Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 649909 ganger)

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
konge å se nye talenter poppe opp i norge som sopp hos ei ...  Grin angående bruken av voltaren mens du trener vil jeg anbefale deg å ikke trene mens du bruker slike midler, isåfall trene veldig lett og ikke slite på systemet ditt... mange atleter som har strøki med de siste årene pga hjertefeil og anna drit pga kombinasjonen av betennelses dempende drugs og hard trening. Jeg er ikke akk noen lege men trenger jo ikke å trene knall hardt hele tiden, spesielt ikke da man går på slike ting. Men nok warnings herifra. Folk som deg er skapt for å kunne løfta tungt da, pingler som meg kan prøve å bli like sterke men kroppene våre faller i fra hverandre på veien dit Embarrassed alltid artig å se når folk med potensiale utnytter det til det fulle! lykke til fremover
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

konge å se nye talenter poppe opp i norge som sopp hos ei ...  Grin angående bruken av voltaren mens du trener vil jeg anbefale deg å ikke trene mens du bruker slike midler, isåfall trene veldig lett og ikke slite på systemet ditt... mange atleter som har strøki med de siste årene pga hjertefeil og anna drit pga kombinasjonen av betennelses dempende drugs og hard trening. Jeg er ikke akk noen lege men trenger jo ikke å trene knall hardt hele tiden, spesielt ikke da man går på slike ting. Men nok warnings herifra. Folk som deg er skapt for å kunne løfta tungt da, pingler som meg kan prøve å bli like sterke men kroppene våre faller i fra hverandre på veien dit Embarrassed alltid artig å se når folk med potensiale utnytter det til det fulle! lykke til fremover

tar i mot tips fra alle jeg Smiley  tar litt hensyn når jeg bruker voltaren, kjører færre øvelser og sett og litt forsiktig i noen øvelser,men det er siden det har jo en litt bedøvende effekt.. egentlig har en vondt ett sted men kjenner det ikke når en går på voltaren..
brant meg på det en gang før når jeg gikk på boksing, hadde beinhinne betennelse i begge leggene, gikk fint å hoppe tau å løpe når jeg gikk på voltaren men etter kuren hadde jeg mere vondt enn før kuren gitt,hehe Angry
gjør ikke det flere ganger for å si det sånn :Smiley

Utlogget Zuul

Det er nok mange glidende overganger fram og tilbake

Utlogget kris7

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

Jeg så deg på NSM i år, og når Egil spurte om noen ville prøve seg på 120 kg i appolons, tenkte jeg på deg, at det må jo vært morro å sett, tror du ikke den hadde fyki lett opp med din styrke?
Du får ta det igjen til en annen NSM:)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Jeg så deg på NSM i år, og når Egil spurte om noen ville prøve seg på 120 kg i appolons, tenkte jeg på deg, at det må jo vært morro å sett, tror du ikke den hadde fyki lett opp med din styrke?
Du får ta det igjen til en annen NSM:)


ja får ta det igjen til neste år Smiley

har aldri prøvd appolons, men med vanlig stang er i hvertfall 120kg lett..
fikk litt lyst til å prøve men,når jeg hadde sitti en stund på den benken å små frysi litt.. blitt litt stiv i ryggen å ræva, så føles der jo nesten ut som om muskla blir til gele, skikkelig slapp, så da tenkte jeg det var bedre å stå over Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

har kutta ut voltaren og tetracyclin i noen dager nå så magen begynner å føles bedre å da kjennes også trøkke i kroppen bedre Smiley
trente veldig bra på ryggen i går og trente bryst i dag!
har jo ikke kjørt vanlig flat benkpress på brystet på en stund nå, bare skrå..
så hadde lyst til å prøve flat i dag,. hadde planer om å ikke trene maks i dag siden jeg gjorde det i forrige uke på brystet.
masse oppvarming sett, så 1x5 170kg, 1x7 200kg, 1x6 220kg.. hadde egentlig tenkt å ta 7 rep på 200 kg som jeg gjorde og så bare 2 rep på 220kg, men når jeg lå der med 220kg så var det så lett så ombestemte meg å gikk for maks rep i steden å da blei det 6 rep, no som er ny pers i vanlig benkpress Grin
angra selfølgelig etterpå at jeg tok 7 rep på 200kg, hadde jeg tatt færre så er jeg sikker på jeg hvertfall hadde klart 7 rep på 220kg..

fikk litt lyst til å prøve å makse i benken om 1 uke når jeg først er i draget.. prøve på 250 kg eller 252.5kg så jeg er over 250 kg, Grin men vi får se :Smiley

fikk ikke filma i dag siden vi trente i formiddag og var kun 2 stk på treninga Undecided.. men må få filma med ordentlig kamera til neste uke hvis det blir maks løft..

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Dæven. Bra press styrke.

250kg bør gå greit. Særlig mtp hvor tynnj du er.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Dæven. Bra press styrke.

250kg bør gå greit. Særlig mtp hvor tynnj du er.

jeg trur også at det burde gå greit, så det blir moro å se..
er kanskje litt tynn,men veldig deilig Wink

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
fytti grisen, satan å sterk :s

Men du kjente du ikke no forsjkell på styrken etter bruk av voltaren? eller bare under bruk... vurderer det selv.


PS: Ta 252,5 så har du tatt mer enn espen der og! Cheesy eheh
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

fytti grisen, satan å sterk :s

Men du kjente du ikke no forsjkell på styrken etter bruk av voltaren? eller bare under bruk... vurderer det selv.


PS: Ta 252,5 så har du tatt mer enn espen der og! Cheesy eheh

det som skjedde med meg når jeg brukte voltaren var at jeg fikk sånn vondt i magen, så det var akkurat som om kroppen ikke tok til seg næringa for jeg ble veldig slapp, så jeg stod over flere treninger forde jeg blei så slapp.. å når en er slapp så løfter en mindere..
sånn utover det veit jeg ikke om det påvirker styrken..

ja hadde væt kult md 252.5kg så en er ett lite hakk over Grin

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
det som skjedde med meg når jeg brukte voltaren var at jeg fikk sånn vondt i magen, så det var akkurat som om kroppen ikke tok til seg næringa for jeg ble veldig slapp, så jeg stod over flere treninger forde jeg blei så slapp.. å når en er slapp så løfter en mindere..
sånn utover det veit jeg ikke om det påvirker styrken..

ja hadde væt kult md 252.5kg så en er ett lite hakk over Grin


skal du ta det neste uke? eller en trening til..

Eller kanskje det blir fare for overtrening og for mye tungt? eller har du trent for lite i det siste? pga voltaren Smiley
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781


skal du ta det neste uke? eller en trening til..

Eller kanskje det blir fare for overtrening og for mye tungt? eller har du trent for lite i det siste? pga voltaren Smiley

er jeg i god form tirsdag om en uke så skal jeg makse Smiley hmmm, blir nok til det... :Smiley
har egentlig trent litt dårlig i det siste, men jeg pleier nesten bestandig å trene tungt å har gjort det så lenge jeg har trent, så er nok ikke fare for over trening biggrin

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Ok, kult.. venter i spenning.

Hva tar du i stående militærpress / push press a? Smiley eller hva det meste du har trent med
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Bra benk på deg!
Synes du skrå og smalbenken har hjulpet deg mye Smiley ?
Veier du mye nå da? 125+ ?
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Ok, kult.. venter i spenning.

Hva tar du i stående militærpress / push press a? Smiley eller hva det meste du har trent med

har aldri prøvd å makse der, men kjører reps på 130kg hvertfall,.. har en del å hente på å lære seg å bruke bein mere/riktig.. siden jeg syns jeg løfter mye bedre i hantel press å i skulder press maskin..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!