Skrevet av Emne: Russiske nazier - kkk  (Lest 1209 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Russiske nazier - kkk
« #1 : 11. mars 2007, 23:56 »
ble litt overasket siden russere er slaviske, ett mindreverdig folkeslag i følge nazismen.

pan-slavisme hadde overasket meg mindre
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russiske nazier - kkk
« #2 : 12. mars 2007, 03:55 »
Jeg ser på meg selv som en relativt behersket og rolig kar, det er sjelden jeg blåser meg opp. Jeg har det med å ta det meste med knusende ro og det skal en del til for å stresse meg eller gjøre meg sint. Likevel, det er lite som gjør meg så sint som det jeg nettopp har sett; barnemisbruk og voldtekt er på omtrent samme linje.

Skal ikke disse folka være så utrolig tøffe? Hvorfor bruker de da finlandshetter? Tør de ikke å stå for det de gjør?

From the bottom of my heart:
Dette er feighet på aller øverste nivå, og jeg forakter undermenneskene som gjør slikt som dette. Jeg unner ikke slike folk en eneste sjanse til. Det sies jo at vold avler vold, og det gjør det jo. Dog, noen ganger må og bør man la dem smake sin egen medisin og ta nytte av "med vondt skal vondt fordrives".
Synes ikke slike individer fortjener livets rett, og vodkaen tar vel livet av disse taperne før eller siden uansett. Eller kanskje de går på en smell med en eller annen innvandrergjeng. Forhåpentligvis. Det er bare så dumt med all volden de klarer å gjennomføre før de endelig forsvinner fra denne verden.

Det burdte slås steinhardt og nådeløst ned på all nazistisk/rasistisk vold.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Russiske nazier - kkk
« #3 : 12. mars 2007, 12:25 »
For noen dyr!

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Russiske nazier - kkk
« #4 : 12. mars 2007, 12:45 »
Fryktelig tøft når en gjeng går på en intetanende stakkar. Forbanna idioter er alt jeg har å si!!!!!!!!
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Regnum

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

Sv: Russiske nazier - kkk
« #5 : 12. mars 2007, 21:22 »
fyyy faen. nå ble jeg kvalm

Utlogget Dragen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 236

Sv: Russiske nazier - kkk
« #6 : 12. mars 2007, 21:26 »
nå er detta rasister da. nynazisme og rasime er ikke helt samma greia

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Russiske nazier - kkk
« #7 : 12. mars 2007, 22:08 »
nå er detta rasister da. nynazisme og rasime er ikke helt samma greia

Nynazisme innebærer relativt kjipe holdninger overfor dem som ikke er av ens eget folkeslag...

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Russiske nazier - kkk
« #8 : 13. mars 2007, 17:30 »
Blir så utrolig irritert når jeg ser sånt. De er så grusomt tøffe! De går 8 stykk på _en_ person! Og i tillegg har de støypejern å slå med, tøffinger, skikkelig tøffinger. Dette er personer som jeg tror ble slått i oppveksten, det er hvertfall noe som er kortslutta i sikringsboksa på dem..

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Russiske nazier - kkk
« #9 : 13. mars 2007, 17:45 »
De er tapere - who cares?

De går under en dag uansett...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Russiske nazier - kkk
« #10 : 13. mars 2007, 18:11 »
Får vondt inni meg av dette her. Samme som med voldsteksmenn, hadde jeg sett noe sånt skjedd hadde jeg slengt meg sidelengs inn i dei.
Som wArLoCK sa, fortjenter disse akkurat samme medisin ( som gjør oss like dårlige ) men fy faen.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Russiske nazier - kkk
« #11 : 13. mars 2007, 18:24 »
nå er detta rasister da. nynazisme og rasime er ikke helt samma greia

nei, men nynazistene bygger på tanker både fra nazismen og fascismen, ofte med særlig vekt på rasisme
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Russiske nazier - kkk
« #12 : 13. mars 2007, 22:02 »
Jeg ser på meg selv som en relativt behersket og rolig kar, det er sjelden jeg blåser meg opp. Jeg har det med å ta det meste med knusende ro og det skal en del til for å stresse meg eller gjøre meg sint. Likevel, det er lite som gjør meg så sint som det jeg nettopp har sett; barnemisbruk og voldtekt er på omtrent samme linje.

Skal ikke disse folka være så utrolig tøffe? Hvorfor bruker de da finlandshetter? Tør de ikke å stå for det de gjør?

From the bottom of my heart:
Dette er feighet på aller øverste nivå, og jeg forakter undermenneskene som gjør slikt som dette. Jeg unner ikke slike folk en eneste sjanse til. Det sies jo at vold avler vold, og det gjør det jo. Dog, noen ganger må og bør man la dem smake sin egen medisin og ta nytte av "med vondt skal vondt fordrives".
Synes ikke slike individer fortjener livets rett, og vodkaen tar vel livet av disse taperne før eller siden uansett. Eller kanskje de går på en smell med en eller annen innvandrergjeng. Forhåpentligvis. Det er bare så dumt med all volden de klarer å gjennomføre før de endelig forsvinner fra denne verden.

Det burdte slås steinhardt og nådeløst ned på all nazistisk/rasistisk vold.



Jeg er helt enig. Ble kvalm og provosert av å se på. Det er sånne som man bare burte grise så inni helvete at de ikke kan leve et normalt liv etterpå. Sånn som når de sparket og tråkket på han ene i ansiktet. Jeg fikk vondt inni meg. De er så forbanna lavmål at jeg blir helt kvalm! De er faen meg verdt mindre en dritten under skoa mi!

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Russiske nazier - kkk
« #13 : 14. mars 2007, 04:35 »
Aldri i verden at noe kan provosere meg på lik linje med slike videoer! Ble fysisk kvalm av å se på og kjenner noe på linje med rent hat brer seg i kroppen. Og at INGEN som er i nærheten gjør noe som helst! Skulle sett for meg at noe slikt hadde skjedd her i området. Er det så lite som to mot en så kan man være sikker på de som står rundt vil rive bort den ene slik at kampen blir fair. *sintsintsint*

Noen vil snakke høyt om at man ikke skal ta igjen med samme mynt for da er man like ille. Her skiller jeg mellom hevn og uprovoserte handlinger. Hvis man gjør samme handlingen som disse personene, uprovosert angripe i flokk mot et individ, så er man like ille som dem. Om man etter å ha sett dette klippet velger å jakte hver og en av dem ned å invalidisere dem så er det hevn.

Hvis noe slikt hadde skjedd mot meg så hadde jeg jaktet personene ned, en etter en, og sørget for at de aldri noen sinne ville gå igjen. Verste av alt er at dette ville skjedd også...

Noen som kan forklare gleden i slike handlinger eller gleden i slike videoer? Hva er det dette forklares med? Jeg skjønner det ikke!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Russiske nazier - kkk
« #14 : 16. mars 2007, 22:28 »
Dette er faen meg det mest provoserende jeg noen gang har sett, og jeg ønsker at alle som deler deres oppfatning vil dø en jævlig død! For noen uvitende, utolerante neandertalere som overhodet ikke eier en eneste hjernecelle. I så tilfelle må det være en fordrukken og dum en.

Jeg skammer meg på vegne av menneskeheten at det faktisk finnes den type mennesker og at de ikke blir henrettet ved nakkeskudd så fort de blir tatt for en slik ugjerning. Slike "mennesker" eier ikke livets rett og fortjener ikke å gå på samme klode som mennesker med moral, etikk og medmenneskelighet.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!