Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 648941 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Bra debut det her  Smiley Regner med å se navnet ditt på resultatlistene fra flere strongmenkonkurranser framover.

takk Smiley

jepp, jeg er klar framover:)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Var vel Tore Høgda som var rett bak deg da. Høres ut som du gjorde det bra til å være så fersk Cheesy Hvor sliten ble du etterhvert?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Gratulerer Ole Martin!! visste du kom til og gjøre en flott debut Wink mer øvelsestrening, og du blir ennå farligere for de mer erfarne i gamet,garantert!!! mvh Daniel

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Bra innsats Ole Martin.. Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Var vel Tore Høgda som var rett bak deg da. Høres ut som du gjorde det bra til å være så fersk Cheesy Hvor sliten ble du etterhvert?

hmmm, egentlig så var jeg sliten føre jeg starta..selv om jeg sov bra i natt, men det er som jeg har sagt til deg at, noen ganger så klarer jeg rett å slett ikke å være i god form til enkelte dager selv om jeg gjør "alt" rett..  så mulig jeg er litt overtrent..

men uansett både espen å marius å spøy før i dag så jeg var ikke alene om å tydeligvis være litt rar i kroppen..

gikk jo bra da så skal ikke skylde på formen, men på de siste 2 øvelsene da var jeg jævlig sliten å den kjettingen som skulle tilbake etter farmers walken kunne godt ha ligget der den lå for å si det sånn, hehe..
er ganske sliten nå og kjenner det godt i kors ryggen at jeg har gjort hardt fysisk arbeid i dag Smiley
bare få trent litt kondis igjen så hjelper nok det mye å Smiley

gleder meg fælt til 8 timer i bilen i morra  :Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Gratulerer Ole Martin!! visste du kom til og gjøre en flott debut Wink mer øvelsestrening, og du blir ennå farligere for de mer erfarne i gamet,garantert!!! mvh Daniel

takker, satser på å bli farlig til nyåret, hehe Smiley
Bra innsats Ole Martin.. Wink

takk Smiley 

knall bra innsats på deg i dag å, moro å konkurere mot deg Smiley

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Veldig bra debut av deg Ole Martin:) skal du på nsm 2009 også eller? blir spenende å se hva du kan få til:)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
fikk ikke helt med meg poengene Grin  han som kom på 5 plass var i hvertfall nærme meg, han ene som trener på lillestrøm, masse tatto og lang og "tynn".. sprek han for størrelsen å være Smiley

-gikk ganske tidlig ut på husafellen, så var jeg som gikk lengst når jeg hadde gått, gikk 60meter, var helt tom for luft i lungene da,. så kom vel marius med 61 meter og spen med 62 meter og ola gikk no lenger..
litt irriterende at de gikk hakke lenger enn meg, men det er fordelen med å starte seint Grin  presse ut ett par ekstra meter..

-press medley`n gikk forsåvidt bra blei litt vingling  for jeg fikk sola i øya.. Sad men det var bare jeg å espen som klarte hele medley`n han slo meg med 2 sek trur jeg.

-yoke var jeg fornøyd med.. trur det var beste yoken jeg har gått av de 4-5 treningene jeg har hatt med det.. husker ikke helt tiden.

-dekk velt gikk også forsåvidt helt greit,. var litt bekymra når det var 450kg dekk siden mitt hjemme er rundt 300kg, men det gikk bra var ike så mye tyngere.. trur jeg fikk 38 sek.. espen å marius trur jeg var på 24 sek å no..

-stein serien gikk bra helt til jeg kom til 160kg stein, surra fælt med klisteret der, så det var akkuirat som stein glei på klisteret, men fikk den opp til slutt.. 180 kg stein  lå godt på bakken Grin

-farmers og kjetting medley gikk også greit, trur vekta var litt satt ned litt på farmersen.. slo i hvertfall ene farmersen inni beine så det blei en kort stopp, men kom fort i gang igjen, kjettingen tilbake merka jeg hvertfall no inni helvete i låra :Smiley

så alt i alt er jeg fornøyd, få trent mere øvelser så håper jeg det blir bra.. men da er jeg hvertfall i gang Grin

Var en tynning  som gikk ut som nr 3 eller noe slikt som imponerte. Gikk 75m med husafeldten. Tror han gikk ut foran deg. Men den øvelsen der er som oftest best for de som har lange "tynne" armer og liten brystkasse.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

litt seint ute som alltid... men bedre seint enn aldri Tongue

grattis med bra plassering i første konken din Wink blir knallbra dette!!
UNKNOWN

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

fikk ikke helt med meg poengene Grin  han som kom på 5 plass var i hvertfall nærme meg, han ene som trener på lillestrøm, masse tatto og lang og "tynn".. sprek han for størrelsen å være Smiley

Han som mangler alt som heter ræv? Smiley
Det er Tore Høgda. Han grisejulte meg i Flisa også, ironisk, i og med at han er bygd nettopp som en flis Tongue
280 i råmark er ikke verst for Pinocchio, han har en voldsom klype også, har visst gått farmers med 150 kg i hver hånd på trening. Med tanke på hvor dårlig grep det er på farmersene våre så sier det litt.

Tore er rask, utholdene, eksplosiv, har god teknikk og er veldig sterk i ryggen. Man kommer langt med det, selv med en litt feminin kroppsvekt Smiley.

Sitat
-yoke var jeg fornøyd med.. trur det var beste yoken jeg har gått av de 4-5 treningene jeg har hatt med det.. husker ikke helt tiden.

Skulle bare mangle at yoke gikk bra når du har hatt så eminente treningspartnere å yoke med Smiley

Sitat
så alt i alt er jeg fornøyd, få trent mere øvelser så håper jeg det blir bra.. men da er jeg hvertfall i gang Grin

Dette gikk jo bra det, spesielt til første konkurranse å være. Når du får mer øvelsestrening tror jeg du kan bli en utfordrer til topp fem i NSM ganske så snart.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Var en tynning  som gikk ut som nr 3 eller noe slikt som imponerte. Gikk 75m med husafeldten. Tror han gikk ut foran deg. Men den øvelsen der er som oftest best for de som har lange "tynne" armer og liten brystkasse.

ja stemmer det når du sier det.. satt å tenkte litt på det, men huska rett  slett ikke helt Grin


litt seint ute som alltid... men bedre seint enn aldri Tongue

grattis med bra plassering i første konken din Wink blir knallbra dette!!

takker Smiley

Han som mangler alt som heter ræv? Smiley
Det er Tore Høgda. Han grisejulte meg i Flisa også, ironisk, i og med at han er bygd nettopp som en flis Tongue
280 i råmark er ikke verst for Pinocchio, han har en voldsom klype også, har visst gått farmers med 150 kg i hver hånd på trening. Med tanke på hvor dårlig grep det er på farmersene våre så sier det litt.

Tore er rask, utholdene, eksplosiv, har god teknikk og er veldig sterk i ryggen. Man kommer langt med det, selv med en litt feminin kroppsvekt Smiley.

Skulle bare mangle at yoke gikk bra når du har hatt så eminente treningspartnere å yoke med Smiley

Dette gikk jo bra det, spesielt til første konkurranse å være. Når du får mer øvelsestrening tror jeg du kan bli en utfordrer til topp fem i NSM ganske så snart.

ja han var sprekere enn det han så ut som, men en skal aldri dømme folk etter utsende Tongue

jepp, har satt meg noen fine mål angående neste år, viktig det for motivasjon sin del Cool
selv om akkurat nå er jeg topp motivert, for det var skikkelig moro å være med selv om jeg ble ganske sliten og en smule stiv i korsryggen nå,hehe Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

noen pics fra battle of vikings..
har noen bilder av de andre å,men er ikke sikkert de vil ha de på nette..




















Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Ole Martin... bilder fra battle of vikings side 36..
« #537 : 17. august 2008, 21:17 »
bra bilder! Smiley
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin... bilder fra battle of vikings side 36..
« #538 : 17. august 2008, 22:18 »
Bare sleng ut bilder av meg hvertfall Smiley Lakt ut noen bilder av konken jeg også på min logg.



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66554.msg1054055;topicseen#new

Utlogget DrPhone

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • *Acta non verba*
Sv: Ole Martin... bilder fra battle of vikings side 36..
« #539 : 17. august 2008, 22:57 »
Stilige bilder og sinnsykt bra innstats, hilsen fan fra Nedre Eiker.
Høyde:185
Vekt:   89 (01.10.09)
Alder:  34

Ren som Jomfru Maria

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!