Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 650310 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #930 : 30. mars 2009, 14:04 »
Åååå..Slik andre homfile og idioter gjør Wink hehehe...

ja,det stemmer..Derfor du har begynnt og prøvd og brukt føttern i det sisste altså ??:-)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #931 : 30. mars 2009, 14:09 »
ja,det stemmer..Derfor du har begynnt og prøvd og brukt føttern i det sisste altså ??:-)

Ja, jeg har blitt en IDIOT Wink

bad-boy

  • Gjest
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #932 : 30. mars 2009, 14:11 »
Ja, jeg har blitt en IDIOT Wink

Hehhehehe...Velkommen i vår verden da :-)

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #933 : 30. mars 2009, 14:48 »
Nå,er ikke sikkert jeg og du har kondis till og vende og presse noe fortere en nils kjetil..Han har kondis..og terper kval øvelser som f..Så man skal aldri sku hunden på hårene..Jet tror noen av oss må bøte for og gi plassen till en av dem..men tiden vill vise..For dette handler ikke om styrke..!120kg foreks,er lett og presse 15reps på..men på 45sek,kan det være noen av dem slår oss..Vanskelig og si..Nils er jo svin sterk og,per andrew er jo flink som faen,med vendinger og støt...Helt sikkert raskere en mange av oss,vill jeg tro... :-)

Raymond, ingen fare! Press er min største svakhet, så repper på 110 i apollons er tungt for meg, så jeg kommer langt ned på listen der, og Per Andrew stiller ikke til kvaliken. Skal jeg ha noen som helst sjangs til å kvalifiser, må jeg gjøre det jævlig bra i dekk og farmers. Er ambisiøst, men gjør et forsøk!  Smiley

Håper jeg tar grusomt feil men.. :-)

Håper jeg også du gjør Smiley

Hvorfor det? Klarer noen av -105 kg gutta å kvalifisere seg, så har de fortjent plass i finalen. Strongman er en sport som krever styrke, bevegelse og kondisjon, og vektene er ikke så lette at ikke de som fortjener det meste kommer til finalen. Jeg tror at de som går til superfinalen (de 6 beste) er de som også ligger høyest på listen etter kvaliken, -tror fakisk at sluttresultatet vil være ganske lik på kvaliklisten jeg!

På Showliften i Kristiansand får vi en overall plassering og en vektklasse plassering. Hvis ingen av -105 kg gutta klarer å snike seg inn blant plasseringen i pluss klassen, så har ingen av -105 kg gutta har noe på NSM å gjøre nei!  Wink
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


bad-boy

  • Gjest
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #934 : 30. mars 2009, 17:16 »
Raymond, ingen fare! Press er min største svakhet, så repper på 110 i apollons er tungt for meg, så jeg kommer langt ned på listen der, og Per Andrew stiller ikke til kvaliken. Skal jeg ha noen som helst sjangs til å kvalifiser, må jeg gjøre det jævlig bra i dekk og farmers. Er ambisiøst, men gjør et forsøk!  Smiley

Hvorfor det? Klarer noen av -105 kg gutta å kvalifisere seg, så har de fortjent plass i finalen. Strongman er en sport som krever styrke, bevegelse og kondisjon, og vektene er ikke så lette at ikke de som fortjener det meste kommer til finalen. Jeg tror at de som går til superfinalen (de 6 beste) er de som også ligger høyest på listen etter kvaliken, -tror fakisk at sluttresultatet vil være ganske lik på kvaliklisten jeg!

På Showliften i Kristiansand får vi en overall plassering og en vektklasse plassering. Hvis ingen av -105 kg gutta klarer å snike seg inn blant plasseringen i pluss klassen, så har ingen av -105 kg gutta har noe på NSM å gjøre nei!  Wink

Sant nåkk,men mener bare at vektene er litt for lette.. :)Men ja du er jo like sterk som mange 105+ karer..Så self fortjener du plassen om du får den Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #935 : 30. mars 2009, 17:26 »


Hvorfor det? Klarer noen av -105 kg gutta å kvalifisere seg, så har de fortjent plass i finalen. Strongman er en sport som krever styrke, bevegelse og kondisjon, og vektene er ikke så lette at ikke de som fortjener det meste kommer til finalen. Jeg tror at de som går til superfinalen (de 6 beste) er de som også ligger høyest på listen etter kvaliken, -tror fakisk at sluttresultatet vil være ganske lik på kvaliklisten jeg!

På Showliften i Kristiansand får vi en overall plassering og en vektklasse plassering. Hvis ingen av -105 kg gutta klarer å snike seg inn blant plasseringen i pluss klassen, så har ingen av -105 kg gutta har noe på NSM å gjøre nei!  Wink

godt sagt Cool

kvalliken blir i hvetfall veldig spennede Cool

er ikke for seint å gå ut av døra å begynne å trene kondis enda raymond Grin

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #936 : 30. mars 2009, 17:39 »
Har en ikke kondis nok til å kjøre på i 45 sek så har en ingenting i NSM å gjøre mener jeg. Det er snakk om 6-8 reps.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #937 : 30. mars 2009, 17:59 »
jepp, er jo ett nm.. må være litt allsidig.. uten at jeg skal skryte på meg at jeg har god kondis.. Grin

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #938 : 30. mars 2009, 18:16 »
Ikke er jeg sterk nok til å matche de tunge gutta (125kg +), samtidig er jeg for tung og feit (130kg) til å yppe meg med kondis og eksplosivitet. Worst of Both worlds! Tongue

Etter NSM får jeg sette i verk et aldri så lite kondishelvete slik at Lokomotivet går fra å være et lokaltog til et regionstog. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

bad-boy

  • Gjest
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #939 : 30. mars 2009, 18:19 »
har god kondis jeg,så lenge jeg tar astma medesiner..og ikke er betent i bihulene..Men 1stk på 105 beveger seg fortere eller en på 140kg..Spes når dekket er 350 kg..Så skal man ikke se bortifra at dem velter det like raskt,eller fortere!!Men,men :)tiden vill vise :)bare spennende dette!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #940 : 30. mars 2009, 18:26 »
Har en ikke kondis nok til å kjøre på i 45 sek så har en ingenting i NSM å gjøre mener jeg. Det er snakk om 6-8 reps.

Nå har du trent for mye med -105kgs gutta Ole Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #941 : 30. mars 2009, 20:18 »
Ikke er jeg sterk nok til å matche de tunge gutta (125kg +), samtidig er jeg for tung og feit (130kg) til å yppe meg med kondis og eksplosivitet. Worst of Both worlds! Tongue

Etter NSM får jeg sette i verk et aldri så lite kondishelvete slik at Lokomotivet går fra å være et lokaltog til et regionstog. Smiley

ja blir artig å se åssen du gjør det på kvalliken Smiley
har god kondis jeg,så lenge jeg tar astma medesiner..og ikke er betent i bihulene..

sliter med det samme selv,jævlig irriterende..   Angry

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #942 : 30. mars 2009, 20:39 »
Har en ikke kondis nok til å kjøre på i 45 sek så har en ingenting i NSM å gjøre mener jeg. Det er snakk om 6-8 reps.

Har du kjørt 8 reps på 45 sek med utretting og ned signal?? Isåfall kommer du nokk til å komme topp 3 på den øvelsen Smiley


sliter med det samme selv,jævlig irriterende..   Angry

Asma har jeg også..Det er noe dritt!!! Undecided
 

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #943 : 30. mars 2009, 21:24 »
Snodig at "alle" dere store her sliter med astma. Er det en grunn til det eller er det tilfeldig?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin... 280kg mark film side 57
« #944 : 30. mars 2009, 21:26 »
Snodig at "alle" dere store her sliter med astma. Er det en grunn til det eller er det tilfeldig?

Tja..Usikker..Fikk det i 2007 jeg..Vet ikke hvorfor Undecided

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!