Skrevet av Emne: Oppdaterte bilder av meg! Tilbakemeldinger er svært nødvendig!  (Lest 2359 ganger)

Utlogget Zorlee

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Heisann alle sammen!
Jeg er en gutt på 18 år som har fått sansen for trening!
Jeg begynte å trene styrke 26. Februar 2007, så jeg er forsatt svært fersk i gamet! Jeg har hovedsakelig trent RYP grunnprogram, med et lite opphold 5x5 for så å hå tilbake til RYP igjen.
Jeg hadde håpet å få mange tilbakemeldinger basert på bildene. Målet mitt er IKKE å bli veldig veldig stor, men heller holde en fin fettprosent - jeg har svært lyst til å se 6packen for første gang, hehe!
Jeg er litt i tvil om hvordan jeg skal tenke framover når det kommer til treningsprogram - jeg skal begynne på folkehøyskole med begrenset med treningsmuligheter (det er benk, chins muligheter, men jeg tror IKKE det er knebøy/mark muligheter - NOOO! Vi får nå se når den tid kommer).
Anyway, de første bildene ble tatt 26. Februar, vekt: 76kg
De andre bildene ble tatt i dag, 26. Juni, vekt: ca. 82 (Har vært på ca. 85, men har gått ned noe i det siste... Vil finne en bra fettprosent for øyeblikket, men passer på å ikke gå ned mye - max 0,5 kg per uke).

Beklager - dårlig kvalitet på bildene (de første henger i alle fall ikke på greip). Jeg fikk ikke noen bilder av beina i dag, beklager... Mangel på selvutløser på kameraet/kreativitet.
Hjelp meg å få bedre resultater folkens..! Hehe!

Utlogget Zorlee

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Her er de nye bildene...!

Utlogget Zorlee

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77


Utlogget Narrie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

Jeg kan se forskjellen, du har hatt bra fremgang! Smiley

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

STOOOOOOOOOOOOOOR forskjell! Fortsett i samme rute! Om jeg var deg ville jeg jobbet mye med bred rygg og skuldre. På de første bildene så du pittelitt dvask ut. Men nå begynner du å få beef kropp =)

GOOD WORK!

MvH Erik
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Du må spise mat

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!