Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 648812 ganger)

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

var på byn i går å drakk..  å stadig vekk så er det noen som skal kommentere no om kroppen min både negativt å positivt..

kom ei full dame bort, stod å prata litt å så sa hun helt bestemt at typen hennes var mye sterkere enn meg selv om jeg var større enn han.. for han var skikkelig sterk..

men hu viste ikke hvor mye han løfta, men hun var helt overbevist om at han var sterkere enn meg, så da sa jeg at jeg vedder 1000kr på at jeg tar mer enn han i benkpress,  å det gikk a med på..

så prøvdde hun å ringe han, detta var ca kl 02.00 på natta,fikk ikke tak i han, så begynte hun faktisk å ringe noen familie medlemmer som hun sa faktisk, hehe..

situasjon var jo helt syk så det er sagt Smiley

så fikk hun tak i noen i slekta å da fikk hun svare..

å da sa hun til meg at han tar 170kg i benkpress, ja men da er jeg sterkere enn han da sa jeg..

så svarer hun mens hun faktisk begynner å grine, ja men da betyr det at jeg skylder deg 1000kr da, mens hun står å griner å sutrer,haha så da sa jeg jo at det går bra det glemmer vi, så da blei a glad igjen hahaha...

syk verden Grin




Kul story.  Til og med jeg er sterkere en typen hennes da. Mye rart en møter på byen gitt. Litt brisen denne damen kan jeg tenke meg.

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
var på byn i går å drakk..  å stadig vekk så er det noen som skal kommentere no om kroppen min både negativt å positivt..

kom ei full dame bort, stod å prata litt å så sa hun helt bestemt at typen hennes var mye sterkere enn meg selv om jeg var større enn han.. for han var skikkelig sterk..

men hu viste ikke hvor mye han løfta, men hun var helt overbevist om at han var sterkere enn meg, så da sa jeg at jeg vedder 1000kr på at jeg tar mer enn han i benkpress,  å det gikk a med på..

så prøvdde hun å ringe han, detta var ca kl 02.00 på natta,fikk ikke tak i han, så begynte hun faktisk å ringe noen familie medlemmer som hun sa faktisk, hehe..

situasjon var jo helt syk så det er sagt Smiley

så fikk hun tak i noen i slekta å da fikk hun svare..

å da sa hun til meg at han tar 170kg i benkpress, ja men da er jeg sterkere enn han da sa jeg..

så svarer hun mens hun faktisk begynner å grine, ja men da betyr det at jeg skylder deg 1000kr da, mens hun står å griner å sutrer,haha så da sa jeg jo at det går bra det glemmer vi, så da blei a glad igjen hahaha...

syk verden Grin
Drit artig historie!
Fortalte den til ei vennine og hun syntes den var morro også Cheesy
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Ah, nå begynner det å demre Smiley

Hadde en gang i tiden veldig bra grepsstyrke i forhold til styrken i resten av kroppen, men så fulgte noen år med HIT trening med dertil lite marktrening (grunnet Westsides filosofi hva markløfting angår), så nå er det skrøpelig.
Har hørt (av en fyr med medisinsk utdannelse) at evnen til å utvikle et sterkt grep er veldig genetisk betinget grunnet den viktige rollen sener spiller i prosessen. Hva sener angår er det visstnok veldig klare begrensninger for forbedringspotensiale; det er veldig pre-determinert. Det kan gi mening, for selv om Svend Karlsen dro over 400 kg i mark ble aldri grepet hans så sterkt som resten av styrken i kroppen hans skulle tilsi.

Uansett er det bare én ting å gjøre: trene grep og rygg til jeg drar en Gilberg i treningsbuksa Tongue

Som du sier. En bonus med lange fingre også. Ikke slike korte pølsefingre som jeg har.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
var på byn i går å drakk..  å stadig vekk så er det noen som skal kommentere no om kroppen min både negativt å positivt..

kom ei full dame bort, stod å prata litt å så sa hun helt bestemt at typen hennes var mye sterkere enn meg selv om jeg var større enn han.. for han var skikkelig sterk..

men hu viste ikke hvor mye han løfta, men hun var helt overbevist om at han var sterkere enn meg, så da sa jeg at jeg vedder 1000kr på at jeg tar mer enn han i benkpress,  å det gikk a med på..

så prøvdde hun å ringe han, detta var ca kl 02.00 på natta,fikk ikke tak i han, så begynte hun faktisk å ringe noen familie medlemmer som hun sa faktisk, hehe..

situasjon var jo helt syk så det er sagt Smiley

så fikk hun tak i noen i slekta å da fikk hun svare..

å da sa hun til meg at han tar 170kg i benkpress, ja men da er jeg sterkere enn han da sa jeg..

så svarer hun mens hun faktisk begynner å grine, ja men da betyr det at jeg skylder deg 1000kr da, mens hun står å griner å sutrer,haha så da sa jeg jo at det går bra det glemmer vi, så da blei a glad igjen hahaha...

syk verden Grin
Da er du heldig.
Nå jeg er på byen opplever jeg det slik at alle er sterkere enn det jeg er.. Det stemmer sikkert også.
Jeg driver ihvertfall ikke å innbyr til diskusjon og vedder penger.. hehe (Taper sikkert med stoor stil)   Tongue

Bra benk forresten. Bedre 250 løftet enn det på 230.  Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Som du sier. En bonus med lange fingre også. Ikke slike korte pølsefingre som jeg har.

Du sliter med korte lemmer? Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Hvis jeg får meg dame skal jeg be henne gå bort til deg på byen, pirke deg på skulderen og si typen min tar mer i yoke enn deg   Smiley Smiley Smiley.

Neida, du hadde slått tiden min på 10 meter hvis du bare ikke hadde bestemt deg for å sette ned yoken for å hvile deg. Underlig avgjørelse, forresten. Hvilke vekter skal du på denne uka?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Hvis jeg får meg dame skal jeg be henne gå bort til deg på byen, pirke deg på skulderen og si typen min tar mer i yoke enn deg   Smiley Smiley Smiley.

Neida, du hadde slått tiden min på 10 meter hvis du bare ikke hadde bestemt deg for å sette ned yoken for å hvile deg. Underlig avgjørelse, forresten. Hvilke vekter skal du på denne uka?

hehe, hvis du skal bo i lakselv så slipper jeg hvertfall å være redd for det;) 
hhmmm, har faktisk ikke helt tenkt ut no vekter enda, om jeg skal opp på 350kg eller lavere dry

det jeg veit er at jeg skal ha på meg andre sko enn de jeg hadde på fredag, de er så ustødige og tynne så det er nesten ikke forskjell på å gå i de og barbeint Shocked   så satser på å gå bedre med andre sko Grin

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Du bør gå med lette vekter for å skape overskudd og øve teknikk har jeg hørt rykter om.... Wink
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Du bør gå med lette vekter for å skape overskudd og øve teknikk har jeg hørt rykter om.... Wink

den er mottat og legges inn til vurdering Grin

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Kul story.  Til og med jeg er sterkere en typen hennes da. Mye rart en møter på byen gitt. Litt brisen denne damen kan jeg tenke meg.

Altså, denne damen hadde nok hatt sitt på det rene med sin påstand i de fleste tilfeller. Det er ikke hver gang en er så uheldig å skryte av typens benkstyrke (som jo er helt brukbar når den gjengse SATS-trenende som 'ser sterk ut' ikke får opp 150 kg) til en av landets aller sterkeste raw-benkere. Tongue

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Altså, denne damen hadde nok hatt sitt på det rene med sin påstand i de fleste tilfeller. Det er ikke hver gang en er så uheldig å skryte av typens benkstyrke (som jo er helt brukbar når den gjengse SATS-trenende som 'ser sterk ut' ikke får opp 150 kg) til en av landets aller sterkeste raw-benkere. Tongue

Nå synes det jo ganske godt at Ole Martin har tatt i en vektstang tidligere, så hun må jo ha vært medlem i blindeforbundet eller totalt sprengt i skallen for å automatisk tro at typen var sterkere i benk enn ham, men evneveikhet er jo den nye folkesporten Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Altså, denne damen hadde nok hatt sitt på det rene med sin påstand i de fleste tilfeller. Det er ikke hver gang en er så uheldig å skryte av typens benkstyrke (som jo er helt brukbar når den gjengse SATS-trenende som 'ser sterk ut' ikke får opp 150 kg) til en av landets aller sterkeste raw-benkere. Tongue


hehe, ja hun var vel kanskje litt uheldig sånn sett biggrin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Nå synes det jo ganske godt at Ole Martin har tatt i en vektstang tidligere, så hun må jo ha vært medlem i blindeforbundet eller totalt sprengt i skallen for å automatisk tro at typen var sterkere i benk enn ham, men evneveikhet er jo den nye folkesporten Tongue

hu var jo ganske full, å da blir en jo litt smal i øya, å da ser en kanskje mindere ut,hehe Smiley

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

hu var jo ganske full, å da blir en jo litt smal i øya, å da ser en kanskje mindere ut,hehe Smiley

Kanskje hun trodde hun så dobbelt og mente å si "typen min er sterkere enn noen av dere to". 250 kg delt på to er jo ikke så mye Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Åssen går det med styrken om dagen?


Trener du noe frivendinger og lignende?
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!