har jeg hørt.. Mens noe sier at det ikke er lov med drakt igjen.. Så da er det veldig utydelig beskeder ute å går Smiley

EDIT: Ny info ang marken i NSM: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120102.new#new

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2229 : 04. mai 2012, 12:32 »
Tung mark uten belte med prolaps woot
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2230 : 04. mai 2012, 12:36 »
Ja, vil si Ole trener smart med den prolapsen Smiley Beste å gjøre med prolaps er jo å trene uten noe som helst form for støtte Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2231 : 04. mai 2012, 12:40 »
Ja, vil si Ole trener smart med den prolapsen Smiley Beste å gjøre med prolaps er jo å trene uten noe som helst form for støtte Wink

Jeg glemte faktisk belte oppi det hele når jeg styra med at en skulle sette på musikk, en skulle klappe meg på skuldrene, en skulle filme osv, blei litt mye p
å en gang Wink Skjønte ingen ting når jeg hadde løfta og skulle ta av meg belte så hang det på stativet ved siden av, hehe

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2232 : 04. mai 2012, 12:45 »
Jeg glemte faktisk belte oppi det hele når jeg styra med at en skulle sette på musikk, en skulle klappe meg på skuldrene, en skulle filme osv, blei litt mye p
å en gang Wink Skjønte ingen ting når jeg hadde løfta og skulle ta av meg belte så hang det på stativet ved siden av, hehe

Men var det markdrakt eller har du fått deg en sexy, fin stram latex drakt som du bruker på trening og kjører dobbel biceps i Wink hehe

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2233 : 04. mai 2012, 12:50 »
Men var det markdrakt eller har du fått deg en sexy, fin stram latex drakt som du bruker på trening og kjører dobbel biceps i Wink hehe

Nye hverdags outfiten som jeg bruker på butikken osv, nå som jeg er i form føre Nsm Wink
 
Er markdrakt ja. Usikker hvor mye den hjalp når jeg ikke hadde på belte for å holde drakta på plass.. Den må sitte ganske så riktig for at jeg skal få litt spenn i bunn.. Men viktigste er at det var kjeks.. Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin mot Nsm 2012...
« #2234 : 04. mai 2012, 13:19 »
Nye hverdags outfiten som jeg bruker på butikken osv, nå som jeg er i form føre Nsm Wink
 

Var det jeg trodde ja Smiley Du er så deilig Ole Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!