Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 648857 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Og nå har jeg lest det! Smiley
Ole er ei pingle, men han er egentlig ganske senesterk, og da blir det jo fort såpass med kilo at det er greit med en spotter - og til sånnt kan selv gamle gråhårede menn brukes Smiley
Liker ikke helt måten han kaster fra seg hantlene - men sånn har vel ungdommen alltid vært......  :Smiley

Ser det nevnes av andre at de har større hantler på Pro-Gym Strømsø, men problemet er at dersom han hadde kastet fra seg hantlene på samme måte der - ja så hadde han kastet den i ett eller annet apparat eller gjennom en vegg - for der er det traaaangt Smiley
Dessuten trengs det strengt tatt ikke så store hantler der, når byens sterkeste (OleM og RuneU) trener på Bragernes  Wink



hehe Kickass

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Utrolig bra løft. En ting som er veldig viktig i strongman...markløft. Hvor mye løfter du der? Og knebøy?

i kneboy har jeg kjort noen reps paa 270kg med belte, har aldri provd med knebind eller drakt for..  hadde ikke trent markloft paa flere ar, fore jeg begynte med det i begynnelsen av november, dro noen rep paa 270 kg der aa fore ryggen begynte aa gjore saa vondt, var fornoyd med det at jeg klarte det etter noen faa treninger bare, selv om det er langt i fra bra nok..!!

ryggen kjennes forresten mye bedre ut,men har fatt beskjed av naprapaten om aa ta det med ro i noen uker egentlig, saa vi far se hva som skjer.. faar hverken boye meg framover, kjore markloft og ikke trene kneboy, faar bare trent lett beinpress,hehe.. er ikke no bra oppladning det men Undecided

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

takk for alle positive tilbakemeldinger Smiley   er forresten i usa naa, derfor jeg skriver litt rart, mangler noen bokstaver paa tastaturet Angry

er nermere bestemt i las vegas, er knall bra her, varmt og sol, saa skal ut i bassenget aa bade aa sole oss naa Smiley

saa er det arnold classic til helga Cool

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Jævla heldig gris... bare glatt og snø her... tar du med deg solen og varmen tilbake til norge eller?

ta noen bilder å legg ut i bilde profilen ta arnold classic da er du snill:) hadde vært artig å sett:)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Jævla heldig gris... bare glatt og snø her... tar du med deg solen og varmen tilbake til norge eller?

ta noen bilder å legg ut i bilde profilen ta arnold classic da er du snill:) hadde vært artig å sett:)

hehe.. Smiley   ja kan faa lagt ut noen bilder vettu Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
jassa, det er liv i deg enda Tongue  bra du har kommet i gang med litt trening igjen da.. hvor trener du hen naa?

Bor I Oslo, trener på Better Bodies på Grorud om dagen. Trente på Haralds før, men Better Bodies ligger 2 minutter å gå fra der jeg bor så det var litt enklere. Smiley

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Heftii! 70kgs hantler ja, finnes ikke engang på mitt gym Tongue
Forresten hadde du giddi på neste film å bare ta en liten rundttur i lokalet? Ser ut som det var temmelig bra utstyrt ja!
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Heftii! 70kgs hantler ja, finnes ikke engang på mitt gym Tongue
Forresten hadde du giddi på neste film å bare ta en liten rundttur i lokalet? Ser ut som det var temmelig bra utstyrt ja!

hehe, ja det er ganske mye bra utstyr på gymmet.. er forøvrig pro gym i drammen..

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

en liten oppdatring.. måtte melde pass til showlift av hensyn til ryggen,.. ryggen kjennes bra nå, så naprapaten sa jeg kunne begynne å trene mark å bøy igjen, så det var deilig å knebøy i dag gitt.

blei også syk når jeg var i usa, måtte til legen å ta masse prøver når jeg kom hjem, hadde skikkelig vondt i magen og var kvalm, så jeg klarte ikke å spise no særlig, å det jeg spiste gikk fort ut igjen Angry  var syk i 9 dager, følte meg først helt frisk i går Smiley men da hadde jeg jaggu gått ned 5 kg å, skikkelig kjipt.. men det går vel fort opp igjen får en håpe Cool

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Jeg kaller deg bare Bjønn Martin fra nå av :Smiley
Utrolige løft!!!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Jeg kaller deg bare Bjønn Martin fra nå av :Smiley
Utrolige løft!!!

hehe:)

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Brukbare løft her, ja. Smiley (Når) blir du å finne på et strongman-stevne?

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Brukbare løft her, ja. Smiley (Når) blir du å finne på et strongman-stevne?

har ikke helt oversikt over stevner som er i år,men men hadde håpa det hadde vært no konkuranser jeg kunne vært med på i juni,juli august,september feks..  irriterer neg no jævlig at jeg ikke fikk vært med på showlift..!

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Litt dødt her? Spammer den opp jeg Cheesy Hvordan står det til?
Forresten! ole jeg klarte det, 100kg benken! Var som du sa, tok maksinga før treningen, gikk akuratt!
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Litt dødt her? Spammer den opp jeg Cheesy Hvordan står det til?
Forresten! ole jeg klarte det, 100kg benken! Var som du sa, tok maksinga før treningen, gikk akuratt!

ja har vært litt dødt her, men det er ikke jeg, går bra her, trener bra å skal gjøre det litt motsatt av det folk pleier, nemlig gå opp en del kg forhåpentligvis føre sommeren Smiley hehe..

bra du klarte 100 kg.. da er du på den rette siden av 100 tallet Wink  så du skal ikke melde deg inn på pro gym asså?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!