Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 648951 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

bestilte meg fly billetter i går kveld så i morgen tidlig setter jeg meg på flyet til los angeles, har vært der 1 gang før, men gleder meg som en liten gutt unge.. så på lørdag blir det å trene bryst på muscle beach   Weightlifter

skal hvertfall ta masse bilder å filme 2thumbsup

Utlogget kristoffer1983

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 186

  • train hard or go home!!
bestilte meg fly billetter i går kveld så i morgen tidlig setter jeg meg på flyet til los angeles, har vært der 1 gang før, men gleder meg som en liten gutt unge.. så på lørdag blir det å trene bryst på muscle beach   Weightlifter

skal hvertfall ta masse bilder å filme 2thumbsup
der var jeg med også.Vi hadde det bra der vi.Masse trening å helt ubeskrivelig på expo.Tur til neste år igjen ja.








Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

på tide med en oppdatering her nå..  har trent bra i noen måneder nå, så vekta har kommet opp i 122kg.. har meldt med på showlift 15 mars å, så det blir moro Smiley har fått skive utglidning i ryggen nå å så får ikke lov å trene markløft og knebøy akkurat nå å heller ikke bøye meg framover.. passa veldig dårlig i forbindelse med trening til showlift,. så håper ryggen blir bra fortest mulig Cool

filma litt i forrige uke.. var spesielt fornøyd med smal benken siden jeg hadde trent skulder press og upright row først..

http://youtube.com/watch?v=2-mfhD7GDKM

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Godt å se at det er noen som blåser støvet av 70kgs hantlene. Skal virkelig prøve å få sett deg den 15. tror det kan bli skikkelig kult. Får håpe ryggen din blir bedre, kan jo være plundrete med prolapser.

Det er forresten enda et par kilo tyngre hantler på Progym strømsø så du har ennå noe å strekke deg etter Wink


Fade ut
Heavy Stupid

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

helt sinnsykt Smiley


haha slenger meg på den. De største gutta kjører skråbenk med 50kg hantler der hvor jeg trente før. Og du kjører like gjerne skulderpress med 70kg hantler.. haha latterlig.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781



haha slenger meg på den. De største gutta kjører skråbenk med 50kg hantler der hvor jeg trente før. Og du kjører like gjerne skulderpress med 70kg hantler.. haha latterlig.
'
hehe..

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

nytt bilde å..

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Imponerende pressing!

Håper ryggen blir bedre til Showlift! Blir spennende å se om du klarer å kapre en plass til NSM 2008 2thumbsup
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
lykke til på Showliften! kult du satser på Strongman nå, har troen på at du kan gjøre det bra der, din store sterke bamse Wink

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626



haha slenger meg på den. De største gutta kjører skråbenk med 50kg hantler der hvor jeg trente før. Og du kjører like gjerne skulderpress med 70kg hantler.. haha latterlig.


Da er det ikke akkurat mange store folk der du trente før;) til å med jeg kan kjøre skråbenk med finn dybde på 50 kgs hantler i skrå;)


Olemartin24: du er et beist av en mann stå på bli bra igjen i ryggen and go and kick some ass!!;) God bedring og stå på

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Kongefilm. Motiverende å se slikt!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Heyhey Ole Martin. Lenge sia sist. Trente sammen med deg på Puls i Hokksund og på Drammen Fitness Center. Det var jeg som lånte Arnold bøkene av deg Smiley

Drit rått å se at du fortsatt holder på. Du har alltid vært den råeste på Puls og Drammen Fitness spør du meg. Husker første gang jeg så deg på Puls i Hokksund kjøre Skråbenk med 50 kg's hantler. Dro mange reps med skikkelig trege negativer.

Jeg har hatt 1 og halvt års trening fri. Men er i full gang igjen nå. Fortsatt like pinglete selvsagt Wink

Dritfete vidoer. SKikkelig nostalgisk å se innsiden av Drammen Fitness Center igjen, har ikke vært der på mange år. Rune og Syvertsen trener der ennå?

Vennlig hilsen Tor-Andre Wink

Utlogget Kovenant

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 979
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 979

  • Kongen av skriveleif
Skikkelig morro med film! Rimelig grov kar, ikke minst sterk! Wink
Benkpress: 1x195kg
Markløft: 1x230kg 15x180kg
Militærpress: 10x100kg
93kg - 183cm

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668


filma litt i forrige uke.. var spesielt fornøyd med smal benken siden jeg hadde trent skulder press og upright row først..

http://youtube.com/watch?v=2-mfhD7GDKM

Du tørr ha en gråhåra gammel mann til å passe på deg i hantelpressen ser jeg.. risikabelt..  Wink

Rå styrke på deg! Sånn utseende messig ligner du veldig mye på Svend Karlsen. Lover jo bra for en god strongman karriere dette.  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!