Skrevet av Emne: Romantisk helg! hjelp  (Lest 5900 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Romantisk helg! hjelp
« #15 : 20. mars 2007, 21:23 »

Det er ikke fare for å utløse brannalarmen på hotellrommet ved å tenne 30-40 telys?
Du får sånn te lys på kiwi for 15kr pakka Smiley hehe First price!!
Kjøpte sånn og lagde romantisk stevning med dama Grin hehe. 15 kr Liksom!!!   woot
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Babelfish

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 55

  • Myk og god
Sv: Romantisk helg! hjelp
« #16 : 20. mars 2007, 21:39 »
Skal du lage romatisk stemning på et røykerom må du nesten tenne noen duftelys med godlukt. Røykerommene stinker jo.  Sad
Koster kanskje mer enn 15 kr pakka, men verdt det. Kan jo bli kvalm av den sure, innestengte røyklukta på enkelte hotellrom.
What choices do we make in the space between the ideal and the real? And why?

Babbel:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=51514.0

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Romantisk helg! hjelp
« #17 : 21. mars 2007, 14:42 »
Hei igjen Smiley
Nå er det bestilt og det skal svi i lommeboka!
Hotellet kom på 4500 kr + 1600 for spagreiene..Også er det jo mat&transport utgifter i tillegg, så blir litt dyrt, men ingen av oss som har mulighet til å dra bort en uke, så dette blir beste løsningen føler jeg! Så mulig jeg dropper smykke pga pengene, det er jo dessuten opplevelsen jeg vil hu skal huske, ikke ett teit smykke(har kjøpt nok av det fra før av uansett)

Jeg spurte hu dama jeg bestilte av ang levende lys og hu sa det ikke var tillatt pga brannfare Huh faen.menmen!

Det endte opp med at den jr suiten ble røyk tillat rom.
Dette fordi jeg vil heller ha rom ut mot karljohan enn ut mot smuget.
Jeg spurte og fikk høre at hvis det var ubehagelig lukt, så skulle vi få bytte rom biggrin
Men siden det er røykerom så kanskje jeg tar sjansen på levende lys alikevel, men er dritt om det skulle skje noe over noen lusene telys :Smiley hehe
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget amma

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 334

Sv: Romantisk helg! hjelp
« #18 : 21. mars 2007, 15:10 »
men må du ha så himmla mange levende lys da? Noen få kan jo ikke skade Wink Sett de slik så dere ikke kaster klærne over dem... Tongue
alder: 24
Høyde: 169

Mål: Vektreduksjon

Det er deilig å merke at man lever, det skal gjøre litt vondt Wink

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Romantisk helg! hjelp
« #19 : 21. mars 2007, 15:44 »
men må du ha så himmla mange levende lys da? Noen få kan jo ikke skade Wink Sett de slik så dere ikke kaster klærne over dem... Tongue
Hehe...Nei, trenger sikkert ikke så mange, holder vel med noen for å skape stemningen. Men får stille deg ett spørsmål, siden du er jente Smiley

Kjæresten min vet jo vi skal til oslo, men ikke hva som skjer.
Hun sier hun vil ut og spise og hun vil ha sushi.
Hva tror du om at jeg bare får kjøpt inn noe sushi så spiser vi det på hotellrommet? lager det litt koselig. Var vist ikke noe problem å få låne talerkner, vinglass bestikk osv. Hun vet jo ikke at det er på ett større og finere rom og skal jo ordne med blomster(og ja..muligens lys da).
Tror du ikke det kan bli fint? Eller burde jeg ta hu med ut?
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget Babelfish

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 55

  • Myk og god
Sv: Romantisk helg! hjelp
« #20 : 21. mars 2007, 17:38 »
Det var ikke meg du spurte, men som jente tillater jeg meg å svare  Wink

Det DU gjør for henne er sikkert viktigere enn å gå på resturant! Som du sier er det opplevelsen som teller. Hvis hun kommer tilbake fra spa'et og finner en pen og pyntet suite med et oppdekket bord og en kjekk kjæreste som venter på henne, har hun sikkert mye mer lyst til å spise sushi sammen med deg på det fine rommet. Slike rom skal jo nytes, ikke bare soves i!

Hvis hun likevel vil ut (kanskje hun vil 'vise frem' den kjekke kjæresten sin, ikke sant  Wink ) så kan dere jo ta en drink i baren på på toppen av Grand litt utpå kvelden. Stive priser, men billigere enn et helt måltid og flott utsikt. Men man blir ofte veldig avslappet og litt søvnig av spa-behandling... og da er jo armkroken din og et lekkert hotellrom det beste stedet å være!

Ikke kjøp sushien fra Deli di Luca, den er bare tørr og vond. Prøv f.eks. Aker café Thai mat og Sushi i Akersgaten, rett overfor Trefoldighetskirken og Regjeringskvartalet. Det er ca. 5 min fra Grand (det er der dere skal bo, ikke sant?). Ikke spesielt dyrt heller.

Selv om det er en suite, er det nok ikke spisebord der. Room-service på slike fine hoteller bruker trillebord som de bringer opp middagen på. Selv om du ikke bestiller mat fra hotellet kan de sikkert ordne med et slikt ferdig oppdekket trillebord med tallerkner, duk og servietter. Når dere er ferdige, ringer dere bare room-service og så henter de det (sett det bare utenfor døra hvis dere ikke vil forstyrres..!). Det er ikke mas å få de til å hjelpe til med sånt, et så bra hotell SKAL yte litt ekstraservice.

Og selv om du har masse du skal stelle istand mens hun koser seg i spa'et: sett av tid til å være fresh og nydusjet når hun kommer tilbake på hotellrommet!

Hun er heldig som har en kjæreste som skjemmer henne bort sånn  Cheesy
What choices do we make in the space between the ideal and the real? And why?

Babbel:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=51514.0

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Romantisk helg! hjelp
« #21 : 21. mars 2007, 18:36 »
1)fine rommet. Slike rom skal jo nytes, ikke bare soves i!

2)Ikke kjøp sushien fra Deli di Luca, den er bare tørr og vond. Prøv f.eks. Aker café Thai mat og Sushi i Akersgaten, rett overfor Trefoldighetskirken og Regjeringskvartalet. Det er ca. 5 min fra Grand (det er der dere skal bo, ikke sant?). Ikke spesielt dyrt heller.

1) Enig Smiley

2)hmmm..jeg får bare søke opp hvor det er, for så godt kjent er jeg ikke, selv om jeg vet hvor de "viktige" tingene er!

Ja, det er grand.
Vi har vært der en gang før(en overnatting bare) det var veldig koselig og grand er ett flott hotell!

jasså, er det sånn fin bar på toppen. Kanskje en drink før senga da:)
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget amma

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 334

Sv: Romantisk helg! hjelp
« #22 : 21. mars 2007, 21:31 »
Hehe...Nei, trenger sikkert ikke så mange, holder vel med noen for å skape stemningen. Men får stille deg ett spørsmål, siden du er jente Smiley

Kjæresten min vet jo vi skal til oslo, men ikke hva som skjer.
Hun sier hun vil ut og spise og hun vil ha sushi.
Hva tror du om at jeg bare får kjøpt inn noe sushi så spiser vi det på hotellrommet? lager det litt koselig. Var vist ikke noe problem å få låne talerkner, vinglass bestikk osv. Hun vet jo ikke at det er på ett større og finere rom og skal jo ordne med blomster(og ja..muligens lys da).
Tror du ikke det kan bli fint? Eller burde jeg ta hu med ut?

Syns du skal kjøpe med til hotellrommet... blir bare stress å gå ut. men tror heller ikke hun forventer seg så veldig mye etter all den fine behandlingen hun skal få Smiley

Iallfall er intimt, koselig og romantisk å bare være dere Grin
alder: 24
Høyde: 169

Mål: Vektreduksjon

Det er deilig å merke at man lever, det skal gjøre litt vondt Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!