Skrevet av Emne: Effektiv oppvarming  (Lest 16113 ganger)

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Effektiv oppvarming
« #30 : 13. april 2007, 18:46 »
Steike det er lett å bli lei på deg Advocanus. Skal du ha kilder så send de en PM og be de om å sende det/ poste den framfor å vase rundt å kauke som du gjør. Det er faktisk ikke så utrolig mye nytt som skjer på treningsfronten hva angår forskning. Det vet vel også du siden du leser på t-nation og gudene vet.

Mye er skrevet, men det som står er somoftes i papirformat eller på et engelsk. Greit for oss som leser engelsk og har tilgang på bibliotek, men for alle de andre som ikke har den samme muligheten, men som likevel har interesse av stoffet så er det greit at det blir publisert for dem også.
Er det forskning og artikler med hold i så er det bare bra det blir spredd.
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

silentk

  • Gjest
Sv: Effektiv oppvarming
« #31 : 14. april 2007, 16:00 »
Ble Advocatus Diaboli bannet pga. hans engasjement i denne diskusjonen? Jeg har sett MYE verre enn dette her på Treningsforum som ikke har ført til utestengelse. Det jeg har sett i denne tråden er at AD stiller spørsmålstegn ved kildehenvisning, og må videre forholde seg til en opphetet diskusjon med et annet forummedlem. Diskusjonen bærer ikke preg av noe injurierende fra AD sin side. At det andre forummedlemmet reagerer med å bli fornærmet, er noe vedkommende må regne med og tåle når han er aktiv på et forum.

At admin har et anstrengt forhold til det nevnte medlemmet, er en kjent sak for de aller fleste - og det var nok det som var mest utslagsgivende her. Særlig rettferdig og berettiget var det ikke.

I det første innlegget skriver admin at man kan diskutere artikkelen i denne tråden, og det var akkurat det AD gjorde. At det skal resultere i utestengelse, er direkte paradoksalt. Hvor lista ligger er tydeligvis noe som avhenger av hvem som diskuterer!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Effektiv oppvarming
« #32 : 16. april 2007, 17:48 »
Nei, AD ble ikke utestengt for denne diskusjonen. AD hadde rett i denne diskusjonen (IMO). Som sagt tidligere... Hvorfor AD ikke er her er en sak mellom #1 og AD.  Smiley

silentk

  • Gjest
Sv: Effektiv oppvarming
« #33 : 16. april 2007, 19:55 »
Jeg har hørt om denne saken, Expedite. Og det er liten tvil knyttet til hvilken sak som var avgjørende. Forstår ikke helt hvorfor du bestrider dette. Jeg savner imidlertid en forklaring fra admin angående denne saken. 

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Effektiv oppvarming
« #34 : 16. april 2007, 19:59 »
OK... da vet du mer enn meg. Jeg har to andre diskusjoner oppgitt som årsak.  what , men denne saken var jeg ikke innblandet i, så admin får ta denne saken videre hvis han føler behov for å oppklar noe. Jeg har ingenting å hverken forsvare eller forklare.
Jeg er inhabil. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Effektiv oppvarming
« #35 : 16. april 2007, 20:10 »
Ok... du visste mer enn meg. Smiley
denne tråden er 1 av 4 tråder som ligger til grunn for avgjørelsen. Bare jeg som ikke i min villeste fantasi kunne få det til å stemme.... My bad.

Nå kan denne saken være ute av verden!? Det er ingenting vi kan gjøre med tingenes tilstand likevel.
Thyve er better off uten Treningsforum, det er vi som lider tap...

silentk

  • Gjest
Sv: Effektiv oppvarming
« #36 : 16. april 2007, 20:22 »
Jeg forbeholder meg retten til å ytre min mening, da jeg synes avgjørelsen til admin er skremmende urettferdig og uberettiget. Som tidligere nevnt, de aller fleste på forumet er klar over at AD og admin har hatt et anstrengt forhold. Vi snakker her om et ganske så respektert medlem, og et honnørantall på over 1000 er ikke uvesentlig i denne sammenheng. At vedkommende har sterke meninger og liker å diskutere, er ikke noe galt så lenge han forholder seg til forumets reglement. Kan admin fortelle oss alle hvilke regler AD har brutt?

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Effektiv oppvarming
« #37 : 17. april 2007, 09:15 »
Jeg forbeholder meg retten til å ytre min mening, da jeg synes avgjørelsen til admin er skremmende urettferdig og uberettiget. Som tidligere nevnt, de aller fleste på forumet er klar over at AD og admin har hatt et anstrengt forhold. Vi snakker her om et ganske så respektert medlem, og et honnørantall på over 1000 er ikke uvesentlig i denne sammenheng. At vedkommende har sterke meninger og liker å diskutere, er ikke noe galt så lenge han forholder seg til forumets reglement. Kan admin fortelle oss alle hvilke regler AD har brutt?

Dette vil jeg også vite!
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Effektiv oppvarming
« #38 : 17. april 2007, 09:51 »

Det gjelder totalt to artikler, hvorav den ene faktisk hadde kildehenvisning, og den andre etter min mening ikke behøvde kildehenvisning fordi den ikke var en kopi.


Den skal jeg prøve på min neste oppgave også  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Effektiv oppvarming
« #39 : 17. april 2007, 11:45 »
§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.

§3 - Debatter
Ethvert innlegg i debattene som har til hensikt å lage kvalm og hvor det bare er drittkasting er strengt forbudt. Vennligst kom med konstruktiv kritikk i debattene. Vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å oppfatte ironiske innlegg over Internett og tenk deg om før du poster om hvorvidt ditt ironiske innlegg kan få uheldige svar/diskusjoner.


Han har vel vært innom de to her en del ganger.

Tror også TF har en automatisk funksjon som banner medlemmer som kaller andre "retard" ett visst antall ganger Wink
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Effektiv oppvarming
« #40 : 17. april 2007, 14:05 »
Hvorfor skal vi fortelle alle sammen grunnlaget til fastsettelse av en ban?  Men siden flere er så fryktelig nysgjerrige så kan jeg vel fortelle hvorfor.

Det er ikke denne tråden som direkte medførete til at jeg bannet Thyve. Han er altfor frekk og ber medlemmer ta selvmord etc i andre tråder. Det er ikke noe hyggelig. Flere har meldt seg ut pga. hans særdeles krasse og frekke argumenter. Han karer ikke holde seg i skinnet. Det går an å diskutere saklig ut å fyre seg opp kraftig. Da jeg gav han 1-2 ukers SKRIVEFORBUD tok det ikke lang tid før det tikket inn en mail til meg hvor jeg ble "offer" og regelmessig hengt ut og fornærmet av hans meninger. Da kokte det over for meg og da ble det likegreit en permban. Det får være grenser.

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Effektiv oppvarming
« #41 : 17. april 2007, 14:18 »
Hvorfor skal vi fortelle alle sammen grunnlaget til fastsettelse av en ban?  Men siden flere er så fryktelig nysgjerrige så kan jeg vel fortelle hvorfor.

Det er ikke denne tråden som direkte medførete til at jeg bannet Thyve. Han er altfor frekk og ber medlemmer ta selvmord etc i andre tråder. Det er ikke noe hyggelig. Flere har meldt seg ut pga. hans særdeles krasse og frekke argumenter. Han karer ikke holde seg i skinnet. Det går an å diskutere saklig ut å fyre seg opp kraftig. Da jeg gav han 1-2 ukers SKRIVEFORBUD tok det ikke lang tid før det tikket inn en mail til meg hvor jeg ble "offer" og regelmessig hengt ut og fornærmet av hans meninger. Da kokte det over for meg og da ble det likegreit en permban. Det får være grenser.



Jeg setter pris på at du svarer men er ikke enig.

Har aldri sett han be folk ta selvmord, kommer med noen "leke-med-pistol-"-uttalelser ja, men det er ikke det samme som å be folk å ta selvmord.

AD har fått meg til å ville knuse pc'en min flere ganger, men mest av alt utfordrer han hjernen min! Jeg kan ikke skjønne at en slik person er annet en en ressurs for forumet. Jeg er sikker på at de fleste har klaget fordi han rett og slett har mentalparkert dem.

Det finnes mange andre frekke jævler på forumet men de trengs! Litt mer hardhud må vi kunne utvikle.

Nå er det ikke noe vi kan gjøre med det, vårt tap som Expedite sier.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Effektiv oppvarming
« #42 : 17. april 2007, 14:54 »
I himmelens navn.... ( dette innlegget kommer jeg til å legge flere steder)

Dette er ingen barnehage!

Man er ikke forsikret mot dritt, kjeft, flaming og kverulering! Man må tåle litt pepper, man må tåle å måtte stå for sine meninger og ha litt hard hud.

Hverken JEG, UAC, Kikki eller noen av de andre moddene gidder å fly rundt å passe på at folk ikke er krasse til hverandre hele tiden.

ta dere en tur på getbig, tnation og bbcom... Det virker som vi er i en stor sandkasse her avog til, på de "Rapporterte innleggene" vi moddene får tilsendt....

Nå i det siste har et par harde negler blirr bannet. Dette av en splittet moderatorgruppe, men majoriteten bestemmer. Det at vi har tatt tak i noen storkjefter betyr ikke at ofrene deres er fredet. Som sagt.. vi gidder ikke fotfølge alt og alle.

dette er et forum for voksne, med voksne og av voksne. de som ikke greier kjempe sine egne slag får ta sin singlet og gå.. Smiley

Dette innlegget kom her først rett og slett fordi dette er en av de trådene hvor det har vært syting...

Hvis JEG får viljen min, blir det litt mere "gloves off" her fremover... Vi må da faen meg tåle en smell... Wink

Dette er vel en prakteksempel?

Ingen vecka utan deca!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Effektiv oppvarming
« #43 : 17. april 2007, 15:34 »
Dette er vel en prakteksempel?


Jeg håper du mener at poenget mitt var bra?? Jeg mener det ihvertfall fra bunnen av mitt hjerte. Jeg syns vi er alt for hårsåre av og til, men det er nå bare min mening. Jeg respekterer #1 sin avgjørelse, selv om man nok kan diskutere frem og tilbake og veie for og imot...

Det beste poenget sålangt, kom vel silentk med... over 1000 honnører bør telle mye mer enn to snurte 16-åringer...

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Effektiv oppvarming
« #44 : 17. april 2007, 16:32 »
Jeg synes det er deilig at ikke annenhver tråd blir ødelagt av kverulerende piss. Av en eller annen grunn har dette plagsomme fenomenet blitt vesentlig redusert i det siste.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!