Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 650127 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

har vært litt dårlig med trening denne uka her pga det har vært så varmt, har sovet dårlig på natta å Angry

trente mandag og tirsdag så blei det opphold til fredag.

har ikke kjørt så mye front bøy før, hadde vært på maks 160kg, så da blei det front bøy på fredag.
-2x10 50kg, 1x10 90 kg, 1x8 130, 1x5 170, 1x3 200 og 1x1 220kg, kjørte helt i bånn her og uten utstyr, så er fornøyd med det siden jeg hadde vært på maks 160 kg inntil fredag og jeg var forholdsvis slapp, så får prøve mer til neste uke Smiley

var slapp i går å, men blir irritert på meg selv hvis jeg hadde stått over treninga,så fikk surra meg bort å trent skuldere i skulder press maskin.. flere sett og ett tung med 7 rep på maks vekter og smalt grep.

hadde arma på programmet å, så kjørte smal benk:

2x12 50kg, 1x10 80kg, 1x10 110kg, 1x8 140kg, 1x5 170kg 1x3 200 kg, 1x3 210kg,. hadde ikke no magnesium her å stanga var jævlig glatt, så syns det var litt små skummelt å holde på med over 200 kg helt alene..

så litt biceps i maskin til slutt, blei få øvelser, men bedre enn ikke no Cool

gleder med til å trene til neste uke nå, siden det er meldt kaldere da, å da blir nok formern å trøkke bedre Grin


Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

var å fikk målt fett prosenten min på fredag å.. med klype..  veide 126.5 den morgen og med fett prosent på 15%   er fornøyd med det siden jeg har godt opp en god del kg på relativt kort tid!
hadde planer om å gjøre detta når jeg veide 120kg å, men fikk ikke surra meg til det.. så neste måling blir på 130kg, er jo der jeg skal prøve å ligge når jeg kommer dit..Smiley

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Syke mannen, 127kg Smiley
Føler meg som en spurv til sammenligning Tongue

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Syke mannen, 127kg Smiley
Føler meg som en spurv til sammenligning Tongue

hehe:)  er litt slitsomt til tider å,å prøve å gå opp en god del i vekt når en egentlig har ganske høy forbrenning dry

skal i hvertfall ned på kiwi nå å kjøpe meg en grandiosa nå, så blir det en gainer etter det Smiley

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

hehe:)  er litt slitsomt til tider å,å prøve å gå opp en god del i vekt når en egentlig har ganske høy forbrenning dry

skal i hvertfall ned på kiwi nå å kjøpe meg en grandiosa nå, så blir det en gainer etter det Smiley

Sounds like food for a champion Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

satt ny pærsj i smal benk i dag Smiley fornøyd med det, bortsett fra at når jeg hadde tatt 3 rep så var jeg sikker på jeg skulle klare 4 rep, men det blei med tenkinga..

har sliti i 1 1/2 uke nå med vondt i magen å slappphet, men det var bra trøkk i dag..Smiley

bruker voltaren mot betennesle, allergi medisin og tetracyclin(antibiotika) som hjelper så en ikke får kviser.. trur det blir no kræsj her for må nesten på do hver gang etter jeg har spsit, føler liksom ikke at kroppen får brukt næringa, å det føler til slapphet..
er litt vanskelig å gå opp i vekt å når maten går nesten like fort ut igjen,hehe Angry

får feire smal benken i dag, med en tur til oslo å drikke litt,hehe..

220kg smal benk
http://www.youtube.com/watch?v=YMX01z8syig

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Vrang mage er en vanlig gastrointestinal bivirkning ved bruk av Voltaren - noe som også kjennetegner bruk av Tetracyclin. Så du får dobbelt opp Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Utrolig bra smalbenk!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Vrang mage er en vanlig gastrointestinal bivirkning ved bruk av Voltaren - noe som også kjennetegner bruk av Tetracyclin. Så du får dobbelt opp Wink

hehe,akkurat  ja Undecided

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Du er passe stygg som nesten repper 4 på 220 i smalbenk når du har mageproblemer og er slapp! Cheesy Husker jeg gikk rett bak deg på fitnessmessen på et tidspunkt og følte meg ikke spesielt høy i hatten...
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Du er passe stygg som nesten repper 4 på 220 i smalbenk når du har mageproblemer og er slapp! Cheesy Husker jeg gikk rett bak deg på fitnessmessen på et tidspunkt og følte meg ikke spesielt høy i hatten...

 Grin

blei nesten litt forundra selv å at jeg fikk det til tross 4 måltider i dag og 4 do besøk,hehe.. men hadde bare bra trøkk forde:)     tetracyclin blir i hvertfall kutta ut med en gang nå.. Angry

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
FY FAEN! 220 x3 i smalbenk! Cheesy det er sjukt det"

Du har vill frontbøy også 220x1? dritbra!



Du har vell tenkt deg inn i strongman vell? Wink Du hadde gjort det bra! Hvor høy er du?
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
220x3 i smal og 220x1 i front er meget bra!!! Blir artig å se hva du får til i BOV Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

220x3 i smal og 220x1 i front er meget bra!!! Blir artig å se hva du får til i BOV Smiley

ja styrken er bra og stigende.. føler at jeg kan skryte på meg at jeg er sterk i øvelser på gymmet, men jeg er jævlig spent på åssen jeg kommer til å gjøre det i bov, trur ikke jeg skal drite meg ut,men vi får se  Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Halleluja for en smalbenk da mann!  Shocked

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!